Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
puppie

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door puppie »

avelon schreef:vriendje lief voelt namelijk de mirena wel zitten namelijk.
Mijn huisarts vertelde me dat als vriendlief de mirena voelde ik terug moest komen om de touwtjes korter te laten knippen :)
oeps2

Bericht door oeps2 »

bij mij werden de touwtjes (ooit ) korter gemaakt om dezelfde reden
toen werden ze zo prikkerig dat elke keer als we neukten hij gaatjes in zn eikel kreeg en bloedde ..
k weenie of die draadjes nou zachter zijn maar toen iniedergeval niet :mrgreen:
mej.s

Bericht door mej.s »

Voor mij is de Mirena op een sterillisatie na de enige manier van ac nog. Ik heb een trombose/longembolie gehad en daarom geen hormonen die in mijn bloed komen. Het gewone spiraaltje geeft mij teveel buikklachten. Ondanks ik nog steeds ongesteld blijf zijn de buikklachten voor een groot deel weggegaan. Dat zie ik al als een grote plus. En ach, dat bloedverlies heb ik niet eens door en als ik terugdenk aan vroeger voor mijn 5 buikoperaties had ik geen menstruatieklachten. Zwemmen, sauna, vrijen. Ik doe het allemaal gewoon.
Illustra

Bericht door Illustra »

Net als mej.s heb ik dus ook long embolieen gehad en meerdere trombose benen en iets wat hormonen de bloedbaan instuurt is dus een no go hier. Inmiddels lijkt het erop dat de overgang die al jaren sukkelig aanwezig is zich toch door te zetten. Het maakt de beslissing niet makkelijker.....hou ik nog ff vol en toch Mirena laten vervangen of weg laten halen en geen echt alternatief hebben.....dilema's...dilema's.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ik ben groot vrouweljk en ongemakkelijk.
en ik zuip chocolade melk als een gek!

ik he mijn chocolade bui :smiley_panic:
aimée

Bericht door aimée »

brabbel is zo hyper door al die chocola..

mijn vriend is altijd bang ervoor dat hij hem voelt heeft meer dan een jaar geduurd voordat hij me weer eens goed durfde te vingeren.

maar verder voelt hij er niets van.
katzen

Bericht door katzen »

buikpijn :nopompom:
vreetkick :nopompom:
Hertogh die 2 zakken chocotoff voor me haalt :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Meh, ben vandaag toch echt ongesteld geworden. :nopompom:
Das best kut, want dat wil zeggen dat ik 3 dagen te vroeg ben. Ik hoor pas zaterdag ongesteld te worden. Jawel, het is bij mij zo regelmatig dat ik bijna de klok erop gelijk kan zetten. En nu ineens een paar dagen vroeger... :confused:

Eerst dacht ik nog dat het wat voorrommelen was, maar dat begon eigenlijk al te vroeg en vandaag voel ik me toch echt zoals ik me meestal on the first day voel. Meh ende bluh dus. :nopompom:

Ik hoop niet dat ik nu langer ongesteld blijf ofzo, of dat het alsnog van het weekend goed doorzet, want heel eerlijk gezegd zou ik er niet rouwig om zijn als het voortaan een andere eerste dag dan zaterdag zou zijn...
MILF :grin_ani:
mej.s

Bericht door mej.s »

Het alternatief zijn condooms illu. Maar ja, dat is ook weer zo'n gedoe. En mijn huisarts wil me niet doorsturen naar de gyneacoloog omdat een baarmoeder weghalen op de klassieke manier (dus niet via de vagina) best ingrijpend is met lang herstel. Dat wordt dus ook mijn 6e zware buikoperatie en mijn trombose verleden andere vormen van mogelijke complicaties is het nog steeds met Mirena. Eigenlijk zou ik het wel willen, maar ja de gevaren versus hoe het nu gaat... :frusty:
cinderella

Bericht door cinderella »

Is er hier iemand die ervaring heeft met een menstruatiecup? Vanwege geen zin meer om voorraden tampons en maandverband in huis te halen overweeg ik al een tijdje de aanschaf, maar zou graag willen weten hoe het is.
toen doet er nu niet meer toe
JJV

Bericht door JJV »

even op usenet zoeken in google.

een bevriende kunstkenster daar heeft er jaren geleden mee lopen leuren

nieuwsgroepen zoeken op berichten over de mooncup
zij was er erg lovend over
~\v/~
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik heb die cups een paar keer geprobeerd, maar mijn menstruatie was er denk ik veel te heftig voor of zo.. werkte totaal niet. Maar goed... ik riep niet voor niks dat ik soms beter emmer tussen mn benen kon hangen dan een maandverbandje.. en baarmoeder is niet voor niks verwijderd inmiddels.

@mej.s: is kijkoperatie (vier kleine gaatjes in buikwand) geen optie voor jou dan?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
brabbeldasje

mijn...ongesteldheid is al een week te laat...
en ja...ik ben ECHT heel erg regelmatig.

zal wel door beetje stress komen gok ik.
tstomme is dat ik wel zo een vaag weeig gevoel in mijn buik heb al een weekje of 2 :S
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

cinderella schreef:Is er hier iemand die ervaring heeft met een menstruatiecup? Vanwege geen zin meer om voorraden tampons en maandverband in huis te halen overweeg ik al een tijdje de aanschaf, maar zou graag willen weten hoe het is.
Ik had deze even gemist. Ik heb ze een tijdje geprobeerd en dat beviel wel. Een goeie tip is om na het inbrengen (wat even oefenen is, lees vooral alle tips) even met je heupen te wiegen. Dan zit hij echt goed. :) Ik ben er weer mee gestopt omdat ik soms periodes heb dat ik alles voel zitten en er geen zin meer in had. Maar ik zal 'm niet wegdoen en in de toekomst heus wel weer eens een tijdje gebruiken. Wat mij betreft wel het proberen waard, al gebruik je 'm maar de helft van de tijd, bijvoorbeeld.
brabbeldasje

stomme mail! stomme stomme mail! nu ben ik panisch
Plaats reactie