Je wilt subbige dingen maar voel je je dan ook echt submissive? Of heeft het meer te maken met de prikkeling die de acties met zich meebrengen zoals de tepelklemmen, buttplugs etc.plinx schreef:Maarrr... als ik masturbeer dan wil ik juist wél allerlei subbige dingen doen: ik ben dol op tepelklemmen/-pijniging, butt plugs, electro, etc. Allemaal dingen die ik normaal alleen bij anderen doe, wil ik dan juist alleen doen.
Ok, opdrachten en regels dus. Het voorbeeld van die klemmen: Je voelt je niet subbig maar het trekt je aan omdat het moeilijk is om je aan de opdracht te houden? Is dat dan juist niet een manier van grenzen proberen te verleggen? In dat geval zie de "opdrachtgever" meer als een coach of trainer ipv. een Domina.plinx schreef:...maar op die momenten heb ik dan opeens wel behoefte aan "regels". Niet dat ik dan een Domina ofzo in de buurt wil hebben, maar bijvoorbeeld sturing over wat te doen ("hou de klemmen X minuten op voor je klaarkomt", "doe vanavond je plug in", etc). Meer een soort opdrachten dus, maar niet omdat ik me zo subbig voel, maar omdat het moeilijk is om tegen jezelf te zeggen "hou die klemmen nog 5 minuten op" en je daar aan te houden (dat doe ik dan dus niet, terwijl ik wel grenzen wil verleggen).
Of zit ik er nou compleet naast?