Ohhhh, hoe WS zelfs na 5 jaar nog eye openers kan geven!! Ja, absoluut. Zo ontzettend herkenbaar. Ik dacht eerst: niet direct gekoppeld aan orgasme, maar dat is het wel... alleen een clitoraal orgasme. En die heb ik praktisch nooit bij een D. Alleen G-spot orgasmen en daarvan word ik niet minder subbig. Maar zeker als ik in mijn eentje masturbeer en klaarkom, dan is het na het klaarkomen ineens een stuk minder interessant. Hoewel ik dan nog wel fantaseer weg te kruipen bij die grote, sterke D uit mijn dromen...
Maar op grotere periodes ook: ik kan dat gevoel van de überslavin willen zijn nooit vasthouden.
Bij mij is het vaak wel klaar. Of in ieder geval ff pauze. En bij Bryan ook eigenlijk wel. Vooral dominantie, wat bij mij wel eens een 'ben je nu al klaar? Maar ik niet, en nu ben ik zinnig en jij niet meer dominant en nouhou, niet eerlijk!'-frustratie kan geven.
Meestal stel ik mijn eigen orgasme als dominant uit, of heb ik er eigenlijk niet zo'n behoefte aan. En als ik dan toch ben klaargekomen, probeer ik dat dominatie gevoel wel vast te houden tot dat hij ook aan zijn trekken is gekomen.
Jaja, de echte uberdominatrix to da max heet schijt aan zijn genot. Ik niet. Ik denk steeds dat wanneer ik hem niet ook eens een keer laat klaarkomen (of een keer iets anders dan die nare gemene shit die ik bedenk) hij op een gegeven moment zegt dat hij er geen zin meer in heeft. Zit je dan in je al je uberdominante glorie.
Dus.
Voor mij is een keer klaarkomen ook wel genoeg eigenlijk. Vind het dan wel prima.hoewel ik wel nieuwsgierig ben naar wat er zou gebeuren als hij niet stopt na de eerste keer en mijn 'nee, niet doen' negeert...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Klaarkomen is voor mij niet direct een einde, maar 't kan wel vaak een einde zijn omdat het wel zijn weerslag op mijn mood heeft. Het is dus een kwestie van actief bezig zijn om mijn mood in stand te houden, als hij na het klaarkomen door wil. Nu geldt daarin sowieso dat de context ook belangrijk is: als we middenin een spel zitten en hij in al zijn evilness mij dwingt om klaar te komen, blijft mijn mood makkelijker overeind dan wanneer we gewoon liggen te vozen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Pluu schreef:Hebben jullie ook van die, weet niet hoe ik het moet omschrijven.. kortdurende TPE-gevoelens voor het klaarkomen? Als ik heel geil en/of subbig ben dan vind ik TPE-fantasietjes daadwerkelijk het summum van opwindendheid. In mijn fantasietjes wordt ik ook nooit tijdelijk voor een keertje verkracht, of geslagen, of vernederd, of whatever ik fantaseer, het is altijd het idee van permanentheid wat het absoluut klaarkom-baar maakt. Jaren 50-achtige vrouw-denkbeelden (liefst met bijbelse onderbouwing) zijn dan ook een geliefd masturbeer-onderwerp van me, maar elk variatie op het thema "permanente machtsongelijkheid" is goed. Ik kan over zoveel dingen fantaseren, maar als ik er niet een "kader" bij fantaseer waarin het niet om een 1-malig incident gaat dan is zo'n fantasietje -hoe kinky ook- niet spannend genoeg om op klaar te komen. En andersom, met het juiste kader kan het specifieke fantasietje waar ik daadwerkelijk op kom iets heel erg niet-heftigs zijn.
...
Zijn er anderen die dit gevoel herkennen?
(behalve dan dat jaren '50 vrouwendenkbeeld) Absoluut. Er is een periode geweest dat ik de slaaf-der-slaven wilde zijn (beeld: ketting om nek, sleutel van roestig slot dichtgeklikt, sleutel in ravijn gegooid). Later wilde dat wisselen tussen net dat soort beelden en net heel Dominant (beeld: een kwetsbare vrouw letterlijk in de palm van mijn hand hebben), en tegenwoordig is net dat TPE-achtige stuff vrijwel exclusief die gedachte-net-voor-het-klaarkomen (beeld: de tegenstanders van de leidraad het handboek voor meisjes laten uitvoeren). Switch zijn is leuk...maar het kan f***ing verwarrend zijn.
O, en inderdaad: sommige fantasietjes kan je beter niet werkelijkheid willen maken (in mijn geval zou ik zelfs zeggen: veruit de meeste).
Oei... dat zou wel triest voor mij zijn.
Ik kom snel en veelvuldig klaar.
Dat heeft gelukkig geen gevolg op mijn gevoel als slavin zijn...
Dat ben ik met hem eigenlijk altijd wel, kleintjes.
Nog maar pas aan de slag met SM, maar er wel achter gekomen dat het spel anders is als normale seks. Na het klaarkomen bij mijn vriend komt er een lekker lang naspel. Ik beleef SM met een andere man. Ten eerste kom ik niet zo snel klaar, maar als ik klaarkom, is het spel niet over. Ieder spel is onvoorspelbaar.
Het gehele spel ben ik trouwens knettergeil. Met of zonder klaarkomen. Het is natuurlijk onwijs gaaf en mindblowing als het gebeurd, maar het is geen doel ofzo.