het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Wever

Re: het beweeg-topic

Bericht door Wever »

SubInSecret schreef:Dit weekend karatekamp... En examen voor mijn volgende graad.. :)
Toch even benieuwd...hoe is het gegaan? :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Les 11 opnieuw gedaan, viel zwaar maar toch gelukt!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Absoluut NSFW!!!!

maar mocht je eens gebrek hebben aan motivatie voor de sportschool, is dit misschien een idee?

http://xhamster.com/movies/2811235/quee ... ed=related
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Wever

Bericht door Wever »

Ja...ik ben gelijk veel gemotiveerder om naar de sportschool te gaan. :mrgreen:

...alleen denk ik dat ik daar alleen mijn polsen mee vermoei.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Katana

het beweeg-topic

Bericht door Katana »

Na 9 uur trainingen, 2 uur technisch examen, 9 x 1,5 minuut voluit (hard contact), een paar gekneusde ribben en blauwe plekken, ben ik geslaagd voor mijn examen! Thanks for the support!
Nala

Bericht door Nala »

Goed gedaan SubInSecret, gefeliciteerd!
Servus

Bericht door Servus »

Gefeliciteerd! Klinkt als welverdiend... auw :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

OUch, gefeliciteerd!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
bravenewme82

Bericht door bravenewme82 »

Klinkt heftig.... Maare: gefeliciteerd!

Hier afgelopen zondag les 16 gedaan. Was erg pittig (ineens 2x 7 minuten lopen aan één stuk erin), maar: het is gelukt!
Die lange stukken zijn wel wat saai, precies waar ik bang voor was met hardlopen... Hoe maken jullie het minder saai voor jezelf? heb al wel de muziek van Evy, dat helpt al een beetje, maar tips zijn welkom!

Ohja: ik ben om 6.45 uur gaan lopen, omdat we om 8 uur van huis moesten... Supertrots dat ik zo vroeg ben opgestaan om te gaan rennen ipv lekker in mijn warme bedje te blijven liggen!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Probeer te rennen in een mooie/leuke omgeving, en dan lekker om je heen kijken en genieten van de omgeving en meezingen met de liedjes.
skaoot

Bericht door skaoot »

Vandaag les 12 gedaan :static:

Ik varieer in waar ik ren (moet ik wel want moet steeds verder :P) om het leuker te houden, maar ik heb ook niet een echt leuke renomgeving (parkje is te klein (en tig rondjes daar is ook saai) en verder woonwijk en industrieterrein). En eerst ergens heen fietsen om daar te rennen vind ik ook suf. En dan moet je ook nog eens terug!

En ik heb nu DomBosch als renmaatje, dat is ook fijner rennen. Elkaar motiveren is ook fijn.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

skaoot schreef:Vandaag les 12 gedaan :static:

Ik varieer in waar ik ren (moet ik wel want moet steeds verder :P) om het leuker te houden, maar ik heb ook niet een echt leuke renomgeving (parkje is te klein (en tig rondjes daar is ook saai) en verder woonwijk en industrieterrein). En eerst ergens heen fietsen om daar te rennen vind ik ook suf. En dan moet je ook nog eens terug!

En ik heb nu DomBosch als renmaatje, dat is ook fijner rennen. Elkaar motiveren is ook fijn.
Mocht je ooit eens een ander renmaatje nodig hebben omdat DB druk is of geen zin heeft, of je zoekt een reden om toch eens ergens anders te rennen, stuur gerust een berichtje. De dijk langs de Maas hier is best leuk.
skaoot

Bericht door skaoot »

Oeh goed idee! maar ik ben momenteel nog behoorlijk amateur renner he :P die stukjes van 4 minuten vind ik nu al heel wat haha
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Op mijn werk besloten om te kiezen voor de trap ipv de lift. Vanmiddag twee uur gewandeld.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie