*Danger ontploffingsgevaar*
Gister heeft een huisgenoot het klaar gespeeld om NAAST de pot te schijten en het ook nog te laten liggen...
Dat hebben gister 2 andere huisgenoten opgeruimd omdat die eikel het vertikte, hij was het niet, bullshit!! Dove asociale overheidsteuntrekkende 30 jarige rot mongool... Hij begint echt aan het kortste eind te trekken met zijn Asociale gedrag (midden in de nacht stofzuigen, douchen, afwas doen, stroom eruit laten knallen, tig keer met veel herrie midden in de nacht naar binnen en buiten gaan, shampoo van anderen op maken enz.....)
Kom ik vanochtend in de keuken ligt de aanrecht vol met zout en restje opgedroogd eigeel, MIJN keukengerei in de wasbak geflikkerd waar een laag vet bij zat waar je U tegen zegt. het TOPPUNT van alles is dat MIJN pan met aangekoekte restjes ei en alles GEWOON weer terug in mijn kastje gezet waren.. plus het fornuis natuurlijk ook weer een laag vet erop....GRRRR
Ik plofte zowat uit mijn vel...Er waren 2 opties of weer die dove Eikel OF het was die nieuwe 18 jarige sneuzel van een huisgenoot, die gister om 3 uur 's middags begonnen is met zuipen met 4 van zijn vriendjes en om 12 de tent met Veel lawaai verlaten had om midden in de nacht terug te komen ed met NOG MEER HERRIE....
het was optie 2; een van zijn BEZOPEN vriendjes had zin in een ei.....Het zou de eerste en de laatste keer zijn heeft ie gezegd..ze zouden de pan enzoo afwassen want dat had ik nog niet gedaan..
UITEINDELIJK heb IK het nog zelf kunnen doen omdat het kennelijk te moeilijk is om af te wassen en al helemaal om het verschil te weten tussen een handdoek en een theedoek waarmee je de vaat mee afdroogd...
De keuken is sowieso al meer mijn terrein omdat de rest niet kookt of kunnen koken maar ONDANKS dat je bezopen bent GEEFT het je nog geen recht om gewoon met MIJN SPULLEN te gaan rommelen en al zeker niet om ze zo weer achter te laten...
Hoop dat ik snel een mogelijkheid krijg voor een eigen huisje, want als het zo moet gaat het echt te ver!!
[disclaimer: alle bovengenoemde krachttermen hebben betrekking alleen op deze personen]