Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
- seleena
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Ja dat dacht ik eigenlijk ook gelijk Kitten 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
geen idee, volgens mij ben ik niet veel lichter dan toen ik begonnen met de prikpil, ik was toen 19. Dus of dat veel gaat uitmaken betwijfel ik. Weet wel dat het bij veel vrouwen sowieso veranderd als ze ouder worden, dus ik zie het wel.
Weer beginnen met de pil is zo gedaan natuurlijk als dat nodig mocht zijn.
Weer beginnen met de pil is zo gedaan natuurlijk als dat nodig mocht zijn.
- seleena
Hoe komt het dat je nu gestopt ben? Als ik vragen mag 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Neem je de pil wel goed genoeg op na jouw operatie? of heb je het terug over de prikpil?
Dacht dat mijn collega de pil niet meer mocht omdat je ook minder stoffen opneemt en dan zou het niet zo doeltreffend meer zijn.
Dacht dat mijn collega de pil niet meer mocht omdat je ook minder stoffen opneemt en dan zou het niet zo doeltreffend meer zijn.
@shraddah: tuurlijk mag je dat vragen. eireann had gister ook al in pb gevraagd dus kopieer even wat ik daar zei.
verder voel ik me vandaag echt klote. Heb nauwelijks geslapen van de pijn (vooral erge buikpijn maar ook mn rug). vandaag wordt denk ik een dag van moeilijke beslissingen...
@Gilraen: bedoel idd de prikpil, met de gewone blijf ik ongesteld en dat wil ik dan juist niet.We weten nog niet of we kinderen willen, maar na de prikpil kan het wel 2 jaar duren voor je weer vruchtbaar bent. Dat ik nu weer ongesteld ben zegt ook nog niet of ik weer vruchtbaar ben, dat kan nog paar maanden langer duren.
Willen we toch voor kinderen gaan, en ga ik pas stoppen op moment dat we dat willen en het duurt dan nog 2 jaar en dan nog de tijd om zwanger te worden gaat het wel lang duren.
Vandaar dat ik vorig jaar al gestopt ben. Anders had ik dat zeker ook niet gedaan, dus nu is het even afwachten hoe het gaat.
verder voel ik me vandaag echt klote. Heb nauwelijks geslapen van de pijn (vooral erge buikpijn maar ook mn rug). vandaag wordt denk ik een dag van moeilijke beslissingen...
- kitten
Moeilijke beslissingen ivm je kinderwens?
Sterkte...
Sterkte...
dokter is gebeld, wordt vanmiddag terug gebeld om afspraak te maken... 

- eireann
- Site Admin
Omdat je lijf zo moeilijk reageert op ongesteldheid maak je je zorgen hoe het met een evt zwangerschap zou gaan? (begrijp ik het goed?)
moeilijk.

**Self Rescuing Princess**
Ja ook, mar ook vooral als ik weer aan de pil ga dat we voorlopig niet aan kinderen kunnen gaan beginnen en het dus ook op de lange termijn heel lastig gaat worden.
Voor mij voelt het dat als ik weer begin, dat kinderen krijgen er dan niet meer in zit.
Voor mij voelt het dat als ik weer begin, dat kinderen krijgen er dan niet meer in zit.
- eireann
- Site Admin

**Self Rescuing Princess**
- seleena
Aaw jammer dat je er nu al zoveel last van hebt 
Ik heb deze maand de tip gekregen om teunisbloem pillen te gaan gebruiken voor mijn PMS en pijn.
Het schijnt te werken dus ik ga het maar eens proberen deze maand.
Sterkte met het gesprek

Ik heb deze maand de tip gekregen om teunisbloem pillen te gaan gebruiken voor mijn PMS en pijn.
Het schijnt te werken dus ik ga het maar eens proberen deze maand.
Sterkte met het gesprek

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- Voleuse
Er zijn nog meer opties dan alleen de pil en prikpil he! Weet je vast wel, maar wou het toch even gezegd hebben, je hebt nog spiraaltjes, implanon, nuvaring, pleister...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Klopt voleuse, maar zowel spiraaltje als implanon zit ik er wel meteen weer 3 tot 5 jaar aan vast. En dat is wel heel erg lang. Met de prikpil kan ik elke 3 maanden weer beslissen of ik hem wel of niet wil.
Net huisarts aan de lijn gehad. Ik ga hem deze week toch weer laten zetten. Gaat hem nu met studie en nieuw werk gewoon weg niet worden. Heb teveel last om fatsoenlijk iets te kunnen doen en pijnstillers werken niet.
Voor nu is dit wel echt de beste keuze. Uitgebreid ook met tommie erover gehad. Het is nu even niet anders.
Willen we in toekomst toch voor kinderen gaan, ga ik gewoon op dat moment stoppen en dan zien we wel hoe lang het duurt.
Net huisarts aan de lijn gehad. Ik ga hem deze week toch weer laten zetten. Gaat hem nu met studie en nieuw werk gewoon weg niet worden. Heb teveel last om fatsoenlijk iets te kunnen doen en pijnstillers werken niet.
Voor nu is dit wel echt de beste keuze. Uitgebreid ook met tommie erover gehad. Het is nu even niet anders.
Willen we in toekomst toch voor kinderen gaan, ga ik gewoon op dat moment stoppen en dan zien we wel hoe lang het duurt.