Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

:shock:

Gaat het wel goed met je? Daantje en aanbieden om op te passen???
Op een BEEEEEBIEEEE? Op addergebroed??? :shock:

:P

Nee hoor, lief van je. Maar denk nu vooral even aan jezelf. :)
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Jamaarjamaarjamaar.... Jeejtje is liev!

Maar je hebt gelijk, ik ben mijzelf volgens mij niet echt de laatste dagen.

Als ik meer rare dingen roep:
Afbeelding
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chell

Bericht door chell »

Wij hebben morgen bezoek, anders had ik ook best op Jeejtje willen passen :inluv:

Kan Remie mooi oefenen met luiers verschonen :lol:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hihi dat is lief! En LOL!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ahhh, had ons nog even geprikt! Dan hadden wij misschien wel gekund! Als ik 't eerder gelezen had, had ik 't nog wel even gesmst!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Next time. :)
sandra

Bericht door sandra »

Wij wonen ook erg ver weg :(
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik dacht wat opgeknapt te zijn, blijbaar niet dus. Vanmorgen diende zich een oude bekende aan: eczeem rond mijn ogen. Ik probeer het de kop in te drukken met diverse smeersels maar het is altijd afwachten of dat wat uithaalt. Ik hoop het wel, want op jeuk, pijn en dikke rode kringen om mijn ogen zit ik echt niet te wachten.

Ik heb mijn hele leven al eczeem en het komt onaangekondigd af en aan. Maar in tijden van vermoeidheid of stress is het duidelijk erger. Het is een belletje dat mijn lijf doet rinkelen als ik te hard van stapel loop. Ik heb het idee drie dingen tegelijk te doen: een transitie, een verhuizing en dan ook nog een gewoon leven erop na te houden. Dat gewone leven dat gaat natuurlijk door. Die transitie is onnoemelijk belangrijk voor me maar vergt ook gewoon heel veel energie en zorgt voor de nodige stress met dat gedoe met het ziekenhuis. Die verhuizing is me eigenlijk gewoon te veel. Het is bijna af, de inrichting is er op een paar dingen na die niet essentieel zijn (tweede keukenblok, boekenkasten, gordijnen) en redelijk essentieel (verduistering in de slaapkamer en inrichting van de garderobe kast) voor bewoning. En mijn spullen moeten er nog heen. Zondag al wat dozen die kant op gedaan.

Nog even doorbijten. Nog heel even. Maar ik zit er gewoon doorheen. :cry: Nog maar even de rem erop houden en rustig aan doen. Dan maar niet halverwege de maand overgaan. :nopompom:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

knuffel meis!! wat je zelf al zegt, nog even doorzetten en dan kan je lekker genieten van je eigen huisje en heb je een plekje voor jezelf, waar je lekker tot rust kunt komen en energie verzamelen voor al die andere dingen die zoveel van je vragen!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
skaoot

Bericht door skaoot »

Gewoon even ei kwijt ranten. Samenloop van slechte timing, vakantie, slechte formulering en slecht lezen leidt tot stressss! Vond de avond voor vertrek naar Duitsland een mailtje met mededeling dat ik gewaarmerkte kopieen van diploma´s en cijferlijsten van vooropleiding moest opsturen. Voor 13 augustus. Handig zo in de vakantie! Not!
Maar gemaild naar Utrecht en Nijmegen hoe en wat (konden ze het opsturen, moest ik langskomen etc) en op vakantie... kom je terug, blijkt dat ik naar Utrecht moet (en snel ook want zijn de 1e 2 weken van augustus gesloten), en Nijmegen kan cijferlijst opsturen, maar diploma moet ik voor langsgaan.
Geprobeerd Fontys te bellen want wat bedoelen ze uberhaupt precies met vooropleiding? VWO? Bachelor en/of master? Onduidelijk! Maaaar helaas, die zijn gesloten ivm vakantie. Dan maar bachelor en master allebei, voor de zekerheid. Woensdag Utrecht, snel geregeld, hoera! Cijferlijst uit Nijmegen ook snel binnen, yay! Afgelopen vrijdag op naar Nijmegen... studentenbalie gesloten :( Dan vanochtend herkansing! Ik had nog kopietjes van diploma (handig want origineel ingelijst), die mee. En mn getuigschrift. Blijkt daar dat ze het origineel moeten hebben! Terwijl in de mail stond dat ik langs kon komen om de kopieen te laten waarmerken. Meh. Getuigschrift dan? Mijn stommme slechtlezende hoofd had een herinnering gemaakt dat het getuigschrift bij mn bachelordiploma hoorde... Prima, dat kon, gewaarmerkt.
Sta ik net alles in envelop te stoppen, zie ik dat het mn PROPEDEUSEgetuigschrift is! Muts die ik ben! Aaaargh, stress, want morgen weer werken en dan moet ik weer vrij nemen meteen om stom stempel op kopie van diploma dat ik uit lijst moet vissen verhaal. Noes! Instortmoment, huilen, ik wil geen stom papierwerkstress gedoe in mijn vakantie, en al helemaal niet dat het dan ook nog in de soep loopt!
Ik besluit Fontys te bellen om aan te kondigen dat ik het misschien niet op tijd red, en in een helder moment vraag ik eerst, goh, wat bedoelen jullie precies met vooropleiding? Nou, je hoogste genoten voltooide opleiding. Oh dus alleen master is ook voldoende? Ja hoor. VWO is zelfs al genoeg geloof ik. Oh. Ok... ZET DAT ER DAN EVEN DUIDELIJK BIJ! AAAARGH! Dan was ik woensdag al klaar geweest! Niet naar Nijmegen gereist 2x...
Ja ja, ik had er aan kunnen denken om Fontys vanmorgen te bellen om te checken wat vooropleiding inhoudt bij hen. Maar ik heb vakantie, en een duf Walibi hoofd, en aargh het is gewoon stom!
En nu ben ik niet meer gestressed verdrietig, maar boos. Op mezelf (beter opletten! eerst bellen! beter lezen!)en op Fontys. Want waarom komen ze daar pas zo laat mee? Midden in de vakantie? Met 3 weken tijd? Terwijl ik echt al een heeeeele tijd ingeschreven sta via Studielink?

Zo.Dat lucht op.
Stom gedoe.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
colet

Bericht door colet »

Tjee, de sauna... Ik weet bijna niet eens meer wat dat was.
*knuffelt skaoot, Daantje, juffie en alle anderen*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Meh! Allemaal energie voor noppes, skaoot. Meh!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

nou hoor :( :(
ben je eens niet te gek laat wakker, ga je lekker op de bank onderuit hangen voor het gebruikelijke ochtendritueel van koppie thee, televisie voor het laatste nieuws en de fora even doorkijken of er nog wat nieuws is, ligt fetlife ERUIT!!! hoe kunnen ze dat nu doen, op de tijd dat ik wakker moet worden! dat moet toch gewoon niet mogen!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik heb nu last van de after-meet dip in combinatie met stuiters..... :nopompom:
Had ik niet helemaal zien aankomen en is ook niet leuk!
Intussen maar wel de vaatwasser aan, de wasmachine voor de tweede lading en theewater opgezet.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:hug: het was wel heel fijn om je weer te knuffelen! xx
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie