Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kitten »

Ikke niet! :mrgreen:

Ik heb nieuw voer voor de ratjes. Me aangepraat aangeraden door een *kuch* bepaalde dierenwinkel eigenaar. Duur spullie, maar in elk brokje zit alles. Dus de ratjes kunnen niet het lekkerste eruit pikken en de rest laten liggen. Klinkt goed, maar ik trek die zak open en er komt me toch een dikke walm kruidengeur uit! :shock: en voor de hamsters zelfde merk maar dan de hamstervariant, zelfde walm.

Hoop dat ze het lusten! Zaterdag komt een welpje hun bakjes nog een keer vullen, maar als ze het niet blieven, ga ik maandagavond 4 hele hongerige ratjes en een hele hongerige hamster aantreffen...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Is dat beaphar (oid?) Dat heeft mijn hamster ook. Hij vind t heel lekker, maar hij pikt alsnog alleen de groene brokjes eruit en laat de bruine voor het laatst, gek beest :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

@skaoot: je huiskamer ziet er uit als een kattenspeeltuin :) Tim en Tom zijn vrolijk en komen kopjes halen :)
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja maar mijn kamer is altijd beetje speelcircus :P Al ziet zo'n over twee kamers verspreid gesloopt pluizeballetje er erg "omg what happenend"-achtig uit :)
Ze vinden me nog lief, al moest Tom even zielig mauwen, zo'n lange "ik ben zoooooooo zieluuuuuuuuug"miauw.
Katten helpen tegen after-Ardennen-dip!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Meh, helemaal vergeten dat wanneer we oud en nieuw gaan vieren in Berlijn, we de katten niet mee kunnen nemen. Onze vaste oppas die kan niet, en de mensen waarvan ik denk 'nou, die zouden wel kunnen' hebben inmiddels zelf ook katten of zullen zelf ook wel niet thuis zijn endezo.

Meh. Dus nu nog last minute inentingen gaan regelen (op zich ook wel handig aangezien Skaoots katten chronische niesziekte hebben en ik geen idee heb of ik dat zou kunnen overdragen aan mijn katten) en een pension.

Tenzij hier nog iemand opspringt? Is evt ook inclusief overnachten in huis en mogelijkheid tot plunderen van voorraadkast en diepvries enzo.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoe lang ga je weg en hoe vaak langskomen?
Crownless

Bericht door Crownless »

Van 29 december tm 4 januari en ze kunnen op hun langst 3 dagen alleen zijn. De Ardennen zijn ze alleen geweest. Maar om de dag zou beter zijn. Dus drie keer ofzo?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hey, sorry... even gekeken, maar te veel dagen dat ik in nog in Amsterdam ben of niet werk... dat lukt niet...
colet

Bericht door colet »

Wauw! Oud/Nieuw in Berlijn! Dat is wel erg gaaf zeg!
Ehm...daar gaat het topic niet over, maar ik moest het kwijt.
On topic maken dan: gos, ik kan ook niet oppassen ivm eigen huisdieren, al kan schildpad best wat dagen zonder voer. Dat kan ik konijn en eigen poes niet aandoen.
Afgelopen zomer toen heb ik...hoe deed ik dat dan? Toen heb ik van donderdag tot een dinsdag op hond gepast en....ohja, toen was maxi met vriendje hier thuis. En heb ik dus een lang weekend met midi in ander huis vakantie gevierd. Zat in brabant en kon ik dus vanaf daar mensen zien enzo.
colet

Bericht door colet »

Misschien is huize Crownless naar casa kitten/eireann best wel handig eigenlijk... Zal ik er eens over nadenken?
kitten

Bericht door kitten »

Ik denk niet dat die katten blij worden van verhuizingen + drukke welpjes + vuurwerk. ;)
colet

Bericht door colet »

Jamaar dat bedoelde ik ook niet!
Ik bedoelde: angezien ik oud/nieuw bij jullie (Kitten/eireann) wilde vieren, dacht ik...
kitten

Bericht door kitten »

Oh, jij een kerstvakantietje in het Brabantse? Leuk idee!
Yara

Bericht door Yara »

Toevallig iemand hier die het leuk vind om een dertienjarige west highland white terrier op te vangen? Mijn stiefmoeder heeft sinds mijn vader overleden is heel moeite alleen goed voor hem te zorgen, zeker nu zij loopproblemen heeft gekregen. Ze kan hem niet geven wat hij nodig heeft. Ze wilt hem gezien zijn leeftijd niet naar het asiel brengen met de gedachte dat hij daar nooit meer uitkomt en hij het bij haar stukken beter heeft.

Het is een leuk, actief en gezond hondje. Ontzettend enthousiast, vind kinderen erg leuk, katten minder (of eigenlijk, hij rent ze graag achterna en blaft naar ze), andere honden gaat over het algemeen ook prima. Hij kan 4 tot 8 uur alleen zijn, is wel graag bij mensen in de buurt, ook vind hij autorijden prima. Hij vindt het heerlijk om te wandelen, op schoot te liggen en te spelen. Wel is het een herrieschoppertje, blaft veel en soms om gekke dingen (de slagroomspuit bijvoorbeeld).

Ze wilt heel graag een goed adres voor hem vinden en wilt graag voer en dierenartskosten blijven betalen voor hem. Ook is parttime voor hem zorgen wat haar betreft een optie. In dat geval is haar woonplaats van belang, ze woont in regio Roosendaal, komt vaak in de buurt van Rotterdam en Bergen op Zoom, dus alles in die regio's (of daar niet te ver vanaf) zou prima haalbaar zijn.

Bij interesse pm maar, dan kan ik jullie in contact brengen.
hondje.jpg
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Owww... wat een schatje!!! :inluv:

Een cesarhondje!!! D'awwww...
MILF :grin_ani: