opzich is het een mooi compliment dat ze niet bang werd, want daardoor blijkt dat ze je echt vertrouwd.
ik hoef bij john ook niet met knife play aan te komen in de zin van dat hij bang zou worden, neeh kan dat mes zo op ze strot zetten en roepen "ik snij je strot door" maar hij weet dat ik dat toch niet doe.
denk zelf dat hij mij zou uitlachen

om die rede begrijp ik het nooit zo goed als men echt bang is met dat soort spel, want de angst dat hij /zij je strot zou kunnen door snijden laat zien dat er geen vertrouwen is.
of misschien juist het vertrouwen in je dom dat deze zo ver gaat dat hij/zij je wel zou killen???
ik heb er echt moeite mee dat te begrijpen, want hoe kan je spelen met iemand die je niet vertrouwd, of van weet dat hij ej kan killen?
ik begrijp b.v wel dat iemand bang kan zijn voor naalden en dat je op die manier met de angst voor die naalden kan spelen, ik vind dat ook een kick.
subbie dat zo bang is voor naalden mij zoveel vertrouwd dat ik ze toch mag plaatsen.
wederom een kwestie van vertrouwen, omdat ze weten dat ik die naald niet in hun oog zou jassen ofzo.
maar echt bang zijn dat ik hun diep zou schaden met een mes?? neeh
dat men kick op het snij gevoel snap ik wel , maar echt angst om gedood ofzo te worden nee daar kan ik met mijn pet niet bij.
opzich kan zoveel vertrouwen een nadeel zijn als je wel met die angst wil spelen, maar aan de andere kant het compliment is zo mooi dat heft het wel weer op.
daarbij is een fantasie vaak een kick en in de werkelijkheid kan die tegenvallen, dat zie je best vaak.
groetjes