Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
aimée

Re: Tattoos

Bericht door aimée »

Afbeelding

vind dit ook wel wat hebben this black light ofzo... maar wel erg leuk om wat lijntjes mee te zetten.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Had ik dat geweten... Had vroeger heel mijn anatomie examen kunnen spieken :hypocrite:
aimée

Bericht door aimée »

grinn Gill..

deze dan? bye the way it is a fake one

Afbeelding
oeps2

Bericht door oeps2 »

whahahaa

ja is inderdaad blacklight inkt die tattoo (hierboven van dat handskelet ..
over mij .... :static: hij heeft de inkt al besteld .. t zijn 10 kleuren .. mij benieuwen ! 2e week februari als t binnen is ..
spannend :static: :static: :static: :static: :static:
oeps2

Bericht door oeps2 »

Afbeelding
JJV

Bericht door JJV »

wat ik heb gehoord 'slijt't in pak'm beet 4 jaar...
~\v/~
aimée

Bericht door aimée »

JJV schreef:wat ik heb gehoord 'slijt't in pak'm beet 4 jaar...
das ist schade!!!
kitten

Bericht door kitten »

Nou... voor mij zou dat het hele tattoo gebeuren juist wel interessant maken. Permanenter dan een plakplaatje of Henna, maar niet levenslang.
ranting

Bericht door ranting »

Maar het is natuurlijk niet zo dat zo'n tijdelijke tatoeage perfect scherp is tot 4 jaar, en dan weg is na 4 jaar en een dag. Zo'n ding slijt langzaam. Dat lijkt me nou niet echt mooi.
Hoewel je het natuurlijk alleen maar ziet onder blacklight, dus dat zal ook wel meevallen.

@ wandering: Gaaf! Het is ook een mooi logo. Goeie plek ervoor ook. :)
skaoot

Bericht door skaoot »

@wandering: ziet er goed uit, strak ook. En goede plek. Yay!
Ik krijg weer helemaal tattoo kriebels... Maar heb nu baan dus sparen moet opschieten nu!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
oeps2

Bericht door oeps2 »

hmmz die van mij zit al 30 jaar ...

heb m elke 10 jaar vergroot .. dus pak m beet elke 20 jaar gaat ie vervagen
ligt aan de hoeveelheid naalden die tegelijk worden gebruikt ..by the way jeejee ! :slaan:

blacklight is nog niet zo lang in de handel dus nog geen voorbeelden van ...
JJV

Bericht door JJV »

oeps2 schreef: ..by the way jeejee ! :slaan:
ik lulde crudelia (zie oa 'razorblade smile') na die t weer van zijn leverancier had
(pakm beet 5 jaar terug)
~\v/~
skaoot

Bericht door skaoot »

Nou vraag ik me iets af. Iets praktisch.
Een tattoo moet je de 1e paar dagen na het zetten een paar keer dag verzorgen, zalfje erop, dat gebeuren. Ging prima bij m'n pols, kom ik goed bij. Maar nu wil ik als volgende tattoo een behoorlijk grote op mijn rug/schouders. En nu kom ik een heel eind, maar het midden haal ik zelf niet. Moet ik als op zichzelf wonende vrijgezel dan maar na iedere sessie een paar dagen bij m'n ouders of 'n stel vrienden intrekken? Of zijn daar nog handige trucjes voor?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
wandering

Bericht door wandering »

Thanks ranting en skaoot! :)

En skaoot: nou... misschien hoeft dat smeren e.d niet zo strikt. In de folder van de tattoozaak waar ik ben geweest staat dat je hem alleen 4 uur na het zetten even moet wassen en een zalfje opsmeren, en daarna niks meer.

Maar ik weet niet of dat klopt, want op internet lees ik er de meest tegenstrijdige dingen over die er zijn! (wel wassen met water, juist niet in aanraking komen met water, afdekken, niet afdekken, smeren, niet smeren...) Dus ik heb geen idee wat nou het beste is.

Nu ik hier toch ben: ook een praktische vraag van mijn kant. Mijn tattoo is nu 5 dagen oud en ziet er niet zo goed uit vind ik. De huid eromheen is heel strak samengespannen, de tattoo lijkt 'op' de huid te liggen, er zitten barstjes in en de inkt lijkt wat uitgelopen. Hij is sinds vandaag ook weer pijn gaan doen en hij geeft nog een beetje af. En vanmiddag strekte ik mijn arm waardoor er een stukje is opengebarsten, het ging ook een beetje bloeden. Is dit normaal, hoort dit erbij? Op advies van mijn tattoozaak heb ik maar één keer zalf gesmeerd op de dag zelf, en verder heb ik hem sinds de dag van het zetten tot nu 2 keer daags voorzichtig afgespoeld omdat er nog inkt vanaf kwam.
madeleine

Bericht door madeleine »

Wat ik heb geleerd van mijn tattoo's... Korstje is normaal, dat is het genezen van een wond. Mooiste is om korstje zo lang mogelijk op te laten zitten, dan geneest de huid die eronder zit mooier. Daarvoor moet je dus smeren. Zie het maar als een schaafwond, die geneest ook stukken bij beetje.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Plaats reactie