Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
- Daantje
- Contacteer:
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Ach jongetjes hebben zo hun eigen beschamende problemen hoor. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Mack
Oh? Vertel? 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Daantje
- Contacteer:
Erecties op onhandige momenten en nachtelijke zaadlozingen.
O.K. het is niet iedere maand buikrampen, hoofpijn, pms en meer van dat.
O.K. het is niet iedere maand buikrampen, hoofpijn, pms en meer van dat.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ander probleem: mijn borsten doen nu al een week pijn. Van die pijn alsof je ongesteld moet worden (which reminds me, ik voel me al een week of drie alsof ik ongesteld moet worden, maar ik word het maar niet; heb implanon, dus ben niet zwanger). Met rennen, als ik op mijn buik ga liggen, als ik mijn bh uitdoe... erg vervelend... Iemand tips? (als ik weer thuis ben, sowieso een andere bh met iets meer steun dragen, maar dat helpt hier in Londen niet)
- kitten
Nee, sorry. Ik gok toch hormonaal. Nog steeds last van?
Ik heb tijdens mijn vakantie in Ierland een sport bh gekocht, dat is errug fijn bij overgevoelige borsten. Het is wel duur, maar het is in ieder geval iets dat je na je reis ook nog kunt gebruiken dus geen weggegooid geld.
Ik vermoed dat het gewoon een wat minder goede bh is qua steun. Gisteren geen bh aan gehad, en toen had ik er vrijwel geen last van. Eens kijken of het vanavond (met bh) weer pijn doet.
Ik heb drie dagen geleden seks gehad met mijn ex. Halverwege tijdens de seks bloedde ik wat, dit was snel over. Dit kan vanalles zijn, ruw vingerwerk of tegen mn baarmoederhals aan. Meestal vind ik het niet zo erg.
Maar, nu na drie dagen heb ik af en toe nog steeds bloedverlies (meestal als ik naar de wc ga). Nu is het wel zo dat ik over 2 dagen mijn laatste pil slik, het kan zijn dat mijn periode al is begonnen.
Is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb om drie uur een afspraak bij de huisarts, zit mij toch niet lekker.
Maar, nu na drie dagen heb ik af en toe nog steeds bloedverlies (meestal als ik naar de wc ga). Nu is het wel zo dat ik over 2 dagen mijn laatste pil slik, het kan zijn dat mijn periode al is begonnen.
Is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb om drie uur een afspraak bij de huisarts, zit mij toch niet lekker.

heb ik ook wel eens gehad, maar ik zou het toch laten nakijken. Bij mij was het toen niets. Beetje miniscuul wondje en heel klein beetje bloed, kleurt al gelijk veel.
- thaliya
wat zei de huisarts?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Hij kon geen wondje zien, dus waarschijnlijk is mijn periode 'getriggerd' door de seks. En dat mijn pil dus waarschijnlijk te licht is, misschien een andere nemen als het vaker voorkomt.
Grmbl! eerst 3 weken premenstruele pijnlijke borsten enzo, dan 7 dagen (licht) ongesteld, daarna 4 dagen niet, en nu heeft mijn lichaam bedacht dat weer menstrueren een goed plan is. buikpijn.
- madeleine
Ha ik heb ook mijn eerste keer ongesteldheid-zonder-pil achter de rug. Een week van te voren pijnlijke borsten, die twee dagen van te voren echt niet te harden waren. Slechts drie dagen te vroeg. Een dag zware kampen en een dag hevig bloeden. Totaal 5 dagen ongesteld. Als dit voor mij de extreme eerste keer was, valt het mij reuze mee. Hopen dat het zo blijft.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik zie al 6 maanden af na gestopt te zijn met de pil. Emotioneel voor en tijdens ongesteld zijn. Krampen tot het echt zwart voor mijn ogen wordt, rugpijn. Ik heb altijd wel pijn en wat emo, maar met pil was het toch stuk gematigder. Zelfs Hertz zei vandaag spontaan dat ik anders toch maar terug pil moet gaan nemen. En hij is er eigenlijk nogal op tegen.
- JerryM
Waarom is hij er eigenlijk op tegen?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln