Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door juffie »

Weet je wat ze zouden moeten verbieden? Advertenties op Marktplaats met in de titel 'bijna gratis af te halen' of 'net niet gratis af te halen'.

Kortom, als ik dan zoek op 'gratis af te halen', krijg ik ook al die stomme advertenties voor dingen die je tóch moet betalen! :evil:

Ik browse Marktplaats altijd met grote foto's, dus dan zie ik iets interessants, ga verder kijken, en is het weer zo'n stomme lokadvertentie.

Stom! :evil:
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Eens!
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

:shock: dat truukje kende ik nog niet. Wat gemeen!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Je kan op marktplaats ook sorteren op prijs, dan filter je ze er wel uit denk ik? Gemeen truukje inderdaad, was ik ook nog niet tegengekomen :shock:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
cinderella

Bericht door cinderella »

je kunt zelfs sorteren op gratis, dus niet invullen in het zoekveld, maar dan als prijsstelling bij een van de uitgebreide mogelijkheden. En als je dan nog iemand tegenkomt die het niet gratis aanbiedt, dan gewoon die advertentie melden. Dan halen ze 'm weg.
toen doet er nu niet meer toe
skaoot

Bericht door skaoot »

Typisch, doe ik eens niet aan megalang wikken en wegen en uitzoeken en vergelijken en uitstellen en nog meer nadenken, maar ga ik naar op maandag naar the phone house, laat me informeren, zet thuis m'n mobiel verbruik goed op een rij, maak een weloverwogen keuze, hoppa, allemaal op een dag. Ga ik vandaag naar the phone house om dan ook meteen nieuwe abonnement af te sluiten en iPhone erbij. Want dan is maar helemaal gedaan ook meteen, dat idee!
Vult verkoper m'n gegevens in bij T-Mobile, drukt op verzend of ok ofzo, en dan komt er een bericht dat ik wel geaccepteerd ben als klant maar enkel voor Sim Only, en dus niet abonnement met toestel. WTF?!
Staat niet in waarom dit is (volgens verkoper kon dit vanalles zijn, wanbetaler eerder op dit adres, rekening van hi die nog openstaat (ontdekte net dat net vandaag rekeningdag was inderdaad, maar dat schrijven ze pas een week later af, zoals ALTIJD, ik ben geen wanbetaler ofzo, dit is normale gang van zaken, geen reden tot afkeuring toch?), of iets anders.
Ik ben eerder jaren klant bij Tmobile geweest, zonder problemen, netjes betaald etc.
Maar ja, wil ik weten wat de reden hiervoor is, moet ik een brief schrijven (ja lekker bijdetijds) en krijg ik binnen 14 dagen antwoord (is iig hun streven). Fijn. Prutzooi.
Dus net brief in elkaar getimmerd. En ik ga nadat rekening is betaald ook meteen weer langs, wie weet werkt het dan wel.

Maar dit is stom GEDOE en ik ben NIET into gedoe. Meh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
puppie

Bericht door puppie »

Is het geen optie om een abbo af te sluiten bij een andere provider?
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb net weloverwogen uitgevogeld dat ik dus het beste zit bij T-Mobile. Hi kan ook wel, maar da's toch net iets duurder. Niet heel veel, maar over de duur van een contract bij elkaar... toch een brief schrijven waard.
En nu wil ik weten waarom ze moeilijk doen ook!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Telefoon maatschappijen zijn lamr mrt die dingen. :nopompom:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb dat ook 1x gehad, bleek idd zo'n lame reden te zijn, maar toen zat ik al bij een concurrent. Ga geen 2 weken wachten! Idioten!
Wever

Bericht door Wever »

RANT, KLAAG ende WEE!!! :evil:

Donderdag wordt hier in België gestaakt omdat de regering een nieuwe pensioenregeling wil doordrukken. Op zich niet onbegrijpelijk...jup, we moeten met z'n allen langer gaan werken. Maar ik word hier wel misselijk van het beeld dat de stakingverslaafden vakbonden proberen te verkopen.

Eerst en vooral klagen ze dat de regering te SNEL werkt. Ja, u hoort het goed. Na het wereldrecord regeringsvormen zowat verdubbeld te hebben vinden die grapjassen doodleuk dat de bedingde onderhandelingen haastwerk zijn.
Onder welke steen ze zich al die tijd verstopt hebben weet zelfs Joost niet, want het was al vele maanden lang klaar en duidelijk dat er beslissingen genomen moesten worden die voor niemand prettig waren.

Ten tweede vinden de vakbonden dat ze als sociale partner niet goed geraadpleegd werden, en dat er niet genoeg naar hen geluisterd werd. Hmm...daar zit iets in, want totnogtoe moesten de regeringspartners voornamelijk luisteren naar elkaar. Je weet wel: naar die mensen die zich daadwerkelijk verkiesbaar opstellen en met recht en rede kunnen zeggen welk deel van de bevolking ze vertegenwoordigen.
Trouwens: vergeleken met de buurlanden (ja, ook Nederland) is wat op tafel ligt bijzonder gunstig voor de bevolking.
...maar er wordt ALSNOG gestaakt. Waarom ZOU de regering luisteren of overleggen? Dit is geen compromissen sluiten of fatsoenlijk discussiëren maar regelrechte gijzelneming. De vakbonden doen alsof ze de dupe zijn van de grote bedrijven, maar in feite raakt het iedereen.

Maar het ergst is nog dat ze beweren "oplossingen" te hebben. Klopt...oplossingen die aan de stembus niet aansloegen, en qua haalbaarheid gemakkelijk betwistbaar zijn. Bovendien verzwijgen ze gelijk dat ze een deel van het probleem zijn. Bij de redding van Dexia was er een groep aandeelhouders die zonder boe of ba ineens een borg van de staat kreeg. Dat is als gokken op de roulette, maar dat als je verliest iemand anders je je eigen geld teruggeeft.
Vakbonden worden er niet graag aan herinnerd, maar zij zaten bij die groep aandeelhouders.

Ik kan blijven doorgaan...maar ik heb andere dingen te doen. Zoals uitzoeken hoe ik verdomme donderdag op mijn werk geraak als alle treinen en bussen staken! :evil:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Waarom, waarom hebben we steeds van die zeikklanten die pas vlak voor zes uur binnen komen. Ik heb vanaf vijf uur nagenoeg niets om handen gehad. We hebben de rest van de week extra koopavonden en zijn sinds eind november alle zondagen open geweest. Maar nee ze moeten verdomme altijd vlak voor sluitingstijd binnenkomen met een futiel zeurverhaal. Dan hebben we nog de regel dat personeel pas weg mag als de laatste klant de deur uit is. Heb dus weer eens mijn trein gemist.

Ik ben moe ja, ik werk zes dagen in de weej, ik heb knallende koppijn, ik heb honger en ik heb het koud. Kom verdomme maar een andere keer terug om te zeuren dat het elders goedkoper is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:knuf:Knuffel voor Fixertje! Je moest zeven dagen achter elkaar toch? Alleen morgen nog, en ben je dan vrij? Hoop het voor je! *sterkte wenst voor laatste dag in kerstdrukte*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Crownless

Bericht door Crownless »

Lieve boven-boven buren,

Wat jullie doen binnen jullie relatie moeten jullie zelf weten. Dat jullie een voorliefde hebben voor boinkboink muziek ook. Hell, ook metal klinkt als boinkboink als je alleen maar de bas hoort. En ik kan het jullie ook niet kwalijk nemen dat je een goede stereo-installatie hebt als je van muziek houdt. Want ook al houden we niet van dezelfde muziek, ik moet elke keer weer glimlachen als ik die extreme-outdoor crewsticker op jullie auto zie.

Ik vind het gebaar om de tv hard te zetten om ruzie- of seks-geluiden te overstemmen attent. Ik hoop voor jullie het laatste, ik bedoel, ik keek vandaag nog naar een linkje van La Pluisch waarin twee heren worstelden om het recht elkaar te nemen, en het lijkt me voor jullie ook een leuke invulling van de avond.

Maar, wanneer ik dan om fucking half 1 's nachts voor jullie deur sta, wees dan beiden een vent en SCHUIF HET NIET OP DE BOVENBUURMAN AF!

Ik ben misschien wel onzeker, maar niet achterlijk. Er brandde geen licht bij de bovenbuurman.er kwam geen geluid vanachter z'n achterdeur. En ik hoorde echt wel dat de een tegen de ander 'zet eens zachter' zei toen de bel ging. En, oh, wat gek, het hield op seconden nadat ik weer mijn voordeur achter me dichttrok. En ja, het duurde Bryan even voordat hij mij ervan overtuigd had dat het niet aan mijn zintuigen lag, en dat ik geen hypersensitieve irritante kutbuurvrouw was, en dat hij het geluid zelfs erger hoorde toen jullie voordeur open stond. En ja, ik heb overwogen dat het een complot was en iets met toeval en iets met bitch wat ik nog vanachter de deur hoorde. Maar somehow wordt het alleen maar complexer als ik er nog een buurman bij in de mix gooi. Wat was het ook alweer? De makkelijkste oplossing is de meest plausibele verklaring? Iets met een scheermes... En damn, wat wil ik jullie graag kennis laten maken met een scheermes nu.

Hufters.

Met vriendelijke groet,

Uw slapeloze onder onderbuurvrouw
Crownless

Bericht door Crownless »

Overigens, kudo's voor wevers rant. Ik hou van rants die duidelijke kennis van zaken nodig hebben om ze te kunnen schrijven.
Plaats reactie