het spugen en speeksel topic

Gilraen^

Re: het spugen en speeksel topic

Bericht door Gilraen^ »

Maar ik heb het dan ook over spugen. Ik bedoel: een flinke rochel en ... (sorry).
Gewoon beetje speeksel spugen zoals inderdaad ook in frenchkissing wordt gedaan, heb ik geen probleem mee. Denk dan ook eerder grappig als vernederend. Misschien heel beetje vernederend in de juiste setting.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik vind het verschrikkelijk! Vies, vernederend en ik word al onpasselijk als ik er over lees. En dan alleen al de gedachte aan dingen als 'rochels' en spuugdraden...uh...ik word er beroerd van. Als ik er plaatjes van zie of filmpjes, dan maakt het me misselijk. Als ik zou weten dat mij een spel te wachten stond waarin er 'iets' met spuug zou worden gedaan, zou ik bij wijze van spreken op de vlucht slaan.

Maar dan...het gebeurt natuurlijk toch wel ;) In wat voor vorm dan ook. Op het goede moment en goed gedoseerd (hehe) kan ik niet ontkennen dat het een behoorlijke uitwerking op mij heeft. Als ik maar vér genoeg heen ben kan ik het walgelijk lekker vinden :oops: Maar toch is er achteraf altijd een gevoel van: 'dat gebeurt me niet nog een keer he :evil: '
oda

Bericht door oda »

ja, precies dat cmeermin! bah bah, vooral niet aan denken van te voren of achteraf! Misselijk word ik ervan!

Maar daar tussenin ontkom ik er niet aan. En onderga ik het. Heerlijk als hij me vreselijke dingen laat ondergaan...

Ik heb overigens een keer iets heel raars met spuug meegemaakt. Ik fietste naar school en werd ingehaald door een jongen op een brommertje, die zich omdraaide en zo in mijn gezicht spuugde. Zomaar een volstrekt onbekend iemand :shock:
Dat vergeet ik echt nooit :icon_sad:

(oh, en dat vond ik niet leuk)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Oeh, hier ben ik wel heel erg fan van. Spugen is iets wat ik heel vernederend vind... Het maakt me vies, het is iets wat vies gevonden word (waar ik dan ook wel weer gevoelig voor lijk te zijn) en het heeft dus behoorlijk veel impact. Kwijlen door een gag heen nog wel het minste, tenzij Romanticide er heel veel aandacht aan besteedt of het uitsmeert over mijn gezicht. Speeksel op mijn lichaam doet al meer, dan ga ik me al viezer voelen, en als hij me in mijn gezicht spuugt, voel ik me helemaal zwaar vernederd. Vooral als het dan uitgesmeerd wordt, of ik het niet schoon mag maken. Wat ook heel nasty is, is als hij me in mijn mond spuugt, en me dan dwingt het door te slikken. Hoewel ik weet dat ik zijn speeksel ook binnen krijg met tongzoenen, voelt 't in mijn mond spugen toch heel anders. Ik vind het ook totaal niet vies, maar het is gewoon een stukje vernedering.

Dus yeah, speeksel speelt bij ons toch vrij regelmatig een rol met spelen :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik had niet zo heel veel met speeksel en spugen, totdat ik tegen een vriendje aanliep die het motto: 'Kwijl is geil' aanhangt. Daardoor ben ik er wel anders naar gaan kijken, het op een andere manier gaan waarderen. Hij vindt het als sub echt geil/vernederend als ik hem in zijn gezicht spuug. Ik vind dat als sub alleen vernederend. Voelt onprettig, ongemakkelijk, waardeloos en ik word er een beetje angstig van. Ben altijd blij als het over is. Maar, ik heb sowieso een stuk minder met vernedering. In zoverre, ik word er niet geil van, zoals hij. Ik ben meer maso.

In mijn gezicht/over mij heen spugen met speeksel vind ik wel te doen. In mijn mond spugen en het dan door moeten slikken vind ik al minder grappig... (Zelfde als Sabrina, met zoenen wissel je ook speeksel uit, I know, maar is toch anders), maar echt slijm spugen, een rochel zeg maar.. NEE! Das echt een harde grens. Dat wil ik ook niet over me heen gespuugd krijgen, iew!!!

Kwijlen door een gag vind ik redelijk neutraal, maar omdat hij het geil vindt, vind ik het weer leuk. Zelfde geld voor kwijlen tijdens pijpen/deeptroathen. Vindt hij leuk. En daar haal ik dan mijn kick uit.
MILF :grin_ani:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

oda schreef:Ik heb overigens een keer iets heel raars met spuug meegemaakt. Ik fietste naar school en werd ingehaald door een jongen op een brommertje, die zich omdraaide en zo in mijn gezicht spuugde. Zomaar een volstrekt onbekend iemand :shock:
Heb dat jaren terug, toen ik een verschrikkelijk onzekere puber was ook eens mee gemaakt met een groepje tegemoet komende scholieren van een andere school. Heb me toen verschrikkelijk vies gevoeld. Nu zou ik ze waarschijnlijk verrot schelden.

Met vernederd (onderspugen zie ik associeer ik ten miste met vernederend) worden heb ik eigenlijk niets (ok, misschien in een realistisch gang rape in een smerige parkeergarage oid). Zelf iemand bespugen zie ik wel zitten, zo van bah, wat ben je vies, ga je wassen in mij speeksel! :mrgreen:

En ja, als glijmiddel is het handig.
Gesloten