Ik had gisteren een beetje een rare droom. Ik was een beetje zenuwachtig over het level 2 feestje van vandaag voordat ik ging slapen. In mijn droom was het niet alleen level 2 maar ook roleplaying/larp. Het feestje speelde in een soort van mistborn-wereld. Wie die boeken niet gelezen heeft, is een fantasy-serie van Brandon Sanderson. In die wereld hebben mensen ook magische krachten, maar alleen de mensen van adelijk bloed. Ik was dus van adel, maar om die magische krachten te kunnen krijgen moet je eerst iets traumatisch meemaken waardoor je "snapt". Afijn, dat was dus mijn larpdoel dat ik mee had gekregen die avond, "breken", zodat ik daarna magische krachten zou hebben. Mack was er ook in mijn droom (op een level 2 feestje.. WTF) dus ik vroeg hem of ie me zonder stopwoord in elkaar wilde slaan. Dat wilde hij op zich wel, alleen hij had door waarvoor ik het vroeg, dus hij zat me te pesten dat hij me misschien wel alleen maar net zo lang zou slaan zodat ik net niet zou "snappen", dan zou het allemaal voor niets zijn en ik geen magische krachten krijgen, hahaha, dan zou ik het helemaal opnieuw nog een keer moeten ondergaan, evil smile. Ik had zoiets van, hahaha flauw hoor, doe nou maar meppen, ik neem het risico, als je te vroeg stopt zorg ik er wel voor dat ik je een incentive geef om door te meppen. Maar hij wilde eerst zijn drankje opdrinken.
Dus ik moest wachten, en ging ondertussen maar even een drankje drinken en ouwehoeren. Toen zag ik dat iemand op een bank een duidelijk newborn tweeling had achtergelaten. Kitten was er ook, dus ik dacht, zij is vast bevallen, dus die zijn van haar! Ik riep haar, ze plofte naast me op de bank en ging bijna op de tweeling zitten. Ik waarschuwde haar daarvoor, maar ze had ze gezien zei ze, daardoor zat ze er bijna op en niet helemaal. En nee, ze waren niet van haar, want de hare was bij de pappa's, en was er maar eentje. Ze had geen idee van wie de newborn tweeling wel was.
Verder ging mijn droom helaas niet, dus geen leuk kinky droomspel met Mack.
Op het echte level2 feest helaas geen Mack, gelukkig wel mensen met harde zwepen, en geen newborn tweelingen gezien

.