liefdesrelatie, bdsm relatie: los of samen?
Re: liefdesrelatie, bdsm relatie: los of samen?
zoals ik het nu heb bevalt het mij prima
ik heb een open relatie met victor, die mijn sub is
we zijn beide pansexueel, maar we doen alles in overleg
als we al met een anders bezig zijn is dat op sexueel gebied, en niet op bdsm gebied
ik heb een open relatie met victor, die mijn sub is
we zijn beide pansexueel, maar we doen alles in overleg
als we al met een anders bezig zijn is dat op sexueel gebied, en niet op bdsm gebied
ik had een open relatie met mijn (ex)man. Daarbuiten was alles dus mogenlijk maar in overleg.
NU heb ik een soort van vriendje.. Daar is ook alles mee mogelijk in overleg. Soms wel gek makend dat overleg. Maar het voelt wel goed...
en mijn exman was niet van de klapjes (zoals hij t zelf zei) en mijn soort van vriendje.. daar twijfel ik wat dat betreft nog over.. heb het idee dat hij t best leuk vindt maar het niet durft. (Het idee dat ik hem aan de verwarmingsbuizen vast maak vindt hij best opwindend)
NU heb ik een soort van vriendje.. Daar is ook alles mee mogelijk in overleg. Soms wel gek makend dat overleg. Maar het voelt wel goed...
en mijn exman was niet van de klapjes (zoals hij t zelf zei) en mijn soort van vriendje.. daar twijfel ik wat dat betreft nog over.. heb het idee dat hij t best leuk vindt maar het niet durft. (Het idee dat ik hem aan de verwarmingsbuizen vast maak vindt hij best opwindend)
Wij zijn een koppel, precies 20 jaar getrouwd. De vorige 20 jaar hadden we een standvastige, normale relatie. Tot we een maand geleden - op een hotelkamer tijdens een citytrip - elkaar bekenden dat we ook andere ¨verlangens hadden. Sinds een maand doen we intensief aan BDSM. Zalig, maar wat het nog zaliger maakt, is dat we ook in het 'gewone leven' nog dichter naar elkaar zijn toegegroeid. Onze gesprekken gaan dieper, alle terughoudendheid is weg. En onze 20ste huwelijksverjaardag hebben we onder ons tweetjes gevierd in een prachtige, gehuurde sm-ruimte. Het kan dus zeker in een relatie.
Ik heb een vriend en een vriendin. Met mijn vriend deed ik in het begin van de relatie wel aan bdsm, met mij als sub en hem als dominant. Helaas werkt dat nu niet meer zo goed tussen ons. Met mijn vriendin heb ik voornamelijk kinky seks, waarbij ik haar meer pijn doe dan zij mij (want zij is behoorlijk maso, en ik een watje), maar aangezien de relatie met haar nog vrij pril is, vermoed ik dat daar nog wel meer experimenten gaan plaatsvinden (allebei switch en ik zie ons geen vaste rolverdeling krijgen). Mijn beide partners doen trouwens wel aan meer bdsm met hun 'andere' partners. En ik kan me goed voorstellen dat ik in de toekomst iemand heb met wie bdsm meer aan de basis staat van de relatie.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je bdsm en liefdesrelaies van elkaar scheid. Ik heb het idee dat een van de redenen dat het tussen mij en mijn vriend op dat vlak niet werkt, is dat we in onze relatie zo ontzettend gelijkwaardig zijn. Door bdsm en liefde te scheiden, vermijd je dat potentiele probleem.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je bdsm en liefdesrelaies van elkaar scheid. Ik heb het idee dat een van de redenen dat het tussen mij en mijn vriend op dat vlak niet werkt, is dat we in onze relatie zo ontzettend gelijkwaardig zijn. Door bdsm en liefde te scheiden, vermijd je dat potentiele probleem.
Heerlijk om te lezen dat het zo ook kan....B&R schreef:Onze gesprekken gaan dieper, alle terughoudendheid is weg. En onze 20ste huwelijksverjaardag hebben we onder ons tweetjes gevierd in een prachtige, gehuurde sm-ruimte. Het kan dus zeker in een relatie.
onze relatie is nu een 25 jaar oud ,de start was de herkenning van biseksuele gevoelens in elkaar daar mee geexperimenteerd .
zowel cruella als ik hadden het na een tijdje wel gezien ,jaloezie derde ,er tijd voor hebben ,het liefst met zn drieen wat niet lukte waren reden om het op een laag pitje te zetten .
experimenteren met rollen spel ,nou ja achteraf gezien erg voorzichtig ,
compenseerde het gemis grotendeels .
een tijd lang vroegen factoren buiten ons veel te veel aandacht .
sinds een paar jaar zijn die weggevallen deels toeval ,deels bewuste keuzes van ons .
een aanloopje voor het topic onderwerp
we hebben een intens contact met elkaar bv elkaar bellen op hetzelfde moment etc .voordeel haarscherp aanvoelen van elkaars gevoelens en emoties regelmatig lopen die zelfs in elkaar over .nadeel is we daardoor worden geconfronteerd met de soms heftige gevoelens van de ander .
je kent elkaar te goed .
uitbreiding spel buiten bed
wat er nu gebeurt bij ons dat cruella naar de keuken loop me roept en zegt afwas is niet weggeruimd !!!
geeft mij een sub gevoel door haar dom uitstraling .
zij neemt die ruimte die ik haar geef .en vice versa zal .in een parttime relatie is er mogelijk minder gelegenheid voor .
b&r heel herkenbaar .
voor mij is veiligheid en vertrouwen essentieel om me volledig te kunnen laten gaan cq overgave ,dit groeit nog steeds op steeds diepere niveaus .
doordat we intens van elkaar houden durf ik dit aan ,ik weet uit het verleden dat zonder die klik ik dat niet kan .
op dit moment en ik realiseer me terdege dat ik een een beginneling ben,kan ik bdsm niet los zien van een liefdes relatie .
met warme groet
peter pan
zowel cruella als ik hadden het na een tijdje wel gezien ,jaloezie derde ,er tijd voor hebben ,het liefst met zn drieen wat niet lukte waren reden om het op een laag pitje te zetten .
experimenteren met rollen spel ,nou ja achteraf gezien erg voorzichtig ,
compenseerde het gemis grotendeels .
een tijd lang vroegen factoren buiten ons veel te veel aandacht .
sinds een paar jaar zijn die weggevallen deels toeval ,deels bewuste keuzes van ons .
een aanloopje voor het topic onderwerp
we hebben een intens contact met elkaar bv elkaar bellen op hetzelfde moment etc .voordeel haarscherp aanvoelen van elkaars gevoelens en emoties regelmatig lopen die zelfs in elkaar over .nadeel is we daardoor worden geconfronteerd met de soms heftige gevoelens van de ander .
je kent elkaar te goed .
uitbreiding spel buiten bed
wat er nu gebeurt bij ons dat cruella naar de keuken loop me roept en zegt afwas is niet weggeruimd !!!
geeft mij een sub gevoel door haar dom uitstraling .
zij neemt die ruimte die ik haar geef .en vice versa zal .in een parttime relatie is er mogelijk minder gelegenheid voor .
b&r heel herkenbaar .
voor mij is veiligheid en vertrouwen essentieel om me volledig te kunnen laten gaan cq overgave ,dit groeit nog steeds op steeds diepere niveaus .
doordat we intens van elkaar houden durf ik dit aan ,ik weet uit het verleden dat zonder die klik ik dat niet kan .
op dit moment en ik realiseer me terdege dat ik een een beginneling ben,kan ik bdsm niet los zien van een liefdes relatie .
met warme groet
peter pan
Voor mij sinds kort liefdes- en bdsmrelatie in 1 pakketje.
Tien jaar relaties achter de rug, terwijl ik nog gehuwd was,
en met mijn ex had ik van alles behalve een bdsm relatie.
Toen ik wilde scheiden, stond die deur plots wel open;
een volledige 24/7 dus.
Terwijl we anderhalf jaar geleden begonnen met een relatie naast zijn en mijn huwelijk,
kozen we 19 juni ervoor om samen verder te gaan.
Hier geen afspraken dus.
Tien jaar relaties achter de rug, terwijl ik nog gehuwd was,
en met mijn ex had ik van alles behalve een bdsm relatie.
Toen ik wilde scheiden, stond die deur plots wel open;
een volledige 24/7 dus.
Terwijl we anderhalf jaar geleden begonnen met een relatie naast zijn en mijn huwelijk,
kozen we 19 juni ervoor om samen verder te gaan.
Hier geen afspraken dus.
@noni: ik volg je op de voet. Stap 1 is gezet. There's a light at the end of the tunnel.
@justes :
Het is ook lastig allemaal, zeker als je er middenin zit.
Ik wens je alle wijsheid en sterkte.
x-je
Het is ook lastig allemaal, zeker als je er middenin zit.
Ik wens je alle wijsheid en sterkte.
x-je
hmmm......
Ik wil ook allebei in 1 als het om liefde gaat.
Ik merk nu ik weer vrijgezel ben dat ik er toch naar verlang.
Iemand die me af en toe op mijn plek zet. Die aan mijn haren trekt als ik het moeilijk heb.
Iemand bij wie ik aan kan geven dat het hoog zit en het er niet uitkomt, hij me over de knie legt.
Op dit moment zit mijn hart nog vast aan 1 persoon.
Hij is de enige die ik ook Meester zal kunnen noemen. Als het om vriendschap gaat wordt het Meneer of Mevrouw.
Ben totaal niet dominant..Al heb ik wel heel graag mijn eigen zin....hahaha....
Ach nu en dan is het fijn als een bekende me even op mijn plek zet
en dat is even goed zo....Maar in een relatie, alles in 1!
Liefs (zichzelf een heel klein voelend) meisje
Ik wil ook allebei in 1 als het om liefde gaat.
Ik merk nu ik weer vrijgezel ben dat ik er toch naar verlang.
Iemand die me af en toe op mijn plek zet. Die aan mijn haren trekt als ik het moeilijk heb.
Iemand bij wie ik aan kan geven dat het hoog zit en het er niet uitkomt, hij me over de knie legt.
Op dit moment zit mijn hart nog vast aan 1 persoon.
Hij is de enige die ik ook Meester zal kunnen noemen. Als het om vriendschap gaat wordt het Meneer of Mevrouw.
Ben totaal niet dominant..Al heb ik wel heel graag mijn eigen zin....hahaha....
Ach nu en dan is het fijn als een bekende me even op mijn plek zet
en dat is even goed zo....Maar in een relatie, alles in 1!
Liefs (zichzelf een heel klein voelend) meisje