WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
murron

Re: WS valt af!

Bericht door murron »

:static: wauww gefeliciteerd Sabrina :banana:

@ anne :static: voor dalende lijnen..goed bezig weer :thumbsup:
puppie

Bericht door puppie »

Ik was zowaar ook nog 2 ons afgevallen deze week :shock:
kitten

Bericht door kitten »

Told ya :P

@anne: hoe dalend is je dalende lijn en wat heb je nu beter gedaan dan voorheen?
puppie

Bericht door puppie »

Nah, ik had in ww begrippen 50 punten teveel opgegeten ;)
Denk dat ik het aankomende week op mijn bordje krijg, maar das niet erg, ik ben er al zo dichtbij en de KFC was lekker :hypocrite:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nou ja, tis pas sinds vorige week vrijdag... En een gedeelte van de -min- komt van 'einde ongesteld' en de lijn is pas 9 ons gedaald, maar toch.

Wederom gestopt met chocomel op het werk, eet ander brood (Donker DONKER ! brood) geen toetje na de lunch, ontbijt op het werk of in de trein. en fiets naar het station (ook 2 keer pas, maar toch... sochtends geen zin in vaak...) en gister de trap genomen naar de kantine, en de bus genomen die maar tot de helft van mijn huis komt met 20 minuten lopen. Niet snoepen.
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks allemaal! Nu ga ik op naar de 95 :). Yay voor haalbare doelen, als ik nu door ga voor 90, dan duurt 't zo lang voordat ik weer iets bereikt heb. Maar dit is gewoon gelukt, de eerste 10 zijn er nu Echt Officieel af, dus dat geeft de (ham?)burger moed!

En anne, go you! Als je dat vast kunt houden, ben je waarschijnlijk binnen no time een hoop kwijt! 9 ons is trouwens al best yay-waardig hoor, 't is een mooi begin :). *cheert*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:static: voor alle mooie resultaten!
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

XD Sabrina, begin nou niet over hamburgers
Nee maar super goed van je. Je bent al zo lang bezig en nu heb je eindelijk je eerst grote doel bereikt! yaaaay :static:!

En ook yay voor anne. Een klein begin misschien, maar het is goed dat je resultaat ziet!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Nice @ Sabrina!!
Ik hoop dat moment ook ooit nog eens mee te maken, maar ik moet nog zeker 15 kg voordat ik daar ben helaas :(. (ik was er ooit heel dicht bij, en toen ging het ineens weer de verkeerde kant op..)

Deze week zwak moment qua chips, maar goed, we gaan weer door :).
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks Voleuse!

En Feline, jij komt er ook wel! Wat bij mij heel erg scheelde (en wat ik bij Romanticide ook probeer erin te krijgen) is om me niet blind te staren op doelen die nog ver weg liggen. Ik moet 82 kilo wegen om op m'n ideale gewicht te zitten, en 90 kg om een BMI van 25 te hebben, maar da's allemaal nog heel ver weg, dus daar kijk ik nog niet naar. Ik weet dat 't bij Romanticide zo is dat hij naar de 100 kijkt zoals ik naar mijn gezonde gewicht zou kunnen kijken: het is een doel wat nog niet binnen bereik ligt, en als je je daar blind op staart, raak je gedemotiveerd. Ik probeer nu steeds in stapjes van 5 kilo te kijken (ik wilde van 110 naar 105, en toen van 105 naar 100, en nu van 99,9 naar 95), omdat ik er serieus voldoening uit kan halen als ik dan iedere keer weer een doel verder kom, waar ik anders juist stuk liep op de "Fuck dat afvallen, ik red het tóch niet"-gedachte. Dus ik hoop dat 't bij jou ook zo kan werken! :)

Overigens voel ik me wel gewoon even heel erg awesome. Ik woog voor het laatst onder de 100 kg toen ik een jaar of 17 was... 't Is dus gewoon al drie jaar geleden dat ik dit voor 't laatst had, en nu is het er weer! :banana:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Slim; die 5 kg stapjes! Zo deed ik het ook toen ik aan het lijnen was!
En ik stelde mezelf eigenlijk helemaal geen 'groot einddoel'. 5 kg iedere keer was :banana:
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yeah precies juffie! Ik probeer 't grote einddoel ook niet echt te hebben, want dan kan ik alleen maar falen als ik 't niet haal. Enige wat ik wel doe (wat eigenlijk al niet goed is), is mezelf voorhouden dat 't toch wel erg tof zou zijn als ik de 90 weer kan halen en weer in maat 42 pas, omdat dat kleding shoppen zo veel makkelijker maakt. Alhoewel dat nooit makkelijk wordt waarschijnlijk, want nu heb ik bij de Miss Etam bijvoorbeeld maat 44, en bij de C&A paste ik een broek in maat 48 niet eens... Like wtf? Maar die broek van de C&A in 48 was dan ook smaller dan mijn Miss Etam broek in maat 44. Hoe raar is dat?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Dat is zo idd sabrina! Ik heb ook in elke winkel een andere maat. Ik heb 36-38 in broeken (owv brede heupen), bij de esprit vallen broeken van 34 soms van mijn gat... Daar heb ik dus blijkbaar een 32. Wel extra motivatie om in de esprit te gaan winkelen *facepalmt*
puppie

Bericht door puppie »

C&A en ik zijn ook geen vriendjes...
Miss Etam en ik daarintegen wel :-)

Die 5kg stapjes is hartstikke goed hoor Sabrina!
En voor je het weet zit je op de 90 :-)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mja, bij C&A moet ik ook Tshirts hebben in Large... Like, wtf, wie is er nou zo small dattie in small past :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie