Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
seleena

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door seleena »

juffie schreef:Prikpil?
@Anne daar heb ik dus ook verschillende mensen/artsen over horen zeggen dat het wel goe zou zijn 'tegen' PMS en nog meer vrouwelijke ongemakken.
Ook ik overweeg het omdat bij mij vanwege de brdln (zie xfiles) tijdens die periode dubbel zo erg aan toe gaat :icon_sad: niet prettig om mee te leven 2 weken lang elke maand van je leven :frusty:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

als de hoofdpijn medicatie die migraine ook weghaalt blijf ik bij mijn huidige pil. Want die werkt goed voor me :) Morgen beginnen en dan twee cyclussen zien hoe het gaat.
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Owkeej dan :thumbsup:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
leonietje

Bericht door leonietje »

aaarggghh ik wordt gek van mezelf. Ik ben de laatste tijd gewoon een dag of 5 per maand zwaar emotioneel en dat was voorheen 1 avondje per maand. En als dat dan ook nog eens was als ik ongesteld was maar nee das in een andere week. Dus 2 f*cking weken per maand voel ik me rot vanwege die rottige vrouwelijke hormonen. En dinsdag op mijn vrije dag geprobeerd huisarts te bellen omdat ik hier echt gestoord van word maar kreeg ze niet eens te pakken continue in gesprek. En nu dus weer janken om alles. Ik vlucht op me werk gewoon af en toe naar toilet omdat ik anders in de zaak sta te janken. Aaaaarrrgggghhhh :cry:
kitten

Bericht door kitten »

:(

Knuffel leonietje!
seleena

Bericht door seleena »

Ahww knufff leonietje, ik voel helemaal met je mee...bij mij ist het er nog niet dus nog steeds erg GRRRRR :nopompom: :icon_sad:
God was echt een Sadist toen hij de vrouw schiep.... :evil:
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Knuffel leonietje! Dat is echt waardeloos! :nopompom:

Ik geloof dat ik me, ondanks dat ik een wandelende hormonenbom zou moeten zijn, nog best redelijk voel op het moment.
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik voel letterlijk met je mee leonietje. Ik moest vandaag op werk even naar de keuken lopen toen de gasten finding nemo aan het kijken waren. Mijn vaatje is gewoon zo vol dat elke miniscule druppel het weer doet overlopen. Misschien bij jou ook zoiets? Wens je in elk geval betere tijden toe!
Crownless

Bericht door Crownless »

eireann_S schreef:Gelukkig was het een vervangende huisarts (leuke jonge vrouw) kon ik makkelijk vertellen dat vooral de hoofdpijn na orgasmes erg vervelend worden. 'had je daar vroeger nooit last van' vroeg ze... ehm, nee :)
*mond valt open*
Kan dat? Dan ben je genaaid zeg! Mijn hemel. En dan zou seks tegen hoofdpijn moeten helpen. Wist ik veel dat hoofdpijn een bijwerking kan zijn van goede seks.

Hoe moet ik me die hoofdpijn voorstellen? En hoe werkt dat en wat en huh en wow, what the hell? #morbidefascinatie
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ligt eraan wat de oorzaak van de hoofdpijn is Crownless. Als ik me goed herinner is bij meeste hoofdpijn een betere bloedstroom (meer bloed naar het hoofd) pijnstillend. Maar bv bij migraine is er teveel bloedtoevoer naar het hoofd, dus meer maakt het dan enkel erger. Daarom helpen veel gewoon pijnstillers net niet bij migraine. (Het is ongeveer zo een uitleg, ik weet het niet helemaal precies en ben nu nog te lui om het op te zoeken). Seks zorgt voor snellere bloedcirculatie...
faery

Bericht door faery »

Ik heb nu al een paar dagen overgevoelige tepels. Zonder dat er iets mee gedaan is ofzo. Op zich geen ramp, maar wel irritant... Misschien moet ik ongesteld worden ofzo :S
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Interessant Gille, kheb het me ook afgevraagd. bij mij is hoofdpijn meestal een indicatie dat ik te weinig gegeten of gedronken heb. Eerste reactie van mijn vriend als ik klaag over hoofdpijn is ook altijd: Ga drinken, muts :P

En vervelend faery! Heb je dat vaker of is het nu ineens?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
faery

Bericht door faery »

Nu ineens, nu ja, sinds een paar dagen dus. Het voelt alsof er heel heftig mee gespeeld is, maar dat is dus niet zo :S
seleena

Bericht door seleena »

faery schreef:Nu ineens, nu ja, sinds een paar dagen dus. Het voelt alsof er heel heftig mee gespeeld is, maar dat is dus niet zo :S
*denkt gelijk aan zwanger zijn?*
Hoeft natuurlijk niet heh ;)
Take me or leave me <3
faery

Bericht door faery »

Gezien het feit dat ik al zowat een jaar niet geneukt heb, lijkt me dat sterk ;)
Plaats reactie