Na 9 uur trainingen, 2 uur technisch examen, 9 x 1,5 minuut voluit (hard contact), een paar gekneusde ribben en blauwe plekken, ben ik geslaagd voor mijn examen! Thanks for the support!
Ohja: ik ben om 6.45 uur gaan lopen, omdat we om 8 uur van huis moesten... Supertrots dat ik zo vroeg ben opgestaan om te gaan rennen ipv lekker in mijn warme bedje te blijven liggen!
Ik varieer in waar ik ren (moet ik wel want moet steeds verder ) om het leuker te houden, maar ik heb ook niet een echt leuke renomgeving (parkje is te klein (en tig rondjes daar is ook saai) en verder woonwijk en industrieterrein). En eerst ergens heen fietsen om daar te rennen vind ik ook suf. En dan moet je ook nog eens terug!
En ik heb nu DomBosch als renmaatje, dat is ook fijner rennen. Elkaar motiveren is ook fijn.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik varieer in waar ik ren (moet ik wel want moet steeds verder ) om het leuker te houden, maar ik heb ook niet een echt leuke renomgeving (parkje is te klein (en tig rondjes daar is ook saai) en verder woonwijk en industrieterrein). En eerst ergens heen fietsen om daar te rennen vind ik ook suf. En dan moet je ook nog eens terug!
En ik heb nu DomBosch als renmaatje, dat is ook fijner rennen. Elkaar motiveren is ook fijn.
Mocht je ooit eens een ander renmaatje nodig hebben omdat DB druk is of geen zin heeft, of je zoekt een reden om toch eens ergens anders te rennen, stuur gerust een berichtje. De dijk langs de Maas hier is best leuk.