Ik wil een kitsune/vos met negen staarten, passend bij het blaadje wat ik al heb . Het liefst wil ik het nu meteen laten zetten, maar eerst nog een zomervakantie met zon en zwemmen enzo, dus maar verstandig zijn.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
OMG ik heb ook een afspraak gemaakt om een tattoo te laten. Vrijdag voor de kampeermeet mag ik en ik vind het best wel spannend. Maar de kampeermeetgangers krijgen de Ws primeur
Nu alleen nog even goed over de plaats nadenken. Ik wilde hem eigenlijk laag op mijn borst, maar volgens de tatoeerder moest hij hoger. En dan vind ik hem eigenlijk weer op een te hoge plek komen. Dan is hij zo zichtbaar voor anderen en mijn ouders vinden het al niet leuk, dus wil ze er eigenlijk niet mee confronteren. Dus nu wordt het of op mijn rechterheup, of op mijn bil (daar is plaats genoeg, LOL)
Yay, mijn tattoo staat, sinds vrijdag. En ik ben er zo ongelofelijk blij mee. De pijn was echt zoveel minder dan ik had gedacht en ook nadien voel ik hem nauwelijks. Ik blijf druk smeren en de plek is al helemaal niet meer rood.
Ik zal even kijken of ik nu de foto kan plaatsen want ben nog bij Peter. Als hij te groot wordt, doe ik het morgen als ik weer thuis ben.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.