Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
chell

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

Ik begin me in ieder geval echt al stukken minder zorgen te maken over mijn contract :)

(eigenlijk zit ik hier stiekem ontzettend te hyperen, want ik vind het echt zo tof!)
phedre

Bericht door phedre »

niet dat het hier nou helemaal goed gaat hoor.. maar merk zomaar wel dat ik zo af en toe denk: hee... voel me beter dan ik afgelopen8-9 jaar (sinds scheiding dus) heb gevoeld... niet altijd... en niet overheersend nog.... maar als ik dan toch weer eens een baan heb, me na operatie eind van het jaar nog beter ga voelen.. moet 2010 toch eindelijk eens helemaal mijn jaar worden!!:):)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*doet yay voor chell* Dat klinkt echt goed! En je wat zekerder voelen over je contract is toch ook wel erg prettig :).

*doet ook yay voor phedre* Ik hoop dat 2010 jouw jaar wordt! En dat van nog heel veel meer mensen :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey chell, wat goed! *O*

En phe, dat klinkt ook erg fijn!
Crownless

Bericht door Crownless »

Go chell en phedre! :static:

en ook, go tessie! :static: (al gaat t misschien sneller als je een glas erover zet, papiertje onder schuift en het beest uit het raam gooit)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik ben écht heel bang voor insecten, dus als er eentje binnen is, moet die, jaja ik weet het erg onvriendelijk, echt dood :oops: (het was trouwens een oorworm :shock: )

En nog meer woei :static: Jay heeft lekker een week vakantie! En ik heb net op een ander forum een draagdoek die ik toch niet zo mooi vond verkocht, dus nu kan ik zelf ook weer een nieuwe kopen! :static:
meiss

Bericht door meiss »

Ik ben vrolijk omdat ik na 4maanden eindelijk weet waarom ik al die tijd al flink ziek ben,
en ik er waarschijnlijk over 2 maanden ook al vanaf zal zijn.

Ook ben ik vrolijk, omdat ik morgen een gezellige meeting thuis ga hebben....
http://i32.tinypic.com/20sf668.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kitten

Bericht door kitten »

Leuk! Is dat tevens uitnodiging? Want ik kan vanavond niet hoor. :mrgreen:
ericadventure

Bericht door ericadventure »

waar kunnen we ons aan melden!!!!! Ons lekker maken zeg :evil:
meiss

Bericht door meiss »

ericadventure schreef:waar kunnen we ons aan melden!!!!! Ons lekker maken zeg :evil:
dat kon op mijn forum, maar daar ben je iets te laat voor, er komen er nog wel meer.... ;) :P

O-T ik ben vrolijk door de lieve welkomstberichtjes!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben vrolijk omdat ik heeeeeeeeeeeerlijk gespeeld heb vandaag, en da's voor het eerst in een best wel lange tijd :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Ik ben vrolijk omdat ik een heerlijk weekeind achter de rug heb.
Lekker alle menselijke zorgen achter me gelaten en gespeeld dat ik een irritant plaaggeestje was. :twisted: En gezien de opmerkingen van de andere spelers ging me dat goed af.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Vanmiddag heel gezellig geluncht met vriendinnetjes en een lief mailtje van mijn liefste vriendinnetje gehad O+ en vanavond een superrrr mooie nieuwe draagdoek gekocht online! :static:
oeps2

Bericht door oeps2 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FoqroU8d2k4[/youtube]

on topic :clown:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jee!

Salarisstrook binnen, niet meer gedacht aan de dag van de leraar. 110 bruto extra deze maand. Is toch errug lekker in de situatie!
MILF :grin_ani:
Plaats reactie