Tattoos
- Voleuse
Re: Tattoos
Komt daar nou nog blacklight in?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
jah er komt uiteindelijk blacklight in
er is 1 merk door de gggd goedgekeurd
en dat is nu natuurlijk uitverkocht ..
dus nog ff wachten
maar tis nog lang niet af ..ik wil eigenlijk ( tzijn allemaal aparte kunstwerkjes ) over mijn rug een slinger die steeds kleiner wordt en eindigt in soort van sterretjes vormen
en aan de voorkant moet t ook nog een klein slingertje worden die ook steeds kleiner worden
zodat er wel een begin en een eind aan zit
anders zit ik rond mn 60 ste helemaal vol ..
kan natuurlijk als ik dood ben nog wel es een leuk lampenkapje opleveren
er is 1 merk door de gggd goedgekeurd
en dat is nu natuurlijk uitverkocht ..
dus nog ff wachten
maar tis nog lang niet af ..ik wil eigenlijk ( tzijn allemaal aparte kunstwerkjes ) over mijn rug een slinger die steeds kleiner wordt en eindigt in soort van sterretjes vormen
en aan de voorkant moet t ook nog een klein slingertje worden die ook steeds kleiner worden
zodat er wel een begin en een eind aan zit
anders zit ik rond mn 60 ste helemaal vol ..

kan natuurlijk als ik dood ben nog wel es een leuk lampenkapje opleveren

- JJV
Lijkt me meer een leuke tekst voor op een kuisheidsgordel. Maar een tattoo? Hmmnee.
Als je d'r zelf even wil neuken word je immers ook met die tekst geconfronteerd.
Als je d'r zelf even wil neuken word je immers ook met die tekst geconfronteerd.

- kitten
Ik denk niet dat dit om daddydom ging... dus d'r zelf even neuken... 

lijkt me niet fijn plekkie voor tattoo,
geen idee wat een Daddy Dom er van vind
ik kies een ander plekje en zeker andere tekst
geen idee wat een Daddy Dom er van vind
ik kies een ander plekje en zeker andere tekst
Leuk voor jou, oeps. :icon_biggrin:
...en nu dit topic toch gebumpt is...ik ga volgende week donderdag ook m'n tweede tatoeage laten zetten. De afbeelding had ik al wel ergens gezet (zie blz. 15 van deze thread), maar al die tijd heb ik eigenlijk geen moment spijt meer gehad. Vandaar dat de nadenkperiode iets minder lang geduurd heeft dan vorige keer.
Foto's uiteraard na afloop.
...en nu dit topic toch gebumpt is...ik ga volgende week donderdag ook m'n tweede tatoeage laten zetten. De afbeelding had ik al wel ergens gezet (zie blz. 15 van deze thread), maar al die tijd heb ik eigenlijk geen moment spijt meer gehad. Vandaar dat de nadenkperiode iets minder lang geduurd heeft dan vorige keer.

Foto's uiteraard na afloop.
dit jaar ga ik ana mn linkerarm beginnen, maar dan een hele sleeve
en t symbool voor de gulden snede op mn borstbeen<3
en t symbool voor de gulden snede op mn borstbeen<3