@Wever, trollen?
Nee, daar vind ik dit onderwerp veel te serieus voor, ik bezit veel literatuur over sex positivisme, voornamelijk stammend uit de jaren zeventig.
Daaronder bevind zich een boekje over de sexuele opvoeding van kinderen.
Een soort van handleiding over hoe je je kinderen zo sex-positive mogelijk kan opvoeden, inclusief praktijklessen etc....
Een ander sexpositive literair werkje heet "lust en je levensmakker" ooit verkrijgbaar via de NVSH, het behandeld de sexpositive manier van het benaderen van je huisdieren.
Ik denk Wever, dat je gewoon nog niet helemaal op de hoogte bent van de geschiedenis van de sexpositive stromingen, het is altijd een stroming geweest die vanwege de liberale instelling veel pedosexuelen heeft aangetrokken.
Veel mensen uit NVSH kring weten dat nog wel, er was ook altijd veel ruzie over. In sommige gevallen leidde dat zelfs tot afsplitsingen zoals de AVSH (antipedo).
Het is dan wel weer apart dat zo'n club zich dan toch op een gegeven moment weer inlaat met een sexpositive groep.
Maar goed ik weet zeker dat vele mensen de haren te berge rijzen van de inhoud van sommige van de werkjes hier.
Aureus
zoekende
- juffie
- Site Admin
- shareen_G
Re: zoekende
De rest van de site is trouwens ook zeer de moeite waard om eens te lezen.
Waar een wil is, is een weg
- Voleuse
Een account dat alleen maar aangemaakt is om vervelend te doen.chippie_ schreef: wat is nou weer een trol account ???
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Maar dan nog, SM gaat niet per se over seks en erotiek. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je vanuit een christelijke achtergrond meer met huishoudelijke discipline of TPE kan, dan met je sub uitlenen voor een gangbang.Wever schreef: Met seks positief bedoelde ik eerder dat je seks, erotiek en wat daar bij hoort als een positief iets moet kunnen zien.
Overigens, ik herken was Aureus schrijft over sekspositivisme totaal niet als hoe de term tegenwoordig gebruikt wordt. Maar ik herken de sfeertekening van de jaren 70 en de NVSH wel (hoewel ik daar denk ik wat minder moeite mee heb dan hij). Geen idee alleen of die vroeger daarvoor ook de term sekspositivisme daarvoor gebruikte.