Oh nee! De buren !

avelon

Re: Oh nee! De buren !

Bericht door avelon »

Moet heel eerlijk zeggen dat ik mij om de buren niet zo druk maak.. Ik ben de jongste hier in de straat en weinig contact.
en aangezien hier om 22.00 de straat al donker is. Denk ik ook niet dat ik mij daar zo heel erg druk om hoef te maken.
En mijn buurvrouw weet eigenlijk wel voldoende als de auto van vriendje in de straat staat.
kitten

Bericht door kitten »

Nou, dat had ik in mijn vorige huis dus ook. Maar in deze buurt is er ineens wel sociaal contact! En yay daarvoor, want dat vind ik fijn en goed voor de kids ook. Maar er zit wel een nadeel aan...
Pluu

Bericht door Pluu »

Nooit klachten gehad van de buren, maar we spelen in dit huis ook niet zo vaak luidkeels. Paradise zit om de hoek dus als we eens écht los willen gaan...

Toen we nét in dit huis woonden, een week ofzo, speelden we voor de eerste keer in dit huis. Binnen een kwartier stond er een ferme buurman op de stoep. "Of ie een kopje suiker mocht lenen." We hadden nog niet alles netjes uitgepakt, dus halve huis afgezocht naar suiker, terwijl de buurman maar bleef mompelen dat het "echt niet nodig was" als we het niet konden vinden.

Toen ie weg was drong het pas tot ons door dat het ws. niet toevallig was, dat ie ws. even wilde checken of zijn nieuwe buurvrouw hulp nodig had, en dat ie daadwerkelijk geen behoefte had aan suiker. Waarschijnlijk toen we beide in badjas open deden en vrolijk op zoek gingen naar suiker dat ie wel snapte dat wat ie ook gehoord had, dat t geen mishandeling was.. daarvoor gedroegen we ons een beetje te springerig en vrolijk en ontspannen :lol:

Ow, en we hebben wel eens tijdens een fotoshoot de vraag gekregen of we minder wilde stampen. We hadden 2 modellen die allebei op 1 been stonden, en op gegeven moment wilden we de andere kant van de dames fotograferen dus aan de modellen de vraag of ze zich even wilden omdraaien. Dat kon dus alleen springend/hupsend op die ene been van hen. Kennelijk gaf dat nogal gestamp :mrgreen:.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Toffe buurman plu! :thumbsup:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
dbj

Bericht door dbj »

En dat stampen daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, dat het als irritant ervaren kàn worden.
Het zijn woningen met houten vloeren bij jullie Pluu.

*Sprak dbj uit ervaring*
Pluu

Bericht door Pluu »

Marijke schreef:Wat een goede reactie van de buurman, pluu, om even een kopje suiker te komen lenen!
Jup, dat vonden wij ook. Die buurman is verder niet altijd de ideale buurman, maar deze situatie had hij heel goed aangepakt. :)

Zou het ook fijn vinden als ze bij die spotjes op tv over huiselijk geweld niet zouden oproepen om maar zomaar elk vermoeden te gaan melden, maar om meer dit soort gedrag te promoten.
Gesloten