Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

chell schreef:Doktersassistentes zuigen.
Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt. :P
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Vreselijk offtopic maar: ik wel
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Grmblgrrr :evil: Vorige week na een paar weken moe zijn dokter gebeld, eerst lang in de wacht gehangen met irriterend wachtmuziekje dat om de drie minuten opnieuw begon om vervolgens te horen dat assistente dat met dokter moest overleggen maar dat dat nu niet kon omdat dokter in nascholing was :frusty: (als in: dokter is eigenlijk altijd op nascholing, of op vakantie, of heeft een vrije dag, of of of, is er niet iig)
Goed.
Bel ik de dag daarna om dan toch dat advies te horen, ging zowaar snel! Wel bloed laten prikken, dus ik naar ziekenhuis, bloed laten prikken, niks aan de hand.
Wil ik vandaag bellen of de uitslag er al is, krijg ik zo'n :crash: gecomputeriseerd ingesproken bandje dat de praktijk van dokter *plaats echte naam* van 17 tot en met 21 oktober gesloten is, en dat je voor spoedgevallen het volgende nummer moet bellen :donder: Als ze dat nou even gezegd hadden, dat ik dan aanstaande maandag kon bellen voor de uitslag, dan had ik er geen probleem mee gehad. Denk ik. Maar zeg (&%%&$&^@$##&$ gewoon even dat je er deze week niet bent dus dat het iets langer duurt voor de uitslag er is. Ik ben zo moe de hele tijd, ik wil weten wat er aan de hand is, en niet pas na het weekend maar NU!

grrrrrr *smeult zachtjes na*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
skaoot

Bericht door skaoot »

Dierenartsen en hun visie... Mn vader was naar de dierenarts geweest (mn andere kat heeft blijkbaar een vlooienallergie) en raakte in gesprek oa over katten en mensen in flats met katten en die dierenarts kwam ermee aan dat katten echt naar buiten moeten kunnen, en dat met zn 2en in een flatje is niet goed, ivm territoriumgedoe, beter 1 kat alleen. Blabla. Okeej, waarom wil asiel dan vaak perse katten samen houden, zoals Tim&Tom? Waarom hoor je ook zo vaak dat je beter twee katten kunt hebben als je veel weg bent ed? Waarom ken ik zoveel mensen met twee katten die allebei hartstikke tevreden lijken? Confusing! Tis maar de opvatting van een iemand, maar dan denk je toch ff, ik probeer twee beestjes goed huis te geven, maar dat had ik beter niet kunnen doen? Beter ze in het asiel kunnen laten zitten met nog 10 katten in een kleinere ruimte in de hoop dat iemand met een enorm huis met tuin ze zou adopteren? Blegh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het zijn wel broertjes he skaoot, die zou ik toch niet zomaar scheiden als ze al heel hun leven samen zijn. Bij mijn vriend hadden ze ook twee katten al heel hun leven samen, en toen de ene dood ging heeft de ander nog lang gerouwd...
Ik geloof mijn huisarts ook niet in alles wat hij zegt. Deze dierenarts heeft een mening en dat kan, maar als jouw katten gelukkig en gezond zijn, wie is hij dan om dat te ontkennen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja weet ik ook. En mijn vader zei ook tegen die man dat ik twee broertjes had, maar dan nog vond die man dat alleen beter is. Trek me er verder ook niet teveel van aan, mijn katten lijken tevreden. Maar ik vind het vooral gewoon stom dat er soms zoveel verschillende versies van wat wel/niet goed is, door de zogenaamde autoriteiten... Gedoe. Tim en Tom blijven lekker bij mij :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Zoveel mensen, zoveel meningen...
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen...
En de katten geven geen antwoord als je het ze vraagt :clown:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hij heeft mss wel een punt, als je het over ideale omstandigheden hebt. Maar ik weet zeker dat jouw katten veeeeel beter af zijn bij jou thuis dan in dat asiel hoor skaoot!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

En de katten geven geen antwoord als je het ze vraagt :clown:
Niet in woorden, maar ik denk dat ze het echt wel laten merken als ze niet happy zijn ;)
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
cinderella

Bericht door cinderella »

Als je wilt kun je ze ook een paar uurtjes per dag naar buiten laten gaan. F en Q heb ik ook net even buiten gebracht, en haal ik over een uur of twee weer binnen. Kunnen ze lekker even buiten ravotten, van de lucht genieten (doen ze echt!, ook binnen als de balkondeur open staat). Ik ben ook langzamerhand met ze aan het oefenen dat ze met me mee lopen. F loopt al langs de tuinen een compleet blok met me mee. Ze zijn alleen nog erg bang voor auto's, en dan willen ze vooral onder een auto liggen, ook al lopen ze veilig over een heel brede stoep. Maar dat kun je oplossen door tuigjes te gebruiken. Dan kun je ze echt uitlaten. Als je dat wilt proberen kun je die van mij in ieder geval voor een paar maanden lenen. Ik wil ze pas weer gebruiken als ik ga verhuizen, en echt stukken met ze wil gaan wandelen. Dan is het wel handig als ze niet iedere keer als er een andere persoon of hond of auto aan komt in de struiken belanden.
toen doet er nu niet meer toe
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ah joh skaoot, da's vette onzin. Onze beestjes zijn ook binnenkatten geworden en daardoor zijn ze echt niet minder gelukkig of minder gezond. Een kat in z'n eentje in een appartement, da's veel zieliger, want dan heeft ie geen gezelschap als jij weg bent. Stomme dierenarts!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

sluit ik me bij aan. Mijn katten (die inmiddels al een lange tijd in de kattenhemel zijn) zijn nooit buiten geweest. En ze waren hardstikke happy en het was zelfs zo dat ze op een gegeven moment gewoon voor de open deur bleven zitten. Ze zijn beiden bijna 15 jaar geworden en ik denk niet dat ze dat gehaald hadden als ze wel buiten waren geweest (drukke weg enzo). En mijn vorige huisje en mijn flat waren beiden niet mega groot.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik vind treinvertraging ook niet leuk. Maar ik doe dan mijn beklag bij de NS (via twitter). Ik botvier mijn chagrijnigheid en angst om te laat te komen dan niet op mijn medereizigers. Sterker nog ik bouw als het even kan een beetje speling in mijn reis in om die reden.

Maar ik sta in een overvolle trein op het randje tussen een als een sardine blik volgepakt balkon en een evenvol gangpad. Ja, ik versper de doorgang. Ja de trein gaat zo stoppen. Ja, ik erken uw wens om uit te stappen. NEE! Ik ga NIET opzij! Dat is geen onwil. I can't change the laws of physics, capt'n. De moleculen die mijn peraoon vormen kunnen niet dezelfde plaats in het tijd-ruimte continuum innemen als de moleculen van de mensen achter mij Kent u die schuifpuzzels? Daar moet eerst ruimte zijn voor je een blokje kan opschuiven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jezebel

Bericht door Jezebel »

fixertje schreef:NEE! Ik ga NIET opzij! Dat is geen onwil. I can't change the laws of physics, capt'n. De moleculen die mijn peraoon vormen kunnen niet dezelfde plaats in het tijd-ruimte continuum innemen als de moleculen van de mensen achter mij Kent u die schuifpuzzels? Daar moet eerst ruimte zijn voor je een blokje kan opschuiven.
:schater: :worshippy: Heb je dat alleen gedacht, of ook echt gezegd? Dan had ik het gezicht van de rest van de mensen in de trein wel willen zien! :lol:
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie