Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Daantje
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Daantje »

phedre schreef:jahoor, voetenbadje met azijn helpt prima tegen voetschimmel en schimmelnagels. Maar ook je schoenzolen (in sommige schoenen zitten ze los) even in de azijn leggen dan... helpt ook best wel.
.
Is dat een badje met puur azijn of water met eens scheutje azijn? Das nammelijk stukken goedkoper dan de middeltjes van de drogist.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En wat voor azijn precies? Ik neem aan natuurazijn ofzo en geen schoonmaak azijn?
**Self Rescuing Princess**
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

water met flinke scheut azijn, en welke azijn maakt op zich niet zo uit, als het maar zuur is, daar kunnen de schimmels namelijk niet tegen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

phedre schreef:water met flinke scheut azijn, en welke azijn maakt op zich niet zo uit, als het maar zuur is, daar kunnen de schimmels namelijk niet tegen.
Ga ik eens proberen. Ik wist al van dat een oplossing van 10% povidon-jood, ofwel gewone standaard betadine, ook al helpt tegen schimmels. Dat zie ik her en der ook terug komen als huismiddeltjes.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Het is onzin dat mannen het niet kunnen krijgen. Romanticide en ik hadden toch echt samen feest en twee miconazol-kuurtjes... Rare huisarts, phedre!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

meningen zullen daarover verdeeld zijn. Hij zei niet dat mannen er geen last van konden krijgen, maar dat mannen niet behandeld hoeven te worden omdat de schimmel het aan de buitenkant van het lichaam niet overleeft en dus vanzelf verdwijnt
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Sabrina

Bericht door Sabrina »

phedre schreef:meningen zullen daarover verdeeld zijn. Hij zei niet dat mannen er geen last van konden krijgen, maar dat mannen niet behandeld hoeven te worden omdat de schimmel het aan de buitenkant van het lichaam niet overleeft en dus vanzelf verdwijnt
Sorry, maar ook daarin ben ik geneigd te zeggen "Onzin". Romanticide was namelijk degene bij wie het niet over ging - ik kreeg 't steeds terug van 'm. Bij mij ging 't steeds over als we even geen seks hadden, en kwam 't weer vrolijk terug als we geneukt hadden. Huisarts wilde mij in eerste instantie om die reden niet behandelen, want 't was niet nodig, maar ik wilde 't zelf toch liever wel (gevoel en zo). Maar dat 't bij mannen niet behandeld zou hoeven te worden... Mneh. Sowieso zit 't niet zo simpel 'aan de buitenkant' want mannen hebben nu eenmaal ook een voorhuid, en ik denk dat onder de voorhuid, waar 't lekker warm en klam is, schimmels zich heeeeerlijk voelen. (even confirmed door Romanticide de microbionerd)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bij mij ook twee artsen (en wat artikelen op internet) die zeggen dat de man niet behandeld hoeft te worden.

Ik heb het soms na sex, maar dat is dan eigenlijk alleen als ik niet vlot er na naar het toilet ben geweest.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Huh, wat raar... Nou ja, dan zal Romanticide wel te veel vrouwelijke trekjes hebben :lol:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

We hebben allebei gelijk:

"Behandeling van de partner(s) is alleen noodzakelijk als die ook klachten heeft (hebben). "

Dat is bij mij nooit het geval geweest. Bij jullie wel begrijp ik.
oeps2

Bericht door oeps2 »

nah ik moest bij schimmels ook altijd aangeven hoor wie de andere kant was
schimmels kunnen namelijk wel overgaan tot soa's ...
chlamydia lijkt bij een man bijna tot nix maar is uiteindelijk bij een man net zulks ellende enzo ...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

eireann_S schreef:We hebben allebei gelijk:

"Behandeling van de partner(s) is alleen noodzakelijk als die ook klachten heeft (hebben). "

Dat is bij mij nooit het geval geweest. Bij jullie wel begrijp ik.
Aha, check! En yep, zijn klachten waren erger dan de mijne (arme hij, lucky me :lol: ). Maar that figures.
kitten

Bericht door kitten »

En ongesteld. :) 1 volle cyslus van 27 dagen, best netjes. Eisprong zat volgens de temperatuurlijst op dag 12 ongeveer. Dat betekent dat ik precies op 1 juni, tijdens de kampeermeet, mijn eisprong weer ga hebben. :clown: Voor wie me dan de bosjes in wilde trekken en verkrachten: pas op, ik ben vruchtbaar! :twisted:

Trouwens, dat PMS, dat is toch PRE menstrueel? Want ik heb de afgelopen dagen geen negatieve buien gehad eigenlijk...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

PMS wel, maar ik heb dat ook nooit hoor. Bij mij is het altijd tijdens mijn menstruatie dat ik last heb van buien en slecht humeur (ook als gevolg van hoofd en buikpijn)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik word inderdaad niet vriendelijk en vrolijk van de voortdurende pijn in mijn onderrug... en dan moet er nog avond4daagse gelopen worden. *zucht*

Ik ga even op bed liggen...
Plaats reactie