ik kreeg 5 stickertjes, die konden dus gekleefd worden wanneer ik ging. De datum erop moest nog worden ingevuld, dus een weekje overslaan kon wel. Nu ben ik ook al eens ziek geweest en heb die week niet moeten bijbetalen de volgende keer dat ik wél kon. Ik denk dat men daarin soepeler is geworden dan voorheen.
Ook het "programma" (weet ff geen betere naam ervoor) is gewijzigd, ik schat een jaartje geleden. Sommige voedingswaren kan je nu in een "verzadigende portie" eten voor een vast puntenaantal (bvb aardappelen voor 7 points, ongeacht wat je op je bord schept, kipfilet 5 points enz). Nadeel is wel dat de points nu anders berekend worden, dus eventuele oudere boekjes zijn niet meer van toepassing. Het heet nu ProPoints, dus enkel die telt.
Het leuke zijn dan weer de "vrije points" die je elke week krijgt. Geen punten meer sparen elke dag voor in het weekend of zo, neen, je krijgt gewoon extra punten cadeau (die je bvb kan spenderen aan je frisdrank elke dag

).
Wat betreft het overslaan van weken: ik zou het eens duidelijk aan de betreffende coach vragen en je situatie uitleggen VOOR je het abonnement neemt :-)
(sorry, ik ben wat hyper merk ik. Tijd dat ik naar bed ga, komt immers door vermoeidheid)
funga