Zo zie je maar weer. Ik heb 2 weken geleden me aangemeld op zo'n zwangerschapsforum.
And ohh boy wat een aan vrouwen die van alles en nog wat voelen.
Ik werd er gek van. Er hoeft maar een scheetje anders te zijn en ze vragen al of ze zwanger kunnen zijn
Het moeilijke aan zwanger worden vindt ik dat de menstruatie-en zwangerschapssymptomen erg op elkaar lijken als ik het zo lees.
Dus erhm echt wijzer wordt je er niet van.
Ahwel ik geef me tot volgende week woensdag de tijd om weer te testen.
Ik heb het koud, rugpijn, rommelig in buik en trek in chocola... en sushi.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Mijn lichaam doet interessante dingen. Deze week was natuurlijk nogal heftig, dus werd ik vanmorgen ongesteld :/ Nu ja, beter nu dan dat het eerder deze week was.
Neuh, ik ben heel onregelmatig, vanwege implanon. Ik had 'm al even niet gehad, dus het was wel weer eens tijd, maar ik vind het toch opvallen dat het dan "uitgesteld" is tot na die heftige week.
Soms is antidepressiva wel stom hoor! Ik kan m'n favoriete (en best werkende) pijnstillers (aleve feminax) niet nemen, want daar heb ik nu maagbeschermers bij nodig, en die heb ik niet in huis. Buikpijn! Zo toch maar paracetamol pakken...
Het geeft een risico op maagbloedingen als je het niet doet, schijnbaar (ik heb de apotheek er gisteren over gebeld), dus ik loop dan liever geen risico. Zeker omdat ik een prikkelbare darm heb, en snel last heb van mijn maag etc.
Tegenwoordig wordt bij pijnstillers als ibuprofen enzo al geadviseerd om maagbeschermers te nemen op het moment dat je het langer dan een paar dagen gebruikt. Vooral als je ook al andere medicijnen gebruikt die niet echt fijn voor je maag zijn
[sarcasme]Ja! Het is weer zover! Mijn spiraaltje mag eruit en een nieuwe mag erin! Hoera!
En Mirena (of beter, Bayer) heeft geleerd. Het is nog steeds een Intimiderend Grote Doos(tm) waar het ding in zit, maar wel een afbeelding van het spiraaltje waar geruststellend 'ware grootte' onder staat. Wat maar een tiende van die doos blijkt te zijn. Vervolgens staat er op de doos 'vereenvoudigde laadprocedure'. Laadprocedure? Wat ben ik, een verhuiswagen? Hallo?! Het is mijn baarmoeder, geen klapkrat. Oh, wacht, het gaat om het 'laden' van het 'insertiehandvat'. Great. Dat is vast de unit die ervoor zorgt dat de verpakking zo enorm is.
Overigens vraag ik me af welke Nederlandse wetgeving heeft bepaald dat er groot 'voor vaginale toediening' bij de receptsticker moet staan. Zouden er echt mensen zijn die dachten 'oh, dat moet toch in de neus?'. Of dat mensen zijn die het ding ophalen en dan verschrikt roepen 'Oh nee, het moet in mijn vagina! Ik dacht dat er gewoon een snee werd gemaakt in de buik ofzo! Nu wil ik het niet meer hoor!'. Wat the hell?
En ik heb ook geleerd. Ik kreeg een killer-pijnstiller, en ik ga niet met de fiets naar de huisarts. Oh, en ik hoop dat, wanneer ik ga gillen, ik later geschrokken blikken zie in de wachtkamer. Hah! [/sarcasme]
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Wat voor marketingteam zit daarachter... Implanon had ook een enorme doos met enorm geval om het te plaatsen. Mensen motiveren om toch maar gewoon zwanger te worden?
Succes/sterkte (of al geweest?)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!