WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

In ierland moest je de week dat je niet ging OOK betalen... dure grap toch.

Ik ga eerst weer eens zo. Zo ben ik eerder 23 kwijt geraakt, dan moet 10 nu ook lukken :) samen met het herleefde topic :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Hey, dat 5 weken abo... moet ik die 5 weken dan ook meteen opmaken of kan ik het ook uitsmeren over 10 weken (omdat ik alleen om de andere week kan gaan)?
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

ik kreeg 5 stickertjes, die konden dus gekleefd worden wanneer ik ging. De datum erop moest nog worden ingevuld, dus een weekje overslaan kon wel. Nu ben ik ook al eens ziek geweest en heb die week niet moeten bijbetalen de volgende keer dat ik wél kon. Ik denk dat men daarin soepeler is geworden dan voorheen.
Ook het "programma" (weet ff geen betere naam ervoor) is gewijzigd, ik schat een jaartje geleden. Sommige voedingswaren kan je nu in een "verzadigende portie" eten voor een vast puntenaantal (bvb aardappelen voor 7 points, ongeacht wat je op je bord schept, kipfilet 5 points enz). Nadeel is wel dat de points nu anders berekend worden, dus eventuele oudere boekjes zijn niet meer van toepassing. Het heet nu ProPoints, dus enkel die telt.
Het leuke zijn dan weer de "vrije points" die je elke week krijgt. Geen punten meer sparen elke dag voor in het weekend of zo, neen, je krijgt gewoon extra punten cadeau (die je bvb kan spenderen aan je frisdrank elke dag :yummie: ).

Wat betreft het overslaan van weken: ik zou het eens duidelijk aan de betreffende coach vragen en je situatie uitleggen VOOR je het abonnement neemt :-)

(sorry, ik ben wat hyper merk ik. Tijd dat ik naar bed ga, komt immers door vermoeidheid)

funga
nijntje

Hoi

Bericht door nijntje »

Frustratie topic.....

Ik ben sinds begin dit jaar nog maar 1 kilo kwijt, ondanks regelmatig sporten. Terwijl ik wel het idee heb afgevallen te zijn. Ik heb de weegschaal dan ook maar even aan de kant gezet.
oeps2

Bericht door oeps2 »

maar ik snap hier ff iets niet
sorry ik zal wel blonT zijn hoor

maar waarom al die tussendoortjes ?
je kan toch gewoon een appel of een mandarijn pakken ?

of ben ik nou gek ?
kitten

Bericht door kitten »

Iedereen doet het op een eigen manier oeps. En zeker in dit topic is het fijn als je elkaar niet veroordeelt. Waarom tussendoortjes: omdat mensen dat lekker vinden.

@nijn: heb je de centimeters al eens vergeleken? Moet je wel je maten vooraf ook gemeten hebben natuurlijk... Merk je het aan je kleren?
oeps2

Bericht door oeps2 »

het is niet veroordelen
maar ik snap het gewoon niet

als je dan moeite hebt met jezelf en je lijf
(dat heb ik de afgelopen 3 jaar zeker gehad )
dan weet je toch dat juist die tussendoortjes t doen
en als je dat een week niet doet .. dan vergeet je t
dan zit t niet meer in je systeem
als je elke avond nootjes eet (dat deed ik toen ik stopte met roken)
dan vraagt je lijf dus na een week om die avondsnack
als je dat nou een week niet doet
dan gaat dat gevoel echt weg hoor
kitten

Bericht door kitten »

Dat is fijn voor jou oeps. Maar jouw manier is 200% niet mijn manier.
oeps2

Bericht door oeps2 »

hee iedereen zn eigen manier

ik drink me helemaal gek aan saskia water van de liddl dat helpt ook

of ik ga op mn handen zitten
of de plee schoonmaken (als ik trek krijg)
en vooral zeg ik t hardop
dat helpt ook
want als je toch iets echt wil .. dan wil je t toch ?
oeps2

Bericht door oeps2 »

als je nou 10 euro in de week betaald om op de weegschaal te staan
en er zijn zoveel mensen hier die ook af willen vallen ??
wrom doen jullie het dan niet samen ?
en dan ook idd gelijktijdig op de weegschaal staan
of als je dichtbij elkaar woont afspreken 1 x per week
als al die mensen die mee doen dan die 10 euro per week in een pot doen
dan kan je naar t zonnige spanje bij wijze van spreken over een half jaar
met zn allen !
?
idee ?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh ik wil ook meedoen!
Ik wil ook wat gezonder gaan eten. Niet meer snoepen, niet de hele tijd cola en sapjes enzo drinken maar gewoon water en thee, geen pindkaas en hagelslag meer op brood, niet meer snacken.
Het is tijd om de zwangerschapskilo's kwijt te raken! (vooral die van Erwt 1 :clown: , daar was nog 8kg van blijven plakken, van Erwt 2 nog maar 2). Dus, om te beginnen, 10kg :static:
Al vraag ik me af of dat lukt met enkel wat gezonder eten, maar we'll see. Echt streng dieeten mag nog niet in verband met de borstvoeding, dus dit moet het maar zijn dan.
kitten

Bericht door kitten »

@oeps: ik wilde beide doen! :yes: Dus hier doen we het samen en thuis doe ik het ook nog met die groep!

Woensdag weegdag mensen? Voor wie het wil melden, kan het morgen melden en wie alleen verschillen wil melden, meldt vanaf volgende week het verschil.

@tessie: je mag alleen niet te snel afvallen. Maar afvallen an sich mag wel! :biggrin:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oooohh, nou snel afvallen doe ik sowieso nooit haha! Vorige keer met mijn atkins crash dieet had ik een half jaar gedaan over 15kg. Sneller dan dat wordt het sowieso niet.
Maar goed, nu ga ik dan wel weer twijfelen of ik niet misschien dan beter toch weer kan gaan Atkinsen...
Mja.. misschien eerst maar even 'normaal' uitproberen, wie weet dat het door hormonale veranderingen nu op de normale manier ook werkt.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

@ oeps: het werkt ook niet voor iedereen. Als ik jouw dieet 1 dag zou volhouden, dan euhm val ik 's morgens al flauw!
Maar ik doe soms ook wel soort van crash, heel kleine porties (meestal als ik ziek ben geweest ofzo dan is maag al kleiner). Al blijf ik erbij dat mijn eetlust zich toch weer altijd herstelt: ik heb best grote trek en ik probeer dus vaak heel gezond (veel groentes) te eten. Laatste tijd snel last van maag, hierdoor eet ik weinig maar sneller trek tussendoor natuurlijk :(
puppie

Bericht door puppie »

Hier is maandag weegdag en wat een geweldige dag is het vandaag :mrgreen: :static:
Nu 1 week bezig met WW en vandaag weer weegmoment. Ben gewoon 2,2 kilo afgevallen :shock:
Ik vind het super goed te doen :)

:static: :static: :static: :static:

Had ik al gezegd dat ik blij ben?!

:static: :static: :static: :static:
Plaats reactie