ik had vandaag mijn moeder aan de telefoon, ik moest ff me hart luchten over iets wat me gisteren was overkomen daar ga ik verder niet op in....
we kwamen op het onderwerp sexleven en ik heb haar toen vertelt dat ik niet tevreden was dat ik iets miste.......
ze vroeg naar het hoe en wat ik me een beetje in bochten wringen...
Voelt niet erg gemakkelijk om met je moeder hierover te praten...
tipje van de sluier opgelicht ........
(best moeilijk dit ff tikken)
ik zei mag van mij best kinky zijn dat mis ik, was ff stil, deed er een schepje boven op (was voor me gevoel al met de billen bloot)
met zweepjes enzo.....
toen vroeg ze wil je man dat dan niet doen, das Nee.....uitgelegt dat ik hier veel met hem over gesproken had en proberen mijn gevoel uit te leggen enz...
maar goed ik probeerde wederom mijn gevoel te vertellen nu naar mijn moeder en we hebben best een ontspannend gesprek gehad der om gelachen samen en ook een traan gelaten....liefst deed ik dit gewoon met mijn eigen hubbie

maar goed das verhaal apart,hij is niet zo, wil hij niet en accepteerd dat.
Was echter ff verbaast, ze zei dan moet je dat zeker gaan doen uitzoeken ondervinden (dat ik het al een keer heb ondervonden durfde ik niet te zeggen nog) en ze zei meid op goed opjezelf doe niet "rare" dingen (lol) was allebei lachen ik grapte er nog achteraan als ik een dag niet lekker kan zitten weet je dat ik niet gevallen ben (lol)
enne eigenlijk voelt het als een opluchting mijn moeder weet het en voelt verdomt goed!!! voelt minder uh stiekem dubbel???
verder weet 1 goede vriendin dit snappen doet ze het niet echt erover praten soms laat ik wat los.....
verder weet niemand dit hou ik zo liever ook nog voor nu wat de toekomst brengt weet niemand
zo pff ff van me afgetikt.....stukje ingekort maar toch.....
peetje