dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat anne mijn moeder was. Ze was van mijn vader gescheiden omdat hij ineens een Jehova getuige was geworden. Hij had een bijbel gekregen van een of andere monnik die in een ruïne leefde, en dat had hem overtuigd. Ik herinnerde me nog dat ik als kind buiten aan een klimrek hing en dat hij met die bijbel naar buiten kwam en ik dacht uh-oh... Maar goed, anne was dus gescheiden en woonde met mij en mijn zus in het huis(je) waar ik nu in woon.

We hadden allemaal vakantie en anne vond dit het uitgelezen moment om ons aan haar nieuwe vriend voor te stellen (meneer rechts):
Afbeelding

In eerste instantie wou anne met zn vieren gewoon in een bed slapen, maar dat vond ik niet zo'n strak plan want ze waren best wel klef aan het doen. Meneer nieuwe vriend liep ook zonder shirt rond. Hij pakte me op en zwierde me rond, volgensmij probeerde hij een vader-dochter band te maken maar ik was er niet zo van gecharmeerd. Gelukkig ond ik een pakje kaas onder het bed en daar was hij bang voor, dus ik rende hem daarmee achterna tot hij de kamer niet meer in durfde.
Anne wou vandaag op een boottochtje gaan, mijn vader en broertje zouden er ook bij zijn. De hele familie bij elkaar dus. Ik had er heeeelemaal geen zin in, en uiteindelijk zijn anne en vriend maar alleen vertrokken. Ik was blij dat ze het huis uit waren.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ben ook niet zo erg van die man gecharmeerd!
(wie is het?)

Maar lief dat ik je moeder was :)
**Self Rescuing Princess**
JerryM

Bericht door JerryM »

De man rechts is Dave Myers, van de Hairy Bikers
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik vind een hairy biker echt zo geschikt voor anne! NOT! :schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja ik kijk dat programma echt nooit dus :schater:. Geen idee wat die vent in mijn droom deed.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik had gisteren een beetje een rare droom. Ik was een beetje zenuwachtig over het level 2 feestje van vandaag voordat ik ging slapen. In mijn droom was het niet alleen level 2 maar ook roleplaying/larp. Het feestje speelde in een soort van mistborn-wereld. Wie die boeken niet gelezen heeft, is een fantasy-serie van Brandon Sanderson. In die wereld hebben mensen ook magische krachten, maar alleen de mensen van adelijk bloed. Ik was dus van adel, maar om die magische krachten te kunnen krijgen moet je eerst iets traumatisch meemaken waardoor je "snapt". Afijn, dat was dus mijn larpdoel dat ik mee had gekregen die avond, "breken", zodat ik daarna magische krachten zou hebben. Mack was er ook in mijn droom (op een level 2 feestje.. WTF) dus ik vroeg hem of ie me zonder stopwoord in elkaar wilde slaan. Dat wilde hij op zich wel, alleen hij had door waarvoor ik het vroeg, dus hij zat me te pesten dat hij me misschien wel alleen maar net zo lang zou slaan zodat ik net niet zou "snappen", dan zou het allemaal voor niets zijn en ik geen magische krachten krijgen, hahaha, dan zou ik het helemaal opnieuw nog een keer moeten ondergaan, evil smile. Ik had zoiets van, hahaha flauw hoor, doe nou maar meppen, ik neem het risico, als je te vroeg stopt zorg ik er wel voor dat ik je een incentive geef om door te meppen. Maar hij wilde eerst zijn drankje opdrinken.

Dus ik moest wachten, en ging ondertussen maar even een drankje drinken en ouwehoeren. Toen zag ik dat iemand op een bank een duidelijk newborn tweeling had achtergelaten. Kitten was er ook, dus ik dacht, zij is vast bevallen, dus die zijn van haar! Ik riep haar, ze plofte naast me op de bank en ging bijna op de tweeling zitten. Ik waarschuwde haar daarvoor, maar ze had ze gezien zei ze, daardoor zat ze er bijna op en niet helemaal. En nee, ze waren niet van haar, want de hare was bij de pappa's, en was er maar eentje. Ze had geen idee van wie de newborn tweeling wel was.

Verder ging mijn droom helaas niet, dus geen leuk kinky droomspel met Mack.

Op het echte level2 feest helaas geen Mack, gelukkig wel mensen met harde zwepen, en geen newborn tweelingen gezien :).
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hahaha, 'jahoor, ik heb de baby's gezien, maak je geen zorgen, ik zit er maar half op' 'Oh, ok dan' :mrgreen:
Pluu

Bericht door Pluu »

Leek me ook helemaal niets voor Kitten, ik vond het zelfs in mijn droom al raar, van Kitten zou ik verwachten dat ze direct op newborns af rent en ermee gaat knuffelen, helemaal als ze mamma-loos op de bank liggen.
kitten

Bericht door kitten »

:mrgreen: Klopt ook!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh ja! Ik droomde vandaag dat Crownless me skypete en dat ik wilde opnemen en dat ik toen toch ophing omdat het nog veel te vroeg was (zes uur 's ochtends). Maar ik vond het wel grof van mezelf, eerst opnemen en dan toch de oproep verbreken, dus toen checkte ik toch even hoe laat het was, maar toen was het op alle klokken een andere tijd (15 uur op mijn telefoon, 18 uur op de wekker) en in ieder geval wel heel laat dus toen moest ik toch wakker worden en toen ging de wekker in het echt (half negen) en schrok ik wakker.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wat kan een mens toch naar dromen. Soms zijn mijn gedachten echt verknipt. Maar een ws-er, en een boel andere kinksters.

Er was een complot tegen Sarah, van laced up. Met bommen de winkel ( die overigens heel erg anders was) opgeblazen. Met de bedoeling Sarah te doden. Dat is gelukt met als bijkomende schade nog iemand anders. Iemand die mij heel na aan het hart ligt die de explosie niet overleefde. Ik wist van het complot maar kon niets doen om het tegen te houden of iemand waarschuwen. Na de explosie is het pand meteen vvolledig mrt de grond gelijk gemaakt en het puin afgevoerd. Bij de kale plek kwamen kinksters bijeen om te rouwen, daar was Raveleine ook bij. En een geestverschijning van het tweede slachtoffer waardoor ik niet gelijk doorhad dat zij ook dood was. Toen dat tot je doordrong werd ik wakker, huilend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

He, wat een nare droom!! Knuffel!!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat een heftige droom! Hoop dat het nare gevoel een beetje vlot weggetrokken is.
Crownless

Bericht door Crownless »

Aw, crappy droom inderdaad.

De laatste droom met WS-er was iets met heerscher die een caning speciaal kreeg. Dat was een caning met een cane bedekt in mayo, curry en uitjes. Serieus, wtf brein! Omg de rotzooi.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
chell

Bericht door chell »

Iewwww Crownless!
Plaats reactie