Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
- juffie
- Site Admin
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Nou ja, ik zat dan ook meer te denken aan de irritatie in het algemeen, dat stukje huid waar je op doelde... Misschien dat daar naar gekeken kan worden..
Hoe dan ook, kutproblemen zijn gewoon kut.
Hoe dan ook, kutproblemen zijn gewoon kut.
MILF 

Hmm, dat is wel verstandig denk ik, op termijn, nadat die wratjes weg zijn. Dat velletje raakt namelijk sowieso snel geirriteerd, ook bij seks enzo. De eerste keer dat ik daar echt last van had is alweer een jaar of 4 terug, en ik heb er nog steeds snel last van.
Dat velletje is ook gewoon een rotding!!! Over de wratjes kan ik niet meespreken maar dat velletje! Ik zou er een boek over kunnen schrijven! Het wil bij mij nog wel eens inscheuren...best vaak. En natter zijn of glijmiddel helpt niks. Ik heb al echt gezegd tegen de huisarts: kan je dat niet gewoon wat insnijden of wegsnijden ofzo. Maar blijkbaar toch geen goed idee?!
GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVER!!!!
PIJN!!!
Dat deed echt zoveel meer dan ik me herinnerde. Ik zat hard au roepend, bijna huilend op bed. Nu ja, deze week nog maar 5 keer....
PIJN!!!
Dat deed echt zoveel meer dan ik me herinnerde. Ik zat hard au roepend, bijna huilend op bed. Nu ja, deze week nog maar 5 keer....
Gelukkig knuffel je mij, niet m'n kut, en ik kan het wel hebben
Lief! (al het meeleven van iedereen sowieso, heb daar echt veel steun aan merk ik. Jullie zijn cool!)

misschien helpt t om wat uierzalf op dat kutvelletje te smeren ?
dan kan zowiezo die vloeistof er niet op komen .. en wordt t velletje wat zachter ?
damm
kusje op je kut
dan kan zowiezo die vloeistof er niet op komen .. en wordt t velletje wat zachter ?
damm
kusje op je kut

Ow, gatverdamme faery, wat ontzettend... tja, kut(?) voor je!
Echt oneerlijk dat het zo bijt en zoveel pijn doet. Stomme zooi! *virtueel knuffelt*
(tis niet zo erg als faery's pijn, maar ik heb van de antibiotica nu een schimmelinfectie gekregen. Jeuk! Dus nu lekker een vierde soort medicatie erbij..)
Echt oneerlijk dat het zo bijt en zoveel pijn doet. Stomme zooi! *virtueel knuffelt*
(tis niet zo erg als faery's pijn, maar ik heb van de antibiotica nu een schimmelinfectie gekregen. Jeuk! Dus nu lekker een vierde soort medicatie erbij..)
nah lil .. dat kan dus ook gewoon met yoghurt he stand gevalletje erin lepelen en geen medicijnen meer aan te pas
dag of 3 2x per dag doen .. dan ben je dr ook af
dag of 3 2x per dag doen .. dan ben je dr ook af
- eireann
- Site Admin
of met 1 orale tablet ben je er ook zo vanaf! (nooit meer smurrie in de doos voor mij!)
**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
of met azijnwater.. goed deppen en desnoods wat naar binnen gieten.. of zo diep mogelijk deppen
maar wat ook helpt.. als je antibiotica krijgt van de dokter, meteen ff probiotica vragen voor erna... omdat je anders schimmelinfectie krijgt.
maar wat ook helpt.. als je antibiotica krijgt van de dokter, meteen ff probiotica vragen voor erna... omdat je anders schimmelinfectie krijgt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Voleuse
Oooh schimmelinfecties *ril*.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Meh, ik stop er gewoon vanavond een pilletje in, dan is het vast zo over. 1 meer pilletje bij de 14 per dag die ik nu slik 
Gelukkig heb ik er niet veel last van, tot nu toe.

Gelukkig heb ik er niet veel last van, tot nu toe.
Ik heb 1 vaginale tablet gekregen, en die krijg ik via de huisarts. Al zou het kunnen dat, als je heel vaak een schimmelinfectie hebt, ze wat minder moeilijk doen en hem ook wel willen voorschrijven zonder dat je bij de huisarts langsgaat. Maar je hebt er in ieder geval wel een recept voor nodig.
- eireann
- Site Admin
Zowel de vaginale als de orale zijn via de huisarts op recept. Ik vraag alleen nog maar om de orale tablet. Als je er op tijd bij bent is dat ZO VEEL fijner 

**Self Rescuing Princess**
Wil ik weten waarom dat fijner is, of liever morgenochtend pas? ...