Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
vode

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door vode »

Mijn ongeboren neefje is overleden. :( :( :( :( Geluk bij een ongeluk dat ik zaterdag naar belgië ging voor een tattoo voor m'n overleden moeder want dan willen ze hem waarschijnlijk ook begraven en m'n zus gaat proberen de tattoo artist overhalen om nog even tijd te maken voor een klein sterretje te zetten bij haar als ik daar toch ben. Gelukkig kent hij al sinds we klein zijn.

Dat word een heftig dagje. :(
kitten

Bericht door kitten »

Bleeeegghhhhh wat een RAMP!!! Iedereen doet of er niks gebeurt is en huppelkutjedochtervandebaas die in het weekend natuurlijk heeft gehoord hoe vreeeeselijk die kitten wel niet is, loopt voorop. Bah bah. De chef en zijn helpertje zijn echter in geen velden of wegen te bekennen. Ben benieuwd hoe "mijn leidinggevende" aan het eind van de dag mijn werk dan gaat evalueren. 5 uur is mijn dag om en ben ik weg hoor!

*kots*

Edit:

...

:nopompom:

Damn joh... Heb ff geen woorden...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

oh vode, wat verdrietig.... :( t leven is niet eerlijk.

@kitten: olifantenhuid en van je af laten glijden... zij zijn hier de idioten, niet jij!
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ooh vode wat naar!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

@kitten; this too shall pass
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

pfff wat een rotnieuws vode.

en sterkte kitten. Zo je werk moeten doen zuigt.
Illustra

Bericht door Illustra »

@vode: Heel veel sterkte

@kitten: Alle bewondering dat je iedere dag weer uitzit daar.
faery

Bericht door faery »

Sterkte vode, wat ontzettend rot!
vode

Bericht door vode »

Dankjewel allemaal. Het gaat op en af, maar na diepe dalen komen zonneschijn. Daar hopen we op.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

knuffel vode
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Gewoon even algeheel "bah"-gevoel. Hormonen draaien door. Ik weet de reden best wel. Maar het voelt nog steeds rot. En dan vol puisten staan al paar weken is ook niet bevorderlijk voor mijn toch al aan rollercoaster onderhevig zelfbeeld...
Wever

Bericht door Wever »

Ik kom Boefje even knuffelen. Ze zal zelf wel zeggen waarom...als ze het al wil delen.

*knufffffff*
eireann
Site Admin

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Knuffelt boefje ook *dikke knuffel*
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*knuffelt ook alle mensen met knuffelbehoefte*
Ik kom er zelf ook even bij zitten, want dit is stom! Ik kreeg net een mailtje van m'n docent dat ik mijn tentamen Amerikanistiek niet zou hebben gehaald. Nu heb ik nog nooit een tentamen niet gehaald, dus in dat opzicht ben ik al gigantisch van streek, maar ik weet bij dit tentamen héél zeker dat ik het wel gehaald heb, omdat ik na die tijd al mijn antwoorden heb gecontroleerd met de reader van het vak, en ik gewoon alles goed had! Nou ja, en we moesten twee mini-essays schrijven, maar die waren qua onderwerpen ook zo dat mijn klasgenoten zeiden dat ze zouden willen dat zij daaraan gedacht hadden. Bij elk ander tentamen zou ik best kunnen geloven dat ik 't niet gehaald heb (ik ben verre van perfect, dus shit happens) maar hierbij weet ik zó zeker dat het niet kan kloppen!

Muh, drama, paniek, overstuur en meer paniek. Docent maar gemaild of ik de toets in mag zien en dat ik me moeilijk voor kan stellen dat ik 't niet gehaald heb, omdat ik na die tijd mijn antwoorden gecheckt heb met de reader. Nou ja, en dat ik, als ik 'm echt niet gehaald heb, aanspraak wil maken op een extra herkansing omdat ik het eerste toetsmoment door ziekte gemist heb. Bah :icon_sad:, als ik 'm echt gewoon serieus niet gehaald heb, dan ben ik echt een massive failure :icon_sad:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ook goede kans dat de docent zich heeft vergist natuurlijk... Niet meteen zo slecht denken Sabrina, 1 toets niet gehaald is niet gelijk aan een massive failure! gekkerd. Ben je je 10 voor je eindstuk vergeten?

Komt vast goed!
Plaats reactie