Grmblgrrr

Vorige week na een paar weken moe zijn dokter gebeld, eerst lang in de wacht gehangen met irriterend wachtmuziekje dat om de drie minuten opnieuw begon om vervolgens te horen dat assistente dat met dokter moest overleggen maar dat dat nu niet kon omdat dokter in nascholing was

(als in: dokter is eigenlijk altijd op nascholing, of op vakantie, of heeft een vrije dag, of of of, is er niet iig)
Goed.
Bel ik de dag daarna om dan toch dat advies te horen, ging zowaar snel! Wel bloed laten prikken, dus ik naar ziekenhuis, bloed laten prikken, niks aan de hand.
Wil ik vandaag bellen of de uitslag er al is, krijg ik zo'n

gecomputeriseerd ingesproken bandje dat de praktijk van dokter *plaats echte naam* van 17 tot en met 21 oktober gesloten is, en dat je voor spoedgevallen het volgende nummer moet bellen

Als ze dat nou even gezegd hadden, dat ik dan aanstaande maandag kon bellen voor de uitslag, dan had ik er geen probleem mee gehad. Denk ik. Maar zeg (&%%&$&^@$##&$ gewoon even dat je er deze week niet bent dus dat het iets langer duurt voor de uitslag er is. Ik ben zo moe de hele tijd, ik wil weten wat er aan de hand is, en niet pas na het weekend maar NU!
grrrrrr *smeult zachtjes na*