niet dat het hier nou helemaal goed gaat hoor.. maar merk zomaar wel dat ik zo af en toe denk: hee... voel me beter dan ik afgelopen8-9 jaar (sinds scheiding dus) heb gevoeld... niet altijd... en niet overheersend nog.... maar als ik dan toch weer eens een baan heb, me na operatie eind van het jaar nog beter ga voelen.. moet 2010 toch eindelijk eens helemaal mijn jaar worden!!:):)
*doet yay voor chell* Dat klinkt echt goed! En je wat zekerder voelen over je contract is toch ook wel erg prettig .
*doet ook yay voor phedre* Ik hoop dat 2010 jouw jaar wordt! En dat van nog heel veel meer mensen :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
En nog meer woei Jay heeft lekker een week vakantie! En ik heb net op een ander forum een draagdoek die ik toch niet zo mooi vond verkocht, dus nu kan ik zelf ook weer een nieuwe kopen!
Ik ben vrolijk omdat ik na 4maanden eindelijk weet waarom ik al die tijd al flink ziek ben,
en ik er waarschijnlijk over 2 maanden ook al vanaf zal zijn.
Ook ben ik vrolijk, omdat ik morgen een gezellige meeting thuis ga hebben.... http://i32.tinypic.com/20sf668.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben vrolijk omdat ik heeeeeeeeeeeerlijk gespeeld heb vandaag, en da's voor het eerst in een best wel lange tijd :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik ben vrolijk omdat ik een heerlijk weekeind achter de rug heb.
Lekker alle menselijke zorgen achter me gelaten en gespeeld dat ik een irritant plaaggeestje was. En gezien de opmerkingen van de andere spelers ging me dat goed af.
Vanmiddag heel gezellig geluncht met vriendinnetjes en een lief mailtje van mijn liefste vriendinnetje gehad O+ en vanavond een superrrr mooie nieuwe draagdoek gekocht online!