WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

En Absolutely British in Amstelveen heeft nog veel meer WW producten! Wel jammer dat ik daar nu pas achterkom, als ik net thuis ben uit Amstelveen. T'is zeker niet goedkoop (import) maar misschien wel handig voor sommige dingen. Ze hebben geen volledige selectie (geen ocean pie... :( ) maar toch 35 artikelen!

Absolutely British
**Self Rescuing Princess**
puppie

Bericht door puppie »

Staat mager spek niet als ontbijtspek en dan mager erachter Chell?
Ik heb mijn boodschappenboekje uitgeleend, dus ik kan niet ff meezoeken :|
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En in den haag heb je ook een Expat winkel met een redelijk assortiment!

Kellys expat
**Self Rescuing Princess**
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

YEAHHHHHH ik heb t gedaan!!! ondanks dat ik me rot voelde vandaag en niks wilde zoals ik t bedoeld had, ben ik wel gaan zwemmen en heb ik een uur lang meegedaan met trimzwemmen en echt niet onder gedaan voor de rest van de groep :) :) nu volhouden en weer wekelijks gaan!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
chell

Bericht door chell »

Nope, ontbijtspek staat ook alleen maar als ontbijtspek. Ik heb het nu wel beide keren dat ik het at als ontbijtspek gerekend maar. Het was gelukkig ook maar heel weinig.

Ik kan mijn oude boodschappenboekje ook niet vinden, dat had misschien een idee gegeven van de verhouding. Denk dat het ergens bij een verhuizing in de vuilnisbak is beland.

Grappig die WW-store. Zit alleen niet echt op een plek waar ik vaak kom. En ik ben ook een beetje bang voor bemoeizuchtige WW-goeroemevrouwen. Misschien ga ik wel eens langs die expat winkel, die zit vlakbij de studio.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Je kan spekjes vinden op varkensvlees, magere spekreepjes.
chell

Bericht door chell »

Ha! Thnx! Ik begin de logica van vlees nu ook te snappen, je moet dus eerst op soort vlees zoeken. Wel jammer dat de zoekfunctie het niet gewoon ook omhoog toverde bij zoeken op 'spek'.

Ik laat het nu maar gewoon staan, maar voor een volgende keer kan ik het iig vinden :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ontbijtspek en spekreepjes zijn hetzelfde stuk vlees van het varken: buikspek. Zuurkoolspek ook trouwens. De speksoorten zijn alleen anders gesneden en voor ontbijtspek rollen ze de varkensbuik vaak op, voor die handige ronde plakjes.

Zit me zo eens af te vragen. Ik eet zo af en toe wel eens cruesli met yoghurt voor het lekker. Maar staat dat spul niet stijf van de suiker, of valt dat mee?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
puppie

Bericht door puppie »

Cruesli, 10 gr 1 punt :)
Yara

Bericht door Yara »

Ja, staat inderdaad stijf van de suiker, muesli is beter. Die van dorseys zijn erg lekker, niet goedkoop, maar afhankelijk van de smaak die je kiest met gedroogd fruit en/of noten. :)

Hier nog steeds heeeeeeeeel traag af aan het vallen, echt met hooguit een kilo per maand. Het gaat gelukkig wel naar beneden nog steeds. Ik eet koolhydraatarm (niet vrij) volgens advies van een dietiste. Het werkt wel, maar moeilijk afvallen blijft soms frustrerend. Gelukkig zijn mijn schildklierwaardes nu wel ok, waardoor ik tenminste afval. Ik sport trouwens ook structureel 3 keer per week.

Merk wel dat verjaardag, kerst, week vakantie met vrienden hebben gezorgd dat ik nu weer wat strenger moet zijn. Kost een beetje moeite om 's avonds niet iets te nemen nog vooral. Die periode ben ik trouwens wel op gewicht gebleven, dus ben allang blij, maar toch.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
puppie

Bericht door puppie »

Voor ww zijn cruesli en muesli zover ik weet gelijk qua punten aantal.
Yara

Bericht door Yara »

Ok, muesli zitten wel veel betere granen in en minder suikers in volgens mij (en dietiste). Maar goed, ik doe niet aan ww of calorieen tellen dus dat is gewoon weer anders soms. ;)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

quakers cruesli is (afhankelijk van soort) voor 30 gram 3 of 4 punten
muesli is (ook weer afhankelijk van de soort/merk voor 20 gram 2 tot 3 punten
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

@Yara Ik wist niet dat je ook schildklierproblemen hebt. Ik ook, en val ook ongeveer een kilo per maand af. Erg traag, maar ja. Ben al lang blij dat het koolhydraat arme in elk geval werkt, dat was bij alle andere dieten niet het geval...
Moet ook nog steeds zoeken naar een dietiste die verstand heeft van koolhydraat-arm... zou ook nog wel wat tips enzo kunnen gebruiken.
Yara

Bericht door Yara »

Ja, ik ben zo blij dat ik deze dietiste tegen kwam! Ze is echt heel fijn wat dat betreft. Kom er inmiddels trouwens niet meer, inmiddels weet ik het wel. Ik heb door bestraling schildklierproblemen gekregen (hypotherioide). Geeft ook nog een hoop gedoe extra, gelukkig zijn mijn waardes nu eindelijk zoals ze moeten zijn. :) Andere dieten werken bij mij trouwens ook niet, ik moet echt met koolhydraten minderen.
Plaats reactie