Ik vind het af en toe leuk om te roddelen over onappetijtelijke kleding wat ik op de showboat voorbij heb zien komen. Op een bepaald moment had ik weer een rant:
".. van die vieze vijftigers met een bierbuik in een leren tuigje! Geen gezicht! En dan heb je nog van die types met een collar om een een blotebillenbroek, die erbij staan alsof ze zichzelf super dominant vinden. Met zo'n overdreven "strenge" blik. Proest! Dan heb je het toch niet helemaal begrepen.. als blotebillendominant!!"
Helaas had ik even niet goed op het publiek gelet waar ik mijn verhaal tegen aan het vertellen was.
Vrouw: "Grrbl, ik ben zelf ook 50 en niet slank of strak meer, maar ik laat graag mijn lichaam zien. Heb je daar soms problemen mee?"
Man: "Ik heb ook chaps, en daar speel ik ook in, alleen maar handig, dan hoef ik mijn broek niet uit te doen als ik seks wil. Nu ben ik in jouw ogen geen dominant? Close-minded hoor, dat jij denkt dat mijn dominantie in mijn broek zit!"
Oeps!

Ja, ik ben nog steeds van mening dat vijftigers met bierbuiken of hangtieten in een leren tuigje niet smakelijk zijn om naar te kijken.. dat er charmantere kledij te bedenken is als je je op die leeftijd toch nog sexy wilt kleden. En ik schiet nog steeds in de lach bij het denken aan blotebillendominanten

Maar ik vind het niet netjes van mezelf om tuigjesmensen of blotebillendominanten af te zeiken. Noujah.. recht in hun gezicht in ieder geval. Dat was gewoon nergens voor nodig en nodeloos kwetsend. Dus tja, in zo'n geval zeg je sorry, het was niet bedoeld zoals het eruit kwam. Terwijl het eigenlijk.. noujah.. precies mijn mening weergeeft over tuigjes en blotebillenbroeken