Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Ravelijne

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Same here. Ik kan het ook niet meer zonder vinden.
chell

Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door chell »

Yep, Same here, ik gebruik nu supermarkt eigen merk. Misschien moeten we toch eens massaal naar Always gaan mailen
kitten

Bericht door kitten »

Ik doe mee dan!
chats

Bericht door chats »

Dat is wel een goed idee Chell. Ik doe dan ook wel mee.
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Ik ook!
Hoe ze dat ooit bedacht hebben dat dat fijn is voor vrouwen.
Misselijkmakend soms gewoon. Wat was mis met geurloos, niks toch.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik wil ook wel mee-mailen, maar ik denk dat ze mij wel permanent kwijt zijn als klant ook als ze het geurtje er weer uithalen. In 1 doorsnee-maandverbandje zit vaak net zoveel plastic als in 4 plastic zakjes en een hoop agressieve bleekmiddelen. Ik denk dat ik maar weer helemaal over ga naar de eko variant (natracare en zo). Die bevallen net zo goed, moet ik alleen even wat meer plannen met boodschappen doen. En voor 's nachts weer gewoon mijn herbruikbare stoffen versie (yep, eko hippie), dan heb ik het prijsverschil al weer opgevangen. :)
chats

Bericht door chats »

Ik heb net een e-mail gestuurd.

Voor wie wil hier een link: https://beneluxconsumers.custhelp.com/
En dan op "Stel een vraag" klikken. Formuliertje invullen en versturen en klaar...
kitten

Bericht door kitten »

Ook verstuurd! :static:
chats

Bericht door chats »

:static:

Ik kreeg trouwens gister al meteen antwoord... Standaard verhaal over dat het getest is en de mensen tevreden waren (blabla). Er is ook een product zonder parfum, als ik ze bel mag ik gratis Always Silk proberen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ook verstuurd, ondanks dat ik nooit always gebruik. Parfum vind ik onzin en een onnodige belasting van het milieu
kitten

Bericht door kitten »

Ik kreeg ook antwoord, waarschijnlijk min of meer dezelfde als chats.

Toch hoop ik dat er meer mensen gaan mailen, want hoe meer klachten, hoe eerder ze zich achter hun oren gaan krabben dat het misschien toch een slecht idee was...
Beste ######,

Bedankt voor de e-mail die wij van u hebben ontvangen. Allereerst willen wij u feliciteren met de geboorte van uw kindje. U geeft aan ontevreden te zijn over de nieuwe ActiPearl technologie, de parfum in uw maandverband. Graag geven wij u hierover de volgende informatie.

Wij kunnen u meedelen dat uitgebreid onderzoek aan de verbetering van dit product voorafgegaan is. Bij dit onderzoek waren ook consumenten betrokken die ons lieten weten tevreden te zijn over het vernieuwde product. Wij vinden het jammer te horen dat u juist niet tevreden bent.

Always met geur neutraliserende ActiPearls is net zo absorberend en beschermend als het voorgaande product. Echter heeft deze nu een toegevoegde waarde; nu worden de geurtjes geneutraliseerd en niet gemaskeerd door bijvoorbeeld een andere geur te verspreiden.

De geur van de ActiPearls zal sterk lijken wanneer u voor het eerst het maandverband opent. De geur zal verzwakken naar verloop van tijd. De geur die u kunt waarnemen is het gevolg van het neutraliserende vermogen van de ActiPearls.

De geur is onder normale omstandigheden niet waar te nemen door anderen. Bovendien is uitgebreid dermatologisch onderzoek verricht naar compatibiliteit met de huid. De ActiPearls bevinden zich diep in het maandverband, niet op de toplaag, zodat er geen rechtstreeks contact met de huid is.

Wanneer u toch tevreden bent met Always en u graag een product wilt gebruiken die deze ActiPearl technologie niet bevat en geen parfum bevatten, dan kunnen wij u de volgende producten adviseren:

- Always Ultra Silk maandverband
- Always Discreet inlegkruisjes

Uw commentaar vinden wij erg belangrijk, en deze is inmiddels geregistreerd ten behoeve van het ontwikkelen van onze toekomstige producten.

Mocht u een ander soort Always willen proberen, dan willen wij dat product voor u vergoeden. Hiervoor vernemen wij graag uw rekeningnummer. Echter mogen wij dit soort gegevens vanwege de privacy wetgeving niet per e-mail opvragen en verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen via het gratis telefoonnummer 0800 – 225 92 97. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Met vriendelijke groeten,

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV

Vera Vermeer

Consumenten Service
chats

Bericht door chats »

Inderdaad min of meer hetzelfde antwoord :).
Toch hoop ik dat er meer mensen gaan mailen, want hoe meer klachten, hoe eerder ze zich achter hun oren gaan krabben dat het misschien toch een slecht idee was...
Ik ook...
Crownless

Bericht door Crownless »

Maar zijn die actipearls nou parfum (=bloemenweide in je kruis) of een geurvreter? En waarom zou je zo zelfbewust zijn over de geur van je menstruatiebloed? Dat ruikt toch helemaal niet zo sterk? (Het is inmiddels wel ruim 5 jaar sinds mijn laatste noemenswaardige menstruatie, misschien ben ik het vergeten?)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Het ruikt best wel vind ik, maar die geurdingen helpen naar mijn mening niet zo fel en ik heb toch veel meer ongemak lijkt het wat volgens hun niet zou kunnen omdat het diep in maandverband zit? :)
chats

Bericht door chats »

Die actipearls stinken erger dan menstruatiebloed vind ik. Maar het meest storend vind ik dat je kast en tas ook zo naar de actipearls gaan ruiken: BAH.
Plaats reactie