Toevallig iemand hier die het leuk vind om een dertienjarige west highland white terrier op te vangen? Mijn stiefmoeder heeft sinds mijn vader overleden is heel moeite alleen goed voor hem te zorgen, zeker nu zij loopproblemen heeft gekregen. Ze kan hem niet geven wat hij nodig heeft. Ze wilt hem gezien zijn leeftijd niet naar het asiel brengen met de gedachte dat hij daar nooit meer uitkomt en hij het bij haar stukken beter heeft.
Het is een leuk, actief en gezond hondje. Ontzettend enthousiast, vind kinderen erg leuk, katten minder (of eigenlijk, hij rent ze graag achterna en blaft naar ze), andere honden gaat over het algemeen ook prima. Hij kan 4 tot 8 uur alleen zijn, is wel graag bij mensen in de buurt, ook vind hij autorijden prima. Hij vindt het heerlijk om te wandelen, op schoot te liggen en te spelen. Wel is het een herrieschoppertje, blaft veel en soms om gekke dingen (de slagroomspuit bijvoorbeeld).
Ze wilt heel graag een goed adres voor hem vinden en wilt graag voer en dierenartskosten blijven betalen voor hem. Ook is parttime voor hem zorgen wat haar betreft een optie. In dat geval is haar woonplaats van belang, ze woont in regio Roosendaal, komt vaak in de buurt van Rotterdam en Bergen op Zoom, dus alles in die regio's (of daar niet te ver vanaf) zou prima haalbaar zijn.
Bij interesse pm maar, dan kan ik jullie in contact brengen.
hondje.jpg