Met mijn gewicht ben ik anderen niet tot last

Honing is bij ww evenveel punten als suikereireann_S schreef:Hoe slecht is honing in de thee? Moet eigenlijk ook niet als ik suiker helemaal wil schrappen hè?
Als je Weight Watchers volgt (zoals een aantal personen in dit draadje), dan vraagt men daar toch echt dat je ongeveer 6-8 glazen water per dag drinkt. Water of vruchtenthee.JerryM schreef:@vochtvreters - hoeveel vocht denken jullie wel niet nodig te hebben?
Die 2 liter water is een mythe. Het is ong 2l vocht, en een deel daarvan zit al in je eten.
Ahw, thanks! Echt heel lief! (kitten en Chris ook!)Marijke schreef:Sabrina, ik merk dat je je erg zit te verdedigen in je posts, alsof je eigenlijk al de veroordeling en de afkeur van anderen voelt aankomen ofzo. Hele, hele, hele dikke knuff voor jou. Al die dingen die jij noemt, de suiker en het lekkers en dergelijke, daarin ben je echt niet zo heel anders dan anderen hoor. Suiker is een bitch, de winkels op het station zijn erop gemaakt je te verleiden iets lekkers te kopen, onze hele maatschappij is ingericht op eten. We veroordelen je niet. Ik vind het mega knap dat je je gewoontes aan probeert te pakken, dat is namelijk hartstikke lastig. En ik vind het verstandig en bewonderenswaardig dat je realistische doelen voor jezelf weet te stellen. Misschien dat er soms wel een verdwaalde poster langs komt om iets lulligs te zeggen, dat kunnen we niet garanderen.. maar de rest van het forum staat gewoon achter je. We veroordelen je niet.