Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Herkenbaar! Ik ben gestopt met pil. Hertz zei al aantal keren dat pil mijn niet lekker in vel zitten versterkt. En mja hij heeft beetje aangedrongen op "probeer toch maar eens zonder".
Zo! Ik ken echt veel vrouwen die zich zó veel beter voelden na het stoppen met de pil! Ik zelf ook hoor, ik heb 'm gebruikt van mijn 17e tot m'n 20e en eigenlijk vooral omdat ik zulke krampen had tijdens de menstruatie, zo erg dat ik tegen de vlakte ging. Maar wat die pil deed met mijn humeur en niet te vergeten mijn libido...dramatisch! Toen ik stopte was het alsof er een soort grauwsluier van mij af ging.
Wat gebruiken jullie dan voor anticonceptie? Condooms zijn in mijn beleving echt pretbedervers in een vaste relatie en in andere vormen van anticonceptie zitten ook hormonen (behalve het koperspiraaltje). Denk er ook weleens over om te stoppen met de pil. Gewoon, omdat ik al dertien jaar de pil gebruik en eigenlijk niet weet of klachten als vermoeidheid, soms zonder duidelijke reden emotioneel en onzeker zijn e.d. daar deels aan gerelateerd zijn. Met mijn libido is overigens niets mis.
We nu wel terug condooms. Zonder is leuker en kan je inderdaad spontaner vrijen enzo, maar we hebben met ook leuk.
- kitten
Hier ook met. Ik zou best wat anders willen, maar er is niet zoveel keus he, qua hormonenvrije anticonceptie.
- juffie
- Site Admin
Mag ik je nog even op dit draadje wijzen, Cera? Hier staat misschien ook al het een en ander in waar je wat aan hebt.
MILF 

ARGH! Al een tijdje vermoedde ik dat de genitale wratjes weer terugwaren. Maar ja, een kut heeft sowieso veel plooitjes enzo, dus helemaal zeker was ik niet. Maar goed sinds een paar dagen leek het wel allemaal erg geïrriteerd beneden, en ook wat lichte jeuk enzo (irritant!). Dus gisteren de spiegel er maar eens bijgepakt, en inderdaad, weer wat kleine wratjes (ze zijn een jaar of 3 weggeweest, heb er al sinds m'n 17e regelmatig last van *grom* en dat ondanks het veilig vrijen, mind you!), en tussen m'n binnenste schaamlippen is het wel erg rood. Morgenochtend om 9uur zit ik bij de huisarts (en in situaties als deze baal ik echt ontzettend dat ik m'n oude huisarts niet meer heb, nu mag ik opnieuw gaan uitleggen dat ze supervoorzichtig moet doen, etcetera, etcetera). Ik vind het maar stom.
- puppie
Wratjes zijn ook gewoon stom!
Sterkte morgen!

Sterkte morgen!
En het behandelen doet pijn! En ik vermoed dat dat de reden is dat mijn kut zo ongelofelijk gevoelig is (dingen doen erg snel pijn), dat ik van mijn 17e tot mijn 22e zo ongeveer 10 keer die dingen (zelf!) heb moeten behandelen met een bijtende tinctuur. Er schijnt ook zalf te zijn, dus ik hoop dat mijn huidige huisarts die kan voorschrijven.
- kitten
Sterkte, faery! Dat lijkt me wel echt pijnlijk en naar!
- puppie
Ik ken idd ook alleen het bijtende goedje
Ik heb er na die ene aanval gelukkig nooit meer (noemenswaardig) last van gehad, maar ben er nog altijd wel bang voor dat het weer de kop op steekt...

Ik heb er na die ene aanval gelukkig nooit meer (noemenswaardig) last van gehad, maar ben er nog altijd wel bang voor dat het weer de kop op steekt...
- Sabrina
Damn, indeed sterkte faery! Klinkt naaaasty!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Goed. Wat nu gaat komen, had ook in het ranttopic gekund, maar aangezien ik er hier over begonnen ben:
Godverdomme, wat een klotekut heb ik! Tegen mijn vriend had ik het over "my fucking cunt", want natuurlijk enigszins ironisch is, want als er iets is wat mijn kut de komende weken (en mijzelf kennende, maanden) niet gaat doen is het wel neuken*. Ja, er zijn wat wratjes terug. Om dat te zien, moest de arts die mij behandelde (niet mijn normale arts, want de afspraak die ik gisterochtend was gemaakt was niet doorgekomen, waardoor ik zo'n kwartier nutteloos heb zitten wachten, en gelukkig daarna bij iemand anders terecht kon omdat een patient niet was op komen dagen) er iemand anders bijhalen (toevallig degene die wel mijn huisarts is normaal). Altijd fijn, als er twee mensen naar je kut lopen te staren. En dan zelf moeten aanwijzen waar het precies zit ook nog.
Vervolgens blijkt er geen zalf meer te zijn, maar enkel een vloeibare oplossing. Dat betekent dat ik de komende 4 weken, 3 dagen per week, 2 maal daags mag gaan zitten mijn benen wijd en een spiegel ertussen, met een hand mijn schaamlippen gespreid, en met de andere hand bijtend spul druppelend om bij een paar kleine wratjes bij de ingang van mijn vagina. Daarna moet ik nog even zo blijven zitten, zodat het goed kan drogen. Leuk is toch echt anders.
Zoals eerder gemeld, is mijn kut ook geirriteerd, wat volgens mij los staat van de wratjes. Ter illustratie, het stukje vel tussen mijn kont en mijn kut doet al pijn als ik mijn schaamlippen een beetje uit elkaar trek. Toen de dokter het aanraakte, riep ik erg hard en gemeend "AU!!!". De dokter had hier echter geen oplossing voor "eerst maar het behandelen van die wratjes, en dan zien we wel". ARGH! Dat aanstippen van de wratjes gaat er echt niet voor zorgen dat ik minder irritatie heb, eerder meer, aangezien het gaat om een BIJTENDE substantie die in aanraking gaat komen met toch al overgevoelige slijmvliezen!
We komen er wel weer doorheen, mijn kut en ik. En over enige tijd kunnen we vast wel weer samen door een deur. Maar op dit moment baal ik vooral. Balen, dat ik mijzelf weer pijn moet gaan doen op een plek die zowel lichamelijk als emotioneel gevoelig is. Balen, dat dit de intimiteit tussen mij en m'n vriend weer vermoeilijkt (en misschien, als het langer duurt, ook wel tussen mij en m'n vriendin). Balen, dat ik weer in de uitvoering van mijn toch al weinig aanwezige libido beperkt wordt. Gewoon, balen dat het KUT is!
*waarbij ik later gelukkig bedacht, dat ik tegenwoordig een voorbindpiemel heb, dus dat ik nog wel kan neuken! Mwahahaha! Vrijwilligers (m/v) in de zaal?
Godverdomme, wat een klotekut heb ik! Tegen mijn vriend had ik het over "my fucking cunt", want natuurlijk enigszins ironisch is, want als er iets is wat mijn kut de komende weken (en mijzelf kennende, maanden) niet gaat doen is het wel neuken*. Ja, er zijn wat wratjes terug. Om dat te zien, moest de arts die mij behandelde (niet mijn normale arts, want de afspraak die ik gisterochtend was gemaakt was niet doorgekomen, waardoor ik zo'n kwartier nutteloos heb zitten wachten, en gelukkig daarna bij iemand anders terecht kon omdat een patient niet was op komen dagen) er iemand anders bijhalen (toevallig degene die wel mijn huisarts is normaal). Altijd fijn, als er twee mensen naar je kut lopen te staren. En dan zelf moeten aanwijzen waar het precies zit ook nog.
Vervolgens blijkt er geen zalf meer te zijn, maar enkel een vloeibare oplossing. Dat betekent dat ik de komende 4 weken, 3 dagen per week, 2 maal daags mag gaan zitten mijn benen wijd en een spiegel ertussen, met een hand mijn schaamlippen gespreid, en met de andere hand bijtend spul druppelend om bij een paar kleine wratjes bij de ingang van mijn vagina. Daarna moet ik nog even zo blijven zitten, zodat het goed kan drogen. Leuk is toch echt anders.
Zoals eerder gemeld, is mijn kut ook geirriteerd, wat volgens mij los staat van de wratjes. Ter illustratie, het stukje vel tussen mijn kont en mijn kut doet al pijn als ik mijn schaamlippen een beetje uit elkaar trek. Toen de dokter het aanraakte, riep ik erg hard en gemeend "AU!!!". De dokter had hier echter geen oplossing voor "eerst maar het behandelen van die wratjes, en dan zien we wel". ARGH! Dat aanstippen van de wratjes gaat er echt niet voor zorgen dat ik minder irritatie heb, eerder meer, aangezien het gaat om een BIJTENDE substantie die in aanraking gaat komen met toch al overgevoelige slijmvliezen!
We komen er wel weer doorheen, mijn kut en ik. En over enige tijd kunnen we vast wel weer samen door een deur. Maar op dit moment baal ik vooral. Balen, dat ik mijzelf weer pijn moet gaan doen op een plek die zowel lichamelijk als emotioneel gevoelig is. Balen, dat dit de intimiteit tussen mij en m'n vriend weer vermoeilijkt (en misschien, als het langer duurt, ook wel tussen mij en m'n vriendin). Balen, dat ik weer in de uitvoering van mijn toch al weinig aanwezige libido beperkt wordt. Gewoon, balen dat het KUT is!
*waarbij ik later gelukkig bedacht, dat ik tegenwoordig een voorbindpiemel heb, dus dat ik nog wel kan neuken! Mwahahaha! Vrijwilligers (m/v) in de zaal?
- juffie
- Site Admin
Misschien een heel erge mosterd vraag hoor, maar ben je al weleens bij de gyn geweest met je klachten?
Sterkte faery, lijkt me echt heel erg naar.
Enne, sorry, ik moest af en toe wel gniffelen, zeker om het woord 'klotekut'...
Sterkte faery, lijkt me echt heel erg naar.
Enne, sorry, ik moest af en toe wel gniffelen, zeker om het woord 'klotekut'...

MILF 

Ja, jaren geleden. Waarop de gyn me weer naar huis stuurde met "die wratjes zijn zo klein, die zijn het niet waard hier behandeld te worden". Dus echt veel behoefte om die circus nog een keer in te gaan heb ik niet (ze zijn namelijk nog steeds heel klein. Op zich is het wel een optie om te wachten tot de groter worden en ze dan weg te laten branden door een dermatoloog, maar gek genoeg zie ik dat ook niet echt zitten).
En fijn dat je moest gniffelen
ik zelf ook wel, stiekem, werkt wel om er goed mee om te kunnen gaan 
En fijn dat je moest gniffelen