Ontmaagden in combinatie met SM

kitten

Re: Ontmaagden in combinatie met SM

Bericht door kitten »

Ja, ben ik het dus niet mee eens, ik denk dat het wel uitmaakt als dat je eerste ervaring is. :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Mwah, mijn eerste seksuele ervaring staat me ook niet zo goed meer bij. Heeft weinig indruk op me gemaakt. Mijn eerste kink ervaringen daarentegen kan ik mijn nog wél goed herinneren. Het zal van persoon tot persoon verschillen. Maar ik kan me goed voorstellen dat er zeker bij de eerste keer toch best wel een flinke prestatiedruk is en dat dan vernederd worden tegen je zin in best wel psychische gevolgen kan hebben.

Maar om even het voorbeeld terug te halen waarmee dit topic begonnen is:
Laura schreef:Nee, het lijkt me ontzettend vermakelijk om dan een dominante rol in te nemen en iemand zich te laten schamen dat 'ie nog maagd is en geen ervaring heeft en ontzettend onhandig loopt te doen. En dan een beetje trainings-achtig spel, van "kijk, zo doe je dat" Maar denk dat dat eigenlijk de enige setting is waar in ik wel sex met een maagd zou willen... Als zo'n soort spel niet mogelijk is, dan zou het me wel tegenhouden denk ik.
Dat vind ik nog niet enorm impotent makende vernedering hoor. Dat is een beetje inspelen op de situatie. Zolang het met wederzijdse instemming is, zoals dat met alle vernederingsspelletjes moet zijn, dan vind ik het prima te doen hoor. Ik zie dan ook nog verschillende gradaties wel tussen iemand "zich te laten schamen" en "totaal de grond in te boren".
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
oeps2

Bericht door oeps2 »

mijn eerste x was tijdens een feestje ..
en dat terwijl ik allang sm fantasieeen had .
had ik dat TOEN maar duidelijk gezien ..
dan hoefde ik geen 30 te worden voordat ik wist wat ik leuk vond !

enne guilty .. grapjes mag je best op reageren hoor !
pff (tong uitsteeksmiley)
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik kan me voorstellen dat de een kickt op vernedering bij zijn ontmaagding en de ander niet. Er van te voren over praten is hoe dan ook wijs. Toch heb je ook gedurende het spel allerlei aanwijzingen. Als ie van die "je bent zo onhandig"-opmerkingen alleen maar stijver word, gaat het volgens mij wel goed :mrgreen:

Nu ik erover na denk, vind ik het eigenlijk op cuckolding lijken. Oké, de D heeft in dat geval seks met een derde terwijl de s toekijkt. Maar de vernederingsvorm vind ik er wel veel op lijken.
Gesloten