en toen was't irl minder geil dan verwacht

JJV

en toen was't irl minder geil dan verwacht

Bericht door JJV »

stel hè,
je hebt een subbemeisje.. en die hoort verhalen van andere meisjes.. en leest dingen.. en denkt.. mesjes.. geilllll

dan kènt ze JJV (die ken ik dan weer best goed) . en die heeft leuke mesjes die hard klik zeggen enzo.. en .. nou ja
t mesje zegt klik
.. en t meisje denkt.. is dat nou alles?

terwijl t in fantasie.. op dat punt al heftig en heet was

nou zijn er natuurlijk zat àndere leuke dingen te doen
..en kan t er mee te maken hebben dat t meisje gewoon weet dat JJV niet op merktekens speelt en dat daarom t mesje lang zo eng niet meer is..

maar eh
:) herkenbaar? ook?
(mag ook met andere verwachtingen en fetishes zijn trouwens.. )
~\v/~
puppysjors

Re: en toen was't irl minder geil dan verwacht

Bericht door puppysjors »

ik snap er helemaal nix van...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Best herkenbaar, ja. In diezelfde categorie zelfs: ik had verwacht dat de eerste keer dat Romanticide écht ging snijden, doodeng zou zijn. Uiteindelijk was het alsnog enorm kicken, alleen kwam de kick wel uit een hele andere hoek (in dit geval uit "Fucking hell, ik vertrouw hem gewoon zo erg dat ik helemaal niet bang ben!"). Ik denk dat iedereen wel 'ns iets heeft gehad waarvan ze van tevoren verwachtten dat 't super gaaf en kicken zou zijn, en wat anders uitpakte.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
JJV

Bericht door JJV »

@ puppysjors kort samengevat:

meisje dacht vooraf dat ze knifeplay geweldig en geil zou vinden
maar irl (en met mij) bleek t r niks te doen

kan aan mij en mijn manier van spel en zachtaardige natuur liggen
kan ..
tja
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Dat is wel waar ik op zou inzetten... teveel vertrouwen in jou, feitelijk. Damn, dat kan ook een handicap zijn blijkbaar! :shock:
puppysjors

Bericht door puppysjors »

oooh, ja zeker herkenbaar. Ik weet ook van Pester dat hij me niet echt zal gaan snijden. Dus het hele idee van knifeplay, bleek idd irl beetje suf.

Zelfde met een verkrachtingsspel. Pester kwam een x terug van zijn werk, en dacht mij te verrassen in bed, door me bruut te nemen, en mijn adem af te snijden. Toen hij zijn hand van mijn mond haalde, was het eerste wat ik zei, oh ben je al klaar met werken schatje. Poef weg spannende fantasie.... sommige dingen zijn gewoonweg niet echt te doen met je lieve vertrouwde partner.
Toran

Bericht door Toran »

JJV schreef: kan aan mij en mijn manier van spel en zachtaardige natuur liggen
kan ..
tja
Dat kan zeker. En is ook iets waar ik regelmatig tegenaan loop. Ik vind het vooral moeilijk in een spel met mijn partner, of iemand waar ik écht van hou.. Dan blokkeer ik bij de meer heftige dingen.. And that sucks. ;)
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Wever

Bericht door Wever »

Euh...JJV? Zeg het gerust als ik ernaast zit (zou niet de eerste keer zijn), maar ik heb het idee dat je dit persoonlijk aantrekt. Het is toch jouw schuld niet dat haar fantasietjes een realiteitscheck niet overleefden?

Wel eens dat teveel vertrouwen een mood-killer is. Wat is er nu leuk aan BDSM als je niet eens bang kan zijn dat er iets mis gaat? :nopompom:

Dus...voor volgend spel: hang een paar grote posters op van Freddy Kruger/Halloween, maak toespelingen dat een beroep als messenwerper wel interessant is, drink voor het spel een grote teug wodka* op om "op gang te komen", gebruik dat ook om het mes mee te steriliseren (het is niet de bedoeling om een slagader open te snijden, maar ey...ongelukjes gebeuren) en maan haar vooral aan om HEEL ERG STIL TE BLIJVEN LIGGEN!!! Gebruik ook een extra laken als ondergrond : tenslotte wil je geen bloedvlekken op je bed hebben - die wassen er zo moeilijk uit. :devilish:

Oftewel: 'vertrouwen' is ook ergens stuurbaar. ;)

*meer bepaald: water in een wodka-fles...maar dat hoeft de sub niet te weten
cmeermin

Bericht door cmeermin »

@Wever: Ik denk dat je (voor deze keer :mrgreen: ) precies goed zit! Zo zit het gewoon!

Dat wat zij in haar hoofd heeft als fantasie, moet irl goed voorbereid en opgebouwd worden. Zodat haar geest ter plekke ontvankelijk raakt. Een ware kunst om haar verschrikkelijk de zenuwen te laten krijgen.
kitten

Bericht door kitten »

Dat is ook een kunst. Het betere acteerwerk. Neigt naar hypnose. Visualisaties geven...
JJV

Bericht door JJV »

helaas vrees ik dat t grotesque haar alleen in een lachstuip doet belanden. (over moodkillers gesproken)

en eh.. Stel je gerust, ik ben niet persoonlijk geraakt. Als knife niets doet..doen we iets wat wel werkt, tenslotte.
En wie weet ga ik ergens op een grens zitten zodat ze toch die schrik krijgt en de stemming terug schiet.
vond t vooral leuk voorval om te delen dat een fantasie als totally geil lijkt, maar t letterlijke uitspelen tegen valt.
~\v/~
Wever

Bericht door Wever »

kitten schreef:Dat is ook een kunst. Het betere acteerwerk. Neigt naar hypnose. Visualisaties geven...
Inderdaad. Visualisaties, audio-cues en inspelen op gevoelens. Ik weet alleen niet in welke mate dat soort "mindfucks" van belang zijn. Kan ook zijn dat 't per persoon verschilt.

@JJV: het was maar een lijstje met suggesties. Ze allemaal gebruiken zou inderdaad overkill zijn (dan valt het immers op). Maar een of twee kunnen goed helpen (die "klik" waarmee een mes uit de houder schiet is wat haar fantasie triggert).

Om wat meer on-topic te gaan...ik had dat ook met naalden. Leek me als fantasie best interessant. Maar toen ik het eenmaal deed was het toch helemaal anders. Ten eerste voelde ik het nauwelijks zitten (dat was :nopompom: ). Ten tweede had ik het niet verwacht, maar was ik ineens bang dat die naalden zouden breken (dat restrictieve was wel :static: ...ook al wist ik dat die naalden geen dunne lucifershoutjes waren). En ten derde had ik ook niet verwacht dat het zou bloeden (wat ook die verwachtingen nogal bijstelde). Mogelijk net omdat het zo anders was, is dat sindsdien wel van een lekker fantasietje gegaan naar iets dat een "meh" op mijn lijstje heeft. En zo kan ik er nog wel een paar bedenken...
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

opzich is het een mooi compliment dat ze niet bang werd, want daardoor blijkt dat ze je echt vertrouwd.
ik hoef bij john ook niet met knife play aan te komen in de zin van dat hij bang zou worden, neeh kan dat mes zo op ze strot zetten en roepen "ik snij je strot door" maar hij weet dat ik dat toch niet doe.
denk zelf dat hij mij zou uitlachen ;)
om die rede begrijp ik het nooit zo goed als men echt bang is met dat soort spel, want de angst dat hij /zij je strot zou kunnen door snijden laat zien dat er geen vertrouwen is.
of misschien juist het vertrouwen in je dom dat deze zo ver gaat dat hij/zij je wel zou killen???
ik heb er echt moeite mee dat te begrijpen, want hoe kan je spelen met iemand die je niet vertrouwd, of van weet dat hij ej kan killen?

ik begrijp b.v wel dat iemand bang kan zijn voor naalden en dat je op die manier met de angst voor die naalden kan spelen, ik vind dat ook een kick.
subbie dat zo bang is voor naalden mij zoveel vertrouwd dat ik ze toch mag plaatsen.
wederom een kwestie van vertrouwen, omdat ze weten dat ik die naald niet in hun oog zou jassen ofzo.
maar echt bang zijn dat ik hun diep zou schaden met een mes?? neeh
dat men kick op het snij gevoel snap ik wel , maar echt angst om gedood ofzo te worden nee daar kan ik met mijn pet niet bij.

opzich kan zoveel vertrouwen een nadeel zijn als je wel met die angst wil spelen, maar aan de andere kant het compliment is zo mooi dat heft het wel weer op.
daarbij is een fantasie vaak een kick en in de werkelijkheid kan die tegenvallen, dat zie je best vaak.

groetjes
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik ben groot knifeplayfan.. maar het hangt een beetje af van wanneer in het spel je het doet, en waarmee je het combineert.
Ik bedoel kopje koffie -> knifeplay doet het niet echt voor me. :nopompom:

Spelen alsof je me bewust gaat verminken doet het ook niet echt, daarvoor zou ik mijn partner te veel vertrouwen. Het zijn die mooie momenten dat de Dom eruit ziet alsof hij zichzelf bijna niet meer in de hand heeft en dan nog wel met dat mes zwaait. Tijdens de sex het mes op mijn keel, ik mijn best doen om heel stil te blijven liggen.. en hij niet, zeg maar. Dan word ik toch wel een beetje bang hoor.. en dat doet best wat.

Ook een goede. Hij had een mes waarvan de punt weggeslepen was..zette het recht op mijn borsten en zei teder; 'kijk schat hij zit er al voor de helft in.' Ik trapte daarin.. en niet één keer. Maar goed, direct na het kopje koffie werkt dat dus niet. Da's waar.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
JJV

Bericht door JJV »

ehm,
misschien ter overvloedde.. T gaat dus niet om mijn fantasie, sterker nog, 'ze'raakte zelfs opgewonden van wat ze had gehoord dat ik met anderen had gedaan..
Alleen toen kwam t eggie
zeg maar
~\v/~
Gesloten