Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Tattoos

Bericht door Gilraen^ »

Gaat keimooi zijn denk ik Voleuse!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Zo vlak voor het slapen gaan, eigenlijk had ik al moeten slapen, plots een tweede tattoo idee. Even notitie voor ik het kwijtraak. Ik ben al een tijd aan het denken hoe ik iets met de rups/vlinder van mijn kaartje en schilderij kan doen. Ik bedenk me nu dat een heel gestileerde of abstracte versie wel eens mooi kan zijn. Een paar simpele lijnen en hier en daar wat kleur. Morgen zoeken naar voorbeelden van abstracte tattoos. Inspiratie opdoen. Heb ik overigens nog een idee waar ik op mijn lijf deze zou laten zetten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Abstracte tattoos zijn echt moeilijk goed uit te voeren. Vooral als er stukken kleur zonder omlijning in zitten heb je kans dat het er over een aantal jaar vervaagd. Je kan wel veel mooie foto's vinden van dat soort tattoos maar die zijn dan net gezet. Als je idee wat meer uitgekristalliseerd is zou ik er eens met je tattoo meneer over babbelen.

Ik ben trouwens ook een beetje bang dat ik het keilekker ga vinden :mrgreen:.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik was er niet bang voor, maar ik vind het wel lekker :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wat gezocht naar abstracte tattoo's. Ik kom weinig tegen in kleuren, het is vooral veel zwart tribal-achtig lijnwerk.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Degene waar ik geweest ben, doet kosteloos bijwerken. Dus dan zou het wel kunnen!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Daantje schreef:Wat gezocht naar abstracte tattoo's. Ik kom weinig tegen in kleuren, het is vooral veel zwart tribal-achtig lijnwerk.
Dat hangt van je zoekterm af. Met 'abstract' krijg je veel tribal, met 'geometric' veel met kleurvlakken, en met watercolor een soort waterverfeffect abstract achtige dingen. Bij die laatste categorie moet je dus wel heel goed op het vervagen letten, dit is wel een goed voorbeeld van een waterverf tattoo die toch zwarte lijnen heeft:

http://i.imgur.com/9VKiHQo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het is morgen!!! :panic:
Technisch gezien vandaag!!
Boefje

Bericht door Boefje »

Succes!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

:)
JJV

Bericht door JJV »

hmz... verklaart misschien iets... vos.. tattoo...
;) ik zal m in t dromen over ws topic zetten

(en ik heb maar 1 staart. 2 hooguit als ik werk)
~\v/~
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

succes Voleuse

en ok.. t is geen tattoo.. maar ik heb ontwerp voor mn tweede cutting!!! :) Zodra Mees tijd heeft en we weten waar we m willen plaatsen, wordt er weer opnieuw gesneden! :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou, het was een ramp. Ik twijfelde teveel, de tattoo-meneer deed daar lullig over 'nou, misschien moet je er nog een paar jaar over nadenken'. En nu ben ik zo boos en gekwetst door die opmerkingen dat ik ben weg gegaan (wel betaald voor de tijd). En er een boze mail achteraan heb gestuurd. En nou heb ik nog geen tattoo...
JJV

Bericht door JJV »

Tjeu... de mijne beloofde zelfs t voorschot terug als we er niet uitkwamen. ..

naar voleuse.heel naar
~\v/~
chats

Bericht door chats »

wat vervelend. Echt stom dat hij van die domme opmerkingen maakte, ipv jou twijfels serieus nemen en te kijken naar een oplossing
Plaats reactie