Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
vode

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door vode »

:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:

Wat een situatie. Ik heb een subbiecrush op iemand. Die persoon heeft me laten weten dat ie best een beschuitje wilt eten met me. Dikke prima toch?
Ik heb dit aan m'n vriend laten weten, en hij vind het niet erg dat ik die gevoelens heb. Nog dikkere prima toch?

Nou... Wat nu!! Hoe praktiseer je zoiets! :mrgreen: Ik vind hem leuk als dominant persoon, met hem spelen lijkt me echt vet. Maar, hoe gaat dat in z'n praktijk. Hoe implementeer ik mijn vriend daarin. Hoe praat ik daarover met die kerel want ik word er echt verlegen en stil van hem. :shutup:
dbj

Bericht door dbj »

brabbeldasje schreef:101 euro... 101 euro moet ik elke maand betalen aan die stomme zorgverzekering voor die paar keer dat ik naar de dokter ga...die een of twee keer dat ik in het ziekenhuis zit en niet eens mijn therapie dat komt uit een ander potje.

Nou naar de dokter geweest en die schrok gewoon. Ik moest toch nodig fysio gaan volgen anders zou het spoedig echt een keer misgaan.
Dus ik dat aanvragen...blijkt het dat dat niet bij mijn zorg verzekering zit... Moet ik de eerste tien lessen zelf betalen.... Dat is meer dan 200 euro...dat KAN IK NIET! grom... Soms ben ik gewoon even ten einde raad.
101 euro? Doet mij denken dat jij alléén een basisverzekering heb... en dat is volstrekt onvoldoende voor jouw situatie.
Anderzijds: ook ik begrijp er vaak niks van wat er nou wèl vergoed wordt en wat weer niet, zó ingewikkeld schrijven ze de toelichting :x

Mijn zorgtoeslag is 69 euries. En ik betaal 130 aan de zorgverzekering. Dit is incl. aanvullend en is een collectieve verzekering welke in mijn geval via de gemeente is geregeld in het kader van minimabeleid; anders was ie nog veel duurder. Hoe de vergoeding is voor fysio, daar heb ook ik geen duidelijkheid over, al is fysio ook voor mij op z'n minst aanbevelenswaardig om 'm te hebben.

Gilraen^ schreef:Nederland is raar :smiley_confused:
Dat zeggen wij over België ook :clown:
Alsof het bij jullie allemaal zo makkelijk is...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Euh, kan je niet gewoon gaan spelen? Of denk ik nu te simpel :clown:.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

dwangbuisjongen schreef:
Mijn zorgtoeslag is 69 euries.
Hoe kan dat bij jou nou weer 9 euro meer zijn dan hier? Ik dacht dat dat een vast bedrag was? :confused:
vode

Bericht door vode »

Voleuse schreef:Euh, kan je niet gewoon gaan spelen? Of denk ik nu te simpel :clown:.
Ja je denkt te simpel! Want, hoe? Waar? Wanneer? En hoe communiceer ik daarover met hem als ik niks durf te zeggen. Dat is helemaal niet simpel! :mrgreen:
dbj

Bericht door dbj »

tippi (B) schreef:
dwangbuisjongen schreef:
Mijn zorgtoeslag is 69 euries.
Hoe kan dat bij jou nou weer 9 euro meer zijn dan hier? Ik dacht dat dat een vast bedrag was? :confused:
Je kan het vinden op deze website.
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

vode schreef:Ja je denkt te simpel! Want, hoe? Waar? Wanneer? En hoe communiceer ik daarover met hem als ik niks durf te zeggen. Dat is helemaal niet simpel! :mrgreen:
Gewoon doen! Trek stoute schoenen aan en zeg wanneer je hem waar wilt hebben. En noem iets wat hij aan moet doen, zodat hij er ook lekker mee bezig is. En vooral: geniet ervan!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
cinderella

Bericht door cinderella »

vode schreef:"Ik heb een subbiecrush op iemand."
"Ik vind hem leuk als dominant persoon"
Vertelt tippi jou ook wat je wanneer aan moet doen? :mrgreen:
toen doet er nu niet meer toe
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

oeps... had 't ff compleet verkeerdom gelezen.
Ben ook niet helemaal met m'n gedachten erbij, sorry.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
cinderella

Bericht door cinderella »

Ligt dat aan die droom waar ze het van de week over had? ;)
toen doet er nu niet meer toe
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

:) ik krijg 70 euro terug :) en tja gert is te weinig misvorm maar meer kan ik niet beyalen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

brabbeldasje schreef::) ik krijg 70 euro terug :) en tja gert is te weinig misvorm maar meer kan ik niet beyalen.
ik kan je echt niet volgen brabbel, sorry. :confused:
MILF :grin_ani:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

Stomme swype... Sorry ik ben gewend dat mijn worden niet worden verandert... Niet gechekt ook... Spijt me.

Poging 2: ik krijg 70 euro terug. En ja basis is te weinig maar meer kan ik niet betalen.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

vode schreef::smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:

Wat een situatie. Ik heb een subbiecrush op iemand. Die persoon heeft me laten weten dat ie best een beschuitje wilt eten met me. Dikke prima toch?
Ik heb dit aan m'n vriend laten weten, en hij vind het niet erg dat ik die gevoelens heb. Nog dikkere prima toch?

Nou... Wat nu!! Hoe praktiseer je zoiets! :mrgreen: Ik vind hem leuk als dominant persoon, met hem spelen lijkt me echt vet. Maar, hoe gaat dat in z'n praktijk. Hoe implementeer ik mijn vriend daarin. Hoe praat ik daarover met die kerel want ik word er echt verlegen en stil van hem. :shutup:
Misschien dat dit topic je daarbij kan helpen? succes.
Geniet van de positieve momenten.
vode

Bericht door vode »

Dankjewel voor de tips mensen :mrgreen: Ik heb besloten het gewoon z'n verloop te laten gaan tot wanneer onze wegen elkaar weer eens kruisen en wie weet wat er dan gebeurt. Spannend. :mrgreen:
Plaats reactie