Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
skaoot

Re: Tattoos

Bericht door skaoot »

Ik heb er een op binnenkant linkerpols. En iedereen riep van te voren dat het veel pijn zou doen. En dat vond ik dus niet. Vind het moeilijk me te herinneren hoe het voelde, vond het erg fascinerend om te zien, was soort zeurend gevoel geloof ik maar niet heel vervelend. Minste vond ik het uur daarna, net alsof m'n pols veeeel te lang in de zon had gelegen en serieus verbrand was, dat gevoel. Maar trok snel bij. Ben er nog steeds erg blij mee en stiekem beetje balen dat ik nu mijn zinnen heb gezet op nogal groot rug/schouder idee wat veel sparen wordt. Geduld...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
katzen

Bericht door katzen »

ik vond alleen t plekje van je pols naar je hand echt kut.....
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat is waar, er was een lange lijn die hij trok precies over het midden (lekker langs zo'n pees) richting m'n hand en dat was wel even doorbijten om stil te zitten, maar dat was maar eventjes. Hoe dichter bij hand hoe minder aangenaam :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
oeps2

Bericht door oeps2 »

hmmzzz dit is nog es een superfoto !!

Afbeelding

of ie echt is of gefotoshopped geen idee maar t staat onder tattoos :clown:
ranting

Bericht door ranting »

Urgh, dat moet wel een heel onprettige combinatie zijn. Niet alleen de pijn, maar ook de smaak. Gok trouwens dat-ie nep is, het meeste wat ik in monden heb gezien was niet zo strak. ;)
Wever

Bericht door Wever »

Die is natuurlijk echt. Tegenwoordig is het totaal geen probleem meer om tattoos in volledig 3D je huidskleur volledig te laten overstemmen. Heus. :)

(oftewel: je moet niet alle digital art klakkeloos geloven)

EDIT: dat was tegen oeps bedoeld (voor alle duidelijkheid)

Anyhow...leuk dat dit draadje er is. Bij mij is het ook opnieuw wat beginnen kriebelen. Oldskooldiehardanciens van WS herinneren zich misschien nog dat ik 3,5 jaar terug wat naar meningen heb gevraagd en heb getwijfeld...en uiteindelijk tot dit resultaat gekomen ben:
tatoo_cr.jpg

Het was mijn eerste, maar ik ben er nog altijd zeer tevreden over. :)
En nu zit ik eraan te denken om er ook eentje op mijn rechterschouder te laten zetten. Meer bepaald...deze afbeelding:
drakentatoo.jpg
Is iets ingewikkelder, maar wel dezelfde stijl. Als het even kan (heb nog geen stappen ondernomen, en de eerste weken/maanden gaat dat ook niet gebeuren) wordt 't ook door dezelfde kerel gezet.

Euh...al dan niet deskundige meningen? :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
wandering

Bericht door wandering »

Die past goed bij de tattoo die je al hebt qua stijl, dus da's wel leuk. Verder ook wel een stoer plaatje, maar persoonlijk hou ik niet zo van die tribal-achtige plaatjes. ;)

Laat ik toch ook maar een foto van de mijne erop zeten. :) Nu een paar dagen oud, op de foto een paar uur oud.

Afbeelding

Afbeelding
petra

Bericht door petra »

ik heb 1 tattoo op mijn boven op mijn voet, zelf ontworpen, met een speciaal gevoel laten zetten, nr 2 zit al een tijdje in mijn hoofd, en wederom zelf gemaakt klaar in mijn portomonee (ff a'dam in of zo) en dit zijn 2 letters de eerste letters van mijn kids, zit nog met een idee een oneindig teken, keltisch maar weet nog niet waar.....of welke!

@ katzan op de voet tis mijn eerste maar viel mij eruuuug mee! behalve naar mijn tenen toe was ff een iew momentje... ze hadden goeie muziek op! en was gezellig daar!
kitten

Bericht door kitten »

Wat betekent die, wandering?
JJV

Bericht door JJV »

:slaan:

da's t RHCP logo kittekat
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

@ wever
ik denk dat ie echt is want je zit de pappillen nog door de tattoo heen

en draakie ziet er mooi uit !!

ik ga na de 26e ook weer onder de naald wordt ie bijgewerkt en nog wat groter gemaakt ...en ik wil er blacklight in .... zooo stoer... :static:
katzen

Bericht door katzen »

@ oeps
dat kan je makkelijk layeren in photoshop hoor, het is niet echt ;)
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik twijfel nog .. wever niet ;)
Wever

Bericht door Wever »

Die photoshop is eigenlijk nog het duidelijkst te zien in de rest van de foto: volledig glad en perfect gezicht, perfect rood afgesneden lippenstift...daar heeft iemand duidelijk wat foefjes uitgehaald. En hoewel dat natuurlijk geen bewijs is dat die tong maar meteen mee gephotoshopped is, is het toch een zekere aanwijzing.

Of misschien ook: toen mijn broer en ik onze living schilderden moesten we er twee of drie lagen overheen doen om de originele kleur (ik weet al niet meer welke, maar niet eens erg donker) met wit te overschilderen. Ik denk niet dat je zoiets met tatoeages ook kan...maar het zou wel moeten om zelfs maar iets in de buurt van dat geel te komen. :P
wandering

Bericht door wandering »

kitten schreef:Wat betekent die, wandering?
Yep wat JJV zegt, het is het logo van de Red Hot Chili Peppers. :)
Plaats reactie