Mijn ongeboren neefje is overleden. Geluk bij een ongeluk dat ik zaterdag naar belgië ging voor een tattoo voor m'n overleden moeder want dan willen ze hem waarschijnlijk ook begraven en m'n zus gaat proberen de tattoo artist overhalen om nog even tijd te maken voor een klein sterretje te zetten bij haar als ik daar toch ben. Gelukkig kent hij al sinds we klein zijn.
Bleeeegghhhhh wat een RAMP!!! Iedereen doet of er niks gebeurt is en huppelkutjedochtervandebaas die in het weekend natuurlijk heeft gehoord hoe vreeeeselijk die kitten wel niet is, loopt voorop. Bah bah. De chef en zijn helpertje zijn echter in geen velden of wegen te bekennen. Ben benieuwd hoe "mijn leidinggevende" aan het eind van de dag mijn werk dan gaat evalueren. 5 uur is mijn dag om en ben ik weg hoor!
Gewoon even algeheel "bah"-gevoel. Hormonen draaien door. Ik weet de reden best wel. Maar het voelt nog steeds rot. En dan vol puisten staan al paar weken is ook niet bevorderlijk voor mijn toch al aan rollercoaster onderhevig zelfbeeld...
Muh, drama, paniek, overstuur en meer paniek. Docent maar gemaild of ik de toets in mag zien en dat ik me moeilijk voor kan stellen dat ik 't niet gehaald heb, omdat ik na die tijd mijn antwoorden gecheckt heb met de reader. Nou ja, en dat ik, als ik 'm echt niet gehaald heb, aanspraak wil maken op een extra herkansing omdat ik het eerste toetsmoment door ziekte gemist heb. Bah :icon_sad:, als ik 'm echt gewoon serieus niet gehaald heb, dan ben ik echt een massive failure :icon_sad:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ook goede kans dat de docent zich heeft vergist natuurlijk... Niet meteen zo slecht denken Sabrina, 1 toets niet gehaald is niet gelijk aan een massive failure! gekkerd. Ben je je 10 voor je eindstuk vergeten?