Geef het nu maar op, de One Twue Coffee Way valt niet te weerleggen en stiekem weten jullie allang dat ik gelijk heb, jullie willen het gewoon niet toegeven!

@fixertje: wat bedoel je met gerotzooid?
Marcuw schreef:Dat weet ik - alleen weet jij hoelang jij je de koffie houdbaar in een tupperware doos kan houden na het openen van de vacuum verpakking?Crownless schreef:
En filterkoffie is goedkoper. Je hoeft geen hele pot te zetten Marcuw![]()
Dus voor mij is het niet goedkoper.
Hmm... Als ik ooit eens op bezoek kom...Crownless schreef:ik heb of beleefde gasten, of geen koffiefijnproevers te gast. Volgens teh interwebs moet een pak echt binnen twee weken na openen op. Hoewel koffie -mits droog bewaard- niet bederft. Maar de smaak wordt minder en kan resulteren in muffe koffie. Wij vervangen elk halfjaar de koffie, als ie dan niet al op is. Vaak wel. Onze ouders drinken veel koffie. Oh, en natuurlijk wel een luchtdichte koffiebus.
Nee hoorl Een zak pads bevat (in de grote varianten) 36 pads. Speciale smaken vaak in 8, 10 en er zijn varianten waar 18 pads in zitten.Crownless schreef: Maar om eerlijk te zijn denk ik dat als ik een maand of zo met koffie zou mogen doen, ik ook senseopads weg moet flikkeren. Die moet dan toch ook muf worden? En om gasten zelf hun koffie mee te laten nemen is ook weer zo ongastvrij.
pix or it didnt happenVoleuse schreef: En ik vind mijn cupjes heel lekker toe-vallig