Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door juffie »

Ow zo! Okee, als je al ervaring hebt met door hormonen heen toch zwanger raken, dan zou ik inderdaad ook geen risico nemen. Dat wist ik niet, dat verandert voor jou natuurlijk wel de zaak.
MILF :grin_ani:
greeneye

Bericht door greeneye »

o ja sorry had het misschien wat duidelijker moeten zeggen
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb donderdag een afspraak bij de huisarts, maar die is eigenlijk voor iets anders, hier eens vragen ook..

Ik slik nu de pil, via trial en error uitgevonden welke pil het best past bij m'n pms (een twee hormonen pil) nu ook nog wel last van pms, maar zonder pil is het echt te erg.

Tot 'voor kort' slikte ik altijd langere tijd achter elkaar door, 3 tot 5 strips en dat ging zonder problemen, al was de kramp bij 5 strips doorslikken wel wat sterker. Ik ben fan van doorslikken! Alleen tegenwoordig als ik doorslik, dan gaat m'n pms mee... Hoe leg ik dat uit, voorheen als ik doorslikte kreeg ik 1x pms en dan bleef het op dat nivo zeg maar, dan zwakte het weer af na een dag of twee als ik doorslikte. Nu bouwt het op en wordt het steeds sterker... Erg ongezellig. Ook doet nu bij doorslikken na 2 strips de binnenkant zeer (bij sex) ook erg jammer.

Simpele oplossing? minder doorslikken! voila dat heb ik natuurlijk gedaan... sinds het laatste half jaar of zo heb ik alleen een soort migraine de dag voor ik ongesteld wordt en de 1ste dag. 2 dagen amper functioneren is ook niet ideaal.... (Hoofdpijn in het algemeen is reden voor huisarts bezoek trouwens)

En nu dan? zo'n capsule in je arm (durf ik wel) en het mirena spiraal (durf ik niet eens) hebben allebei maar 1 hormoon, dat zou vette nare pms betekenen (want je wordt niet ongesteld maar de pms blijft meestal)

hmmz... andere ideen?
**Self Rescuing Princess**
oeps2

Bericht door oeps2 »

mannetje worden ? :clown:

klote voor je anne .. t blijft maar terugkomen die bloedzooi pfff
nope geen betere ideeen .. sorry
nog een jaar of 10 en dan ben ik er zeker af :static:

maar of ik nou zo blij moet zijn met overdadig testosteron?? :nopompom:
krijg je harde haren van op je kin :nopompom:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Prikpil?

Ik weet trouwens niet hoe de hormoonsamenstelling daarvan is.

Ik had daar wel goede ervaringen mee.
MILF :grin_ani:
Pluu

Bericht door Pluu »

Je kunt de nuva-ring proberen? Zitten minder hormonen in dat ding, dus schijnt voor sommige vrouwen beter te zijn.

Bij mij werkte het niet, ik leek er een tijdje minder PMS van te krijgen maar ik kreeg er wel knallende migraines van. En na afloop van zo'n migraine was ik ook nog 1-2 dagen zwaar depressief, ik dacht zelf altijd dat het van de migraine kwam (zo van, pijn + in bed liggen = kuthumeur), maar achteraf denk ik meer een spurieus verband, dat hormonen t allebei veroorzaakte. Dus hou t goed in de gaten als je dat ding gaat gebruiken, het ding valt niet bij iedereen goed. Maar het is een optie, bij sommige vrouwen geeft het wel een beter effect dan de pil.
kitten

Bericht door kitten »

Ik zou het toch eens aan de huisarts voor leggen. Desnoods opbellen dat je graag een dubbele afspraak wil, omdat je nog iets wil bespreken. Maar die heeft toch het beste zicht op welke hormonen wat met je doen en welke middelen daar het beste bij/tegen helpen.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik denk inderdaad dat je het beste de huisarts kunt vragen wat hij adviseert. Ik weet dat bij mij de PMS verdwenen is door implanon, maar als jij al gemerkt hebt dat je twee hormonen nodig hebt om de PMS te beperken, dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om implanon te proberen :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
seleena

Bericht door seleena »

Ikkes heb erguh buikpijn :evil:
en alle mannen zijn stom. :yes:
Ut PMS-monster :frusty:
*neemt een kruik voor haar buik*
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
kitten

Bericht door kitten »

Alle mannen zijn ook stom. Zelfs de homo's. :eerie:
seleena

Bericht door seleena »

tjeeszz ik wordt er echt agressief van zeg :evil: :omg:
Wie wil het PMS-Monster wegnemen?! :cry:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*strekt zich uit, neem de assertieve pose A la Cesar Millan aan en zegt":"PSSJHTTT!"

Is het weg?
seleena

Bericht door seleena »

Thanks Gil! Da helpt een bietje :) kheb de hele middag geslapen om het monster nie te voelen.
Lief is thuis en nu oppassen dat ik zijn hoofd nie afbijt ofzo :roll: :clown:
Take me or leave me <3
oeps2

Bericht door oeps2 »

gewoon ff in zn arm bijten als je krampt ... :mrgreen:

sterkte liefje :hug:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De medicijnen die ik heb gekregen voor/tegen hoofdpijn moeten ook bij de hormonale migraine gaan helpen. Dus nu twee maanden niet doorslikken en dan terug naar de huisarts voor evaluatie en dan pas evt andere anticonceptie.

Gelukkig was het een vervangende huisarts (leuke jonge vrouw) kon ik makkelijk vertellen dat vooral de hoofdpijn na orgasmes erg vervelend worden. 'had je daar vroeger nooit last van' vroeg ze... ehm, nee :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie