Fetlife vriendjes, Fetlife kennissen ?

Voleuse

Re: Fetlife vriendjes, Fetlife kennissen ?

Bericht door Voleuse »

ranting schreef:Ik voeg mensen toe die ik IRL heb gezien, en die een positieve indruk op me hebben gemaakt. Dus. :)
Hihihi, ik heb ook een positieve indruk gemaakt! (Of zijn we nu mensen aan het pesten die je niet hebt geaccepteerd) Sorry dat ik je vriendjesbeleid verpest...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Bericht door Guilty »

Ik voeg accepteer eigenlijk alle requests die ik krijg. Als mensen graag al mijn gewauwel willen kunnen volgen, prima hoor :clown:

Zelf stuur ik mensen meestal pas een request als ik ze ken (RL of van andere fora) of een paar berichtjes met ze heb gewisseld, prive of in een van de groepen.

Het aantal vriendjes dat ik heb maakt me verder niet zo heel veel uit.
ranting

Bericht door ranting »

@Voleuse: Zoveel niet-leuke mensen ben ik hier nog niet tegengekomen hoor. :)
AET

Bericht door AET »

hetzelfde als mijn msn beleid:"Verneem ik niks meer van je/ of er is geen binding meer, flikker ik je eruit".
Tja wat heb je er aan om mensen op je msn of fetlife te hebben staan waar je geen contact (meer) mee hebt.
dbj

Bericht door dbj »

ranting schreef:Ik voeg mensen toe die ik IRL heb gezien, en die een positieve indruk op me hebben gemaakt. Dus. :)
Dat is ook mijn criterium en heb het opgenomen in mijn profieltekst.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

wow....triskelis... dat is even geleden...

van triskelis ook... hmzz
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik ben nog redelijk nieuw in FL... ik heb eerst mensen geschreven die ik virtueel "ken" en die ik leuk vind.
Daarna ben ik actief mensen op gaan sporen die ik nog irl ken uit Nederland, een paar gevonden, erg leuk!
En nu... als ik een verzoek krijg dan ligt het helemaal aan of het profiel me aanspreekt. En of er een berichtje bij zit. Van de verzoeken die ik heb gehad heb ik toch het grootste deel geweigerd. Wel met een berichtje van waarom erbij.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik heb eigenlijk geen consequent beleid.

Doorgaans voeg ik alles toe wat me een request stuurt. 2 redenen:
-ik ben slecht in namen en gezichten, dus een onbekende kan iemand zijn met wie ik heel gezellig heb gebabbeld zonder dat ik de persoon aan het fetlife-profiel koppel. Dergelijke aardige mensen rejecten vindt ik niet aardig. Zeker als ik net op een feestje geweest ben waar ik nieuwe mensen heb leren kennen dan accept ik de dagen erna alle friend-requests, want dan ga ik ervan uit dat het wel iemand van dat feestje zal zijn.
-ik heb een webshop. Soms als klanten wat bij mij gekocht hebben voelen ze ineens behoefte om mijn fetlife-friend te worden. Nou zie ik zelf een klant niet automatisch als een friend... als ik ergens iets moois koop kan ik blij zijn met het product of de service, maar ga ik niet direct de winkelier opzoeken op internet om er virtueel vriendjes mee te worden. Maar heej, als mijn klanten dat wel zo zien.. ga ik ze niet tegenhouden! Reclame is reclame tenslotte, als ze aan mijn shop denken elke keer dat ik in hun feed naar boven spring...

Maar soms heb ik ineens een Buh-bui en dan reject ik onbekenden die me geen message hebben gestuurd om zich voor te stellen. Zeker als er een close-up van geslachtsdelen ergens op zo'n onbekend profiel staat. Maar ook als ik het profiel gewoon niet zo zie zitten.

Kortom, ik ben er wispelturig in.
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Ik laat iedereen ongezien toe met als gevolg dat ik van de helft van m'n Fetlife-vrienden geen flauwe notie heb wie ze zijn.

Nou kom ik er alleen maar als WS weer eens offline gaat (touch wood) want verder is het mij iets te massaal daaro...

F.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

JE bent gewoon heel popi Fro :)
**Self Rescuing Princess**
meiske

Bericht door meiske »

Ik heb op Fetlife bij m'n vrienden vooral mensen die ik in het echt ken, en nog een handjevol mensen waarmee ik via Fetlife een leuk contact hebt.
Ik heb geen behoefte aan een vriendenlijst vol met mensen die ik toch niet ken of spreek. En helemaal nu je je foto's op 'alleen zichtbaar voor vrienden' kan zetten, en ik op dat deel ook wat herkenbare foto's heb staan, voeg ik niet zo snel mensen toe die ik niet of amper ken.
Gesloten