met spoed gezocht woonruimte in de stedendriehoek

fran

Re: met spoed gezocht woonruimte in de stedendriehoek

Bericht door fran »

Hoi,

Is dit misschien wat? Is wel tijdelijk, maar ja, wel bij een doodgewone woningcorporatie.
http://www.degoedewoning.nl/#/ikzoekeen ... ijk%20huis" onclick="window.open(this.href);return false;

Sterkte!!!
musje
dbj

Bericht door dbj »

Wacht met belangstelling op nieuws/updates van iezje...
Resultaten o.a. van juridisch loket waar ze wederom naar toe zou gaan.
iezje

Bericht door iezje »

antwoord van juridisch loket is dat ze alles aan het uitzoeken zijn en dat ze me aanraden om te wachten totdat de buren iets doen.
Ze raden me aan altijd mijn tas met mobiel en agenda bij me te hebben, mijn medicatie thuis te laten dat mochten ze ander slot erop doen zodat ze dubbel fout bezig zijn.. ze brengen mij en anderen om me dan ingevaar doordat mijn meds mij afkickverschijnselen geven etc etc.. en ze ontzeggen mij mijn toegang tot mijn huisje.. Daarna pas logees inschakelen.
Alles staat op papier daar, bij de politie en ik ben bezig urgentie te krijgen bij woningstichting rentree in Deventer. Dan kan ik in de stedendriehoek wonen.. Bijna ex heeft brief geschreven, moeder/vader schrijft er een en psych wil er ook een schrijven..

Gisteren deden de buren bijzonder aardig.. Best wel eng eigenlijk

En @ musje.. daar mag ik al op reageren en sta er al ingeschreven bij doordat ik bij Rentree sta ingeschreven.. Hopelijk heb ik snel urgentie en kan ik snel verhuizen.

Morgen ga ik HOD weer eens bellen..
weg van hier en zo snel mogelijk
fran

Bericht door fran »

Nav de link die ik stuurde. Volgens mij staan er daar woningen leeg en is het tijdelijke huisvesting. Dacht misschien een optie als noodoplossing.

Heel veel sterkte. Hou ons op de hoogte!

Liefs,
musje
iezje

Bericht door iezje »

morgen de huisarts bezoeken voor een verklaring....
en dan over 2 weken urgentie gesprek.. duim voor me..
en musje.. yup ik had er gekeken... maar ik kom op moment voor niets in aanmerking ook niet voor tijdelijk omdat ik nog geen urgentie heb
kitten

Bericht door kitten »

Voor tijdelijk (antikraak) doet urgentie er niet toe.
iezje

Bericht door iezje »

klopt.. maar omdat ze aan een woningbouw verbonden zijn blijkbaar wel.. Ik ben morgen even bij de huisarts.. kijken wat voor mooie verklaring hij kan maken...
en ondertussen moet ik morgen ook hod bellen..
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

En.. bevalt de verklaring"?
Geniet van de positieve momenten.
iezje

Bericht door iezje »

helaas geen verklaring huisarts. Ja dat ik hier woon brengt heel veel stress mee (waardoor buikpijn, oorpijn en hoofdpijn ontstaan aan lopende band). En dat ik zo snel mogelijk weg moet hier staat voor hem ook vast maar een verklaring.. kom nou.. die geeft hij niet af..
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Alsof het de huisarts iets kost om een briefje te maken. Nou ja misschien dat hij bang is dat hij dan vaker dat soort briefjes moet maken. Blijft stom...
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Stomme huisarts :(

Ik hoop echt zo dat je snel wat anders vindt, sterkte er mee :hug:
Illustra

Bericht door Illustra »

iezje er zijn een aantal goede anti kraak die samenwerken met woningbouw vereningingen zonder urgentie verklaring. Ik zit ook anti kraak zonder urgentie verklaring....trouwens nog niet eerder gehoord dat je daar urgentie verklaring voor nodig hebt....dan is het toch geen anti kraak meer kan de woningbou het net zo goed zelf in de hand houden.
iezje

Bericht door iezje »

ook geen verklaring via de andere woningbouw. Er is immers nog niets strafbaars gebeurd door huisbaas. Daar is eht wachten op. STom gedoe.. volgende week via hypotheker huisje kijken (duur en klein maar weg is weg hier)
fran

Bericht door fran »

Vreselijk. Blijft maar doorgaan zo. Hoop toch dat het snel wordt opgelost voor je.

Sterkte daar!
musje
iezje

Bericht door iezje »

dank je musje
ik zit dagelijks een uur online te zoeken naar een neiuw huisje.. Blegh en zo maar ja t gaat me lukken.............................................................

ooit
Gesloten